- Katılım
- 26 Ocak 2007
- Mesajlar
- 43
cobalt,bazen25 geçmiş olsun. bugün kadıköyde bir servise arkadaşın jinlunu götürdük orada swort arkadaşımızla tanıştık(tanıştığımıza memnun olduk
hava filtresi taktırıyordu.bu arada yarın moto gp ye gidecek olan arkadaşlar varmı? biliyosunuz biletleri dergiler ücretsiz veriyor.gelen olursa bostancı buluşma noltasında tanışırız.
