Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
balayyusuf hocam rica ederim ne demek

fly hayırlı olsun hoşgeldin

bu arada arkadaşlar sol kontrol panelinde sinyal düğmesi arızalıydı takılı kalmıyodu motomax yenisini gönderdi ama oda takılı kalmıyo yerine monte edince düzgün çalışırmı acaba yoksa hiç uğraşmadan gerimi gönderiim bu sorunu daha önce yaşayan ve değiştiren varmı acaba

bide şu ss nin km saati olayı olabilir fiyatı ne acaba bi araştırmak lazım:silent:

bu arada motorum artık ful bugün sisfarlarınıda taktım :queen: en yakın zamanda bi kaç resmini çekip koyarım artık:queen:
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
Arkadaşlar günaydın dün başıma gelenler pişmiş hatta çifte kavrulmuş tavuğun başına gelmemiştir.Dün motorun satışını almak için aldığım vatandaşla beşiktaşta buluştuk notere gittik 1)motor ilk alındığında ruhsatın satış bölümü yazıcıya ters konmuş sonra yeni kağıda basılmamış üzeri daksil ile kapatılarak düzeltme yapılmış noter satışı yapmadı, 2)Daha sonra başka bir notere gittik vatandaş motorun temiz kağıdını verdi bir baktı vatandaş muayene için olandan almış.3) Haydaa doğru gayrettepe vergi dairesine allahtan fazla kalabalık değildi,hemen ordaki bi noterde işi hallettik.4)Motoru üsküdarda bir otoparka bırakmıştım tekrar üsküdara geçtim motoru aldım tın tın tın yoluma devam ederken kartal köprüsü yakınlarında arka fren tertibatı (Arada siyah bir demir var onu tutan civata yerinden çıktı)bozuldu neyse bildiğim bir motorcu var ona gidip işi hallettik.5)Tekrar yola koyuldum eski mahelleme bi uğrayayım dedim.Bir arkadaşımın dükkanının önüne çektim motoru, stop ettiğim motor birden kendi kendine çalışmaya başladı ulan noluyo derken motordan dumanlar çıkmaya başladı hay ananas avradas derken allahtan sigorta attı ve motor durdu.Ulan yanıyoduk azdaha dedim neyse açtım sağını solunu yeni sigortayı takıyorum motor çalışmaya başlıyo ,dedim olmayacak yine yakınlarda vardı bi motorcu iterek motoru ona götürdümsöktük beraber motoru elaman sigortayı taktı motordanyine duman çıkmaya başladı dumanın çıktığı yer tam deponun altı söktük depoyu amanın kontak yerinden motorun arkasına uzanan elektirik tesisatı komple erimiş nasıl olmuş hala düşünüyorum beyse bi şekilde tesisatı onardık sonra akşam eşimi almaya giderken kornalardan biri bağlantı yerinden koptu, daha sonrada diğeri.Bu sabah işe gelirken hep acaba lastikmi çıkar motor komplemi yanar diye senaryolar ürettim .Bu motoor henüz 3700 km de ben 3000kmde aldığım yine bir çin malı scooter ile 13.000 km. yol yaptım ve hiç birgün yolda kalmadım oynatmaya az kaldı şimdi ben buna nasıl binmeye devamedeyim hadi bakalım.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
balayyusuf ben baskalarına sormadım dıkkat et senden sonra yazıp soru ısaretı koydum

bazen25 yaw arkakadaşım harbıden cok uzuldum yaa olucak iş degıl yanı benım motorum kaç bın km geldı hıc öle bı sorun yasatmadı kı ben hızlı gıden bırısyım neyse o elekrık tesısatının yanması nasıl ınan hıc aklım ermedı ama ne olursa olsun bence morelını bozma ılerleyen zamanlarda dersın ya allahtan bu sebeb ıle motorumdan sogmadım yada satmadım dıye napalım tekrarı yasanmasında yeter ama gercekten uzuldum okurken.dedıgım gıbı sıkma canını ama :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
102
moto-bot

site de reklama karşı bir duruş var gibi, neyse yukarıda kocaman benırları var

motor yan ürünü giyim vb. satan bir çok yerde sanırım sizin de hissetiğiniz her motor kullanıcısının milyoner olması gerekiyormuş izlenimi veren fiyatlarda ürünler var, mecbur kaldıgımızın bir çogunu alıp digerlerini erteliyoruz, motor çizmesi/ayakkabısı epeydir erteledigim bir urundu, bütcemi asan fiyatlar nedeni ile, neyse baya bir demagoji yaptıktan sonra sadede geleyim, moto-bot aldım, kalitesi ve uygun fiyatı ile ve özellikle yerli olusu ile takdire değer bir ürün, aklınızda bulunsun.
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
160
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GurkanYazıcı, balayyusuf hocam bizim için bu konuyu araştırmıştı airbrush yapan arkadaşı var adı hakan tel:0532 631 35 56 bende arıycam ama önce para durumunu ayarlamam lazım istersen sen ara bir konuş bizide haberdar edersin..


Mutlaka ararım ama dün akşam Jemaika ile konuştuk pahalıya mal olur dedi motorunda maliyeti ortada yani anlayacağınız kararsız kaldım zaten motoru alalı iki hafta oldu nerdeyse şimdiden gidondu sis farıydı süspansiyondu hemen değiştirmeye başladım malum hepsi bir maliyet iyi paramız olsaydı acaba bu tarz bir motorda alırmıydık orasıda tartışılır tabi :)
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204



İşte benim motorum ve yeni sissy barı :) Buradan ömersun'a teşekkürlerimi sunuyorum,sağolsun çok uğraştı benim için..
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
herkese merhabalar yeni katılanlara ve motoruna kavusanlara hayırlı olsun allah kaza bela vermesin diyorum
bıkacgundur foruma bakmadım kafam bulanık tı
gecen gun gecenın 2 sınde bır kamyon arabama fena zarar vermıs zabıt falan tutuldu sikayetçı olduk durzu den ama hıc arkasına bıle bakmadan kacıp gıtmıs hayvan allahtan gurultuye kalkan komsu plakasını almıs 34 bl 5928 beyaz bmc kamyon henuz yakalanmadı gorenlerın polise ihbarı için yardımını rica ediyorum
3 gunuk arabayı paramparca etmıs hayvan oglusu 8500 ytl lık hasar var keske uzerıne gaz dokup yaksaymıs bu kadar ıcım acımazdı

http://img100.imageshack.us/img100/7200/img0000tn8.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/3022/img0001iz4.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/6479/img0002su3.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/1614/img0003eb5.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/1367/img0004eb3.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/907/img0005ca7.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/6226/img0006ud3.jpg
http://img297.imageshack.us/img297/2437/img0007tg7.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/9624/img0008ex1.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/7972/img0009ge2.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/6008/img0010gq1.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/1340/img0011fh8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
160
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.



İşte benim motorum ve yeni sissy barı :) Buradan ömersun'a teşekkürlerimi sunuyorum,sağolsun çok uğraştı benim için..
Hayırlısı uğurlu olsun bende son değişiklikleri yaptıktan sonra benim motorunda resimlerini göndericem.. :)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motobot konusunda bence destek olunması gerek arkadaş aldı fuarda botundan gayet memnun para durumunu ayarlayabilirsem bende düşünüyorum çoraplarından aldım gayet memnunum çok rahatlaadı ayaklarım.
bazen kardeşim başına gelenler için çok üzüldüm bende 16000 km civarındayım bahsettiğin tarzda bi arıza ile karşılaşmadım ufak tefek arızalar dışında bi derdi yok motorun ama nasip işte moralini bozma bence guzel bi bakımdan geççir motoru inşallah bi daha başına bu tarz bi şey gelmez.bugun srvise gidip aynaları taktırcam artı havafilitresini taktırcam ve şu gösterge olaylarını bi sorcam bakalım bi çözüm bulabilcezmi.
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
herkese merhabalar yeni katılanlara ve motoruna kavusanlara hayırlı olsun allah kaza bela vermesin diyorum
bıkacgundur foruma bakmadım kafam bulanık tı
gecen gun gecenın 2 sınde bır kamyon arabama fena zarar vermıs zabıt falan tutuldu sikayetçı olduk durzu den ama hıc arkasına bıle bakmadan kacıp gıtmıs hayvan allahtan gurultuye kalkan komsu plakasını almıs 34 bl 5928 beyaz bmc kamyon henuz yakalanmadı gorenlerın polise ihbarı için yardımını rica ediyorum
3 gunuk arabayı paramparca etmıs hayvan oglusu 8500 ytl lık hasar var keske uzerıne gaz dokup yaksaymıs bu kadar ıcım acımazdı

http://img100.imageshack.us/img100/7200/img0000tn8.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/3022/img0001iz4.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/6479/img0002su3.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/1614/img0003eb5.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/1367/img0004eb3.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/907/img0005ca7.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/6226/img0006ud3.jpg
http://img297.imageshack.us/img297/2437/img0007tg7.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/9624/img0008ex1.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/7972/img0009ge2.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/6008/img0010gq1.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/1340/img0011fh8.jpg



Kardeşim çook geçmiş olsun. Allahtan vuran kamyonun plakası alınmış. Sigorta onun anasını beller şimdi.:cat:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Gürkan sağol..

Cobalt çok geçmiş olsun,üzüldüm gerçekten.. bu nası kaza anlamadım yalnız :silent:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hey alahım yaaa olucak işmi cıkcık cobalt harbı ıcım parcalandı yaa allahtan kamyonun plakası alındı ama nasıl duran arabaya carptı aklım pek ermıyor kesın alkol vardır yazık guselım araba hemde yenı almıstın ah ah neysekı sıgorta halleder

gecmıs olsun:rendeer:

chimeraby motorun gusel iyi günlerde kullan emi
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
GeCe doğrusun da seninde başına bir günde bukadar çok arıza gelse bırak soğumayı buz olursun, evet bi bakımdan geçmesi lazım dediğin gibi.Şimdi bireyinden yine kısa devre falan yapacak diye yıkamaya korkuyorum leş gibi oldu motor
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bazen25 yapılacak bısey varmı? yok o zaman abıcım ne dıyelım saglık olsun dıgceksın bundan sonrasına bakıcaksın bence korkuyla yasamak iyi degıl o yuzden motoru bır gusel yıka yada yıkattır olucagı varsa zaten gene olur ondan sonrada ne gerekılıyorsa yaparsın artık ok yanı sogukkanlı ol demek ıstıyorum napalım hayat bu bırazda sans ısıdır sanırım 2. el almıstır acaba senden oncekı bı sorunları yasadı yada ne gıbı sorunlar yasadı dımı ama?
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
colbalt dostum çok geçmiş olsun. Araban için üzüldüm. Ama mal denen şey zamanla yerine gelir canın sağ olsunda...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ERGESER sanırım fıyatı ogrendıkten sonra pek alıcagını sanmıyorum demın aradım konustum fıyatı ıse 150 ytl :queen: iyi para vala..
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
cobalt ve bazen25 ikinizide çok geçmiş olsun dostlar ne diyelim olan mala olsun canınıza bişey olmasın tekrar geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
GeCe

neeeeeeeeeeeeee 150 ytl mi yuuhhhh daha neler
benim cam dha 1 haftalıktı kırıldı ben yenisini kendim yaptım iş yerinde
ama kaşındılar ben bunu kop yalarım hemen hemen aynısını yaparım. mikayı alayım gerisi kolay nasıl olsa resmi var.
tepemi atır masınlar üretimine gecip türkiyeye satarım 40 ytl den

cobalt dostum cok gec miş olsun
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yuru be ergeser kım tutar senı:) dostm vala fıat öle 150 ytl dedı cok pahalı hadı göreyım senı yap sunun aynısını bı tanede yedekte olsun bari :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst