Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
Arkadaşım Motorsikleti Temizledikden Sonra Boya ve Nikelajları Korumak İçin Kullandığım TEFLON KATKI MALZEMELİ CİLA var ve ben onu kullanıyorum.. İlk günki gibi yeni ve temiz kalmasını sağlıyor kullandığım Cila. Aynı zamanda çook kolay kullanışlı olup uzun süreli bir parlaklık sağlıyor.(Aynı Zamanda Boya Koruma Sağlıyor)
1- Hollanda Malı
2- 500 gr.
3- Piyasa Değeri 20ytl.-25ytl. arası (Parakende Satışı)
4- Bendeki Fiyatı Sadece 10 ytl.(Toptan Fiyatına Parakende)
5- İsteyen Arkadaşlarıma Kargo ilede gönderebilirim veyahut Sirkeci'den işyerimden yada Koşuyolu'ndan evden alabilirler.
:cat:

valla internetten dün bi şampuan bi tanede parlatıcı sipariş verdim. onları tüketince senden de bi sipariş verir denerim. saolasın bilgiler için..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
chimeraby aa şşşşşş :mrgreen: :mrgreen: yok be ölesıne koydum:cherry:

ergeser kardeş ondan baska yok vala kusura bakma :pr:

emre kardeş o motor benımkı degıl:) jameıkanınkı yanı satılık cam olan motor tmm sen ayarla haber verırısn bıze :p
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
GeCe

motohobi.com da var galiba 250 keeway de takılı telefon ettim ama telefona cevap veren yok seninkile ayni galiba
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok be pek sanmam ama bakma lazım su adresı verırmısın bı kardeş bende bakayım

ha dur vermısın zaten:)...

ergeser tam ustune bastın dostum vala benım camın aynısı hadı hayırlısı bakalım acaba fıyat ne kadar dıgcekler bende merak edıyorum:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
müdür eyvallah önerin için:mrgreen: :cat:

gurkanyazıcı öncelikle hoşgeldin kardeş topikte sayfa 262 de kimyacı_23 arkadaşımızın motorunun resimleri var onun motorundaki sissybar oldukça yüksek ve güzel sanırım sende öyle bişey arıyosun bende ondan aldım sirkecide taraş motorlu taşıtlar var motomax bayii ordan temin ettim ben 85 ytl fiyatı bi bak hoşuna giderse ararsın adamları telefon numaraları motomax ın sitesinde bayiler kısmında var ok.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Müdüüüürrr nasılsın? herkese selamlar. :bounce:
benim ss 1000 km dedi çok memnunum. Duyduğuma göre gece ss alacakmışsın çok sevindim wallaha. seri hızlanıyor titreşim yok gibi tam sana uygun derim. :cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw nerden uyduruyrosun öle seyı ılahı senı :mrgreen: s almam ben :queen:
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
4
merhabalar arkadaşlar.
nazım benim ismim küçükçekmecede oturuyorum. yaklaşık 1 seneden beri sl kullanıcısıyım 7500 km yaptım. en uzun yolum edirne oldu tem kullanmaya tövbe ettim bu yolculukta. ama 2 haftada 1 tekirdağa gidiyorum. çok şükür ciddi bi sorunla karşılaşmadım şimdiye dek. tabi benim de tavsiyelerim olacak. castrol power 1 15w40 yağ ngk buji kullanın. eğer camınız kırılırsa tanıdığım bi plex çi var 30 ytlye siyah cam yaptırabilirsiniz. ayrıca bazı arkadaşların ön dişliyi büyüttüklerini duydum. telefonumu yazacağım internet olayına fazla giremiyorum malum iş güç izin vermiyor ve evde makinem yok, eğer çaldırırsanız ben direkt ararım bu parça bana çok lazım yardım edecek arkadaşa şimdiden çok teşekkürler. bol bol görüşmek dileğiyle.

0533 391 38 67
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nazım hoşgeldin temden neden böle bahsediyon ne mevzu oldu açıklarmısın?
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
4
benim gittiğim gün rüzgar vardı epey. şehir içinde az bişi rüzgar varsa temde o rüzgar 4 katına falan çıkıyor. o yüzden ben sl ve tırlar biraz kapıştık :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nazım1 öncelıkle hos geldın bızı baya gec bulmusun ama neyse.edırneye bende gıtım geldım gecen sene gdıerken sahıl yolundan gıttım donuste otobandan sen neden sıkayetcısınkı otoban yolundan? fıstık gıbı yol dumduz hatta cogu zaman hafıf yokus assaga:)

swort su aynayada kafayı takma dostum mantıgın nasıl almıyor ben yalan yapmıyorumya gördun ıste bızımkı takılı camın oldugu motordada aynı ayna var vede cok takanda oldu

nazımcım ben o otoban yolunda aksam karanlıgına kaldım yaklasık 50 km gıbı ve benım ampul patlamıstı senın anlıcagın kapkaranlık yolu ööle geldım ıst gelmeme yakın arabaların farları ıle onumu göruyordum:) ne maceraydı be bıde arkamda kız arkımda vardı
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
4
abi önünde saygıyla eğiliyorum o halde. :) ben almıyım temi abi size ii seyirler. bu arada yaza 3 motor rize aydere yaylasına gitmeyi düşünüyoruz toplam 10 gün sürecek. kız arkadaşlarımızla tabi çadır olayına girilecek 3 motordan 2si sl biri yamaha virago. eğer bizden hızlı giderse tekmeyle düşüreceğiz katılmak isteyen olursa bomba olur çadır olayına gireceğiz yannız aydere yaylasında.ben rahatıma düşkünüm diyenler hiç bulaşmasınlar şööööleee 10 sl bulsak ne güzel olur yaw??
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay nazım vaay helal be yuru bee:) 120 gun coook be kardeş ben yaza o kadar vakıte güneye gıdıcem vala :p denız egelence havuz alkol:mrgreen: kızlar (yenge duyemsın tabı keser) yaanı bunlar varken
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oohhooo öle tem macerası anlatmaya başlarsak bitmez gece bizde az yol tepmedik aynaları artıkın cumartesi bi servise götürecem bakalım olur inşallah. yarın bursaki arkadaşa dişli siparişi vermeyi düşünüyorum hesaba bi eft yapıcam inşallah bi kaç gün içinde elimde olur denerim gece sen motogp ye gitmiyormusun yada arkadaşlar giden yokmu guruplar halinde gitme planları var dergi alan varmı bulabilirmiyiz bilgisi olanlardan cevap pls...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anla işte yanlız yazmısım 10 dıgcektım
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
4
ya arkadaşlar bu ergeser diye bi arkadaş var ya adam bursadan bu aradığım dişliyi gönderiyor hem de kendi satmadan bravo valla beylikdüzü bahausa geldi bir sl li o da sölemişti. bence bu arkadaşa bişi yollayalım hediye babında kardeş kardeşe yapmaz bu iiliği bu devirde ???
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nazım benım dukkandan yollarız bısey :p hadıhepınıse iyi egelenceler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fuarda satılıyordu. 5 YTL ye almıştım. Yakıtın içine koyuyorsun. Performansı arttırdığı ve yakıt tasarrufu sağladığı iddia ediliyor. Yakıt tasarrufunu düşünerek almayacak gruplardan biriyiz herhalde. Zira yakıttan tasarruf için ona vereceğin parayla 5 ytl lik benzin daha koysan daha hesaplı oluyor bizim motorlar için :)

Ama çantada bulunsun, uzun yola giderken psikolojik olarak da olsa bi katkıda bulunayım diyorsanız ya da 1 depoyla bu sefer biraz daha fazla yol yaptım demek istiyorsanız alınabilir. paylaşayım dedim.

powerjn9.jpg
 
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
ibocum canm kardeşim sis lambaları geldiyse yarın mesaj at bana.Çalıştığım için uğrayamıyorum sana haber bekliyorum.Diğer arkdaşlarlada görüşemiyorum ne zmandır herkeze kazasız belasız sürüşler arkdaşlar.
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
160
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
müdür eyvallah önerin için:mrgreen: :cat:

gurkanyazıcı öncelikle hoşgeldin kardeş topikte sayfa 262 de kimyacı_23 arkadaşımızın motorunun resimleri var onun motorundaki sissybar oldukça yüksek ve güzel sanırım sende öyle bişey arıyosun bende ondan aldım sirkecide taraş motorlu taşıtlar var motomax bayii ordan temin ettim ben 85 ytl fiyatı bi bak hoşuna giderse ararsın adamları telefon numaraları motomax ın sitesinde bayiler kısmında var ok.


Kardeşim çok sağol forumdan Jemaika bir tane bulmuş fiyatı 70 ytl civarında imiş ona bi bakalım onunla halledemezsek senin dediğin yerede bakarım mutlaka
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst