Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Arkadaşlar önce sorulduysa affola. Motorun temizliğinde neler kullanıyorsunuz?. Bildiğimiz oto şampuanları motorumuz içinde uygunmudur? Pas oluşumlarından nasıl kurtuluyorsunuz? Araç bakımını biraz açarsanız sevinirim. Doğru dürüst yıkamadım henüz güzelce bi yıkayayım diyorum.


Arkadaşım Motorsikleti Temizledikden Sonra Boya ve Nikelajları Korumak İçin Kullandığım TEFLON KATKI MALZEMELİ CİLA var ve ben onu kullanıyorum.. İlk günki gibi yeni ve temiz kalmasını sağlıyor kullandığım Cila. Aynı zamanda çook kolay kullanışlı olup uzun süreli bir parlaklık sağlıyor.(Aynı Zamanda Boya Koruma Sağlıyor)
1- Hollanda Malı
2- 500 gr.
3- Piyasa Değeri 20ytl.-25ytl. arası (Parakende Satışı)
4- Bendeki Fiyatı Sadece 10 ytl.(Toptan Fiyatına Parakende)
5- İsteyen Arkadaşlarıma Kargo ilede gönderebilirim veyahut Sirkeci'den işyerimden yada Koşuyolu'ndan evden alabilirler.
:cat:
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
54
valla gece dostum bence senin oraya gidip bir bakman lazım bence internetten olmuyor adamlar senin istediğin gibi yapıyorlar istersen hakiki deriden istersen suni deriden istediğin şekil model nasıl istiyorsan bence gidip bir bakmalısın benim görüşüm mükemmel şeyler yapıyorlar
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum nasıl gıdıp bakayım herfılerın yerı esenlerde bense kızıltoprak? sabah 9,30 aksam 9 pazar harıc? yanı mumkun degıl anlıcagın
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
resim4676smalljx8.jpg
http://img216.imageshack.Alıntı:
emr550m´isimli üyeden Alıntı
Arkadaşlar önce sorulduysa affola. Motorun temizliğinde neler kullanıyorsunuz?. Bildiğimiz oto şampuanları motorumuz içinde uygunmudur? Pas oluşumlarından nasıl kurtuluyorsunuz? Araç bakımını biraz açarsanız sevinirim. Doğru dürüst yıkamadım henüz güzelce bi yıkayayım diyorum.


Arkadaşım Motorsikleti Temizledikden Sonra Boya ve Nikelajları Korumak İçin Kullandığım TEFLON KATKI MALZEMELİ CİLA var ve ben onu kullanıyorum.. İlk günki gibi yeni ve temiz kalmasını sağlıyor kullandığım Cila. Aynı zamanda çook kolay kullanışlı olup uzun süreli bir parlaklık sağlıyor.(Aynı Zamanda Boya Koruma Sağlıyor)
1- Hollanda Malı
2- 500 gr.
3- Piyasa Değeri 20ytl.-25ytl. arası (Parakende Satışı)
4- Bendeki Fiyatı Sadece 10 ytl.(Toptan Fiyatına Parakende)
5- İsteyen Arkadaşlarıma Kargo ilede gönderebilirim veyahut Sirkeci'den işyerimden yada Koşuyolu'ndan evden alabilirler.
us/img216/9209/resim4676smalljx8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gece kardeş yanılmıyorsam fuarda tanıştım ben firma yetkilileriyle talep olursa pazarda açarız dukkanı diyolar ve tamamen isteğe görede urun çıkartıyolar bayrampaşada olması lazım yerleri ben bi turlu butçeyi denkleştiremedim gidecem ama nasip bakalım fyatları çok uçuk değildi özel yapım olmasına rağmen...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vala bana cok uzak o iş yalan olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
FUAR Görüntüler..

Arkadaşlar fuarda fikir verebilmesi açısından sizler için çektiğim çanta fotoları. 75 ytl den 125 ytl ye kadardı. Ama fuardan sonra bu fiyata olmayacak gibi konuşuluyordu. yani 75 ytl ye çanta bulamazsınız bi daha gibi. Sirkeci de bir yer burası.

c1ya5.jpg

arka çanta

c2yh8.jpg


c3xc8.jpg


c4rw0.jpg


c5kk5.jpg


ck1mj6.jpg


ck2df4.jpg


ck3fj1.jpg


ck4pd8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Bitmeyen akü (erke dönergeçi gibi) :)

4. fotoğraftaki çanta Ankara'da 90 milyon takımı.. Gayet de güzel,bugün inceledim,bizimkilere göre daha dar gibi ama çok şık duruo,üstelik sert olduğu için çökmüo..

Ya bu arada arkadaşlar çok ilginç bişi oldu.. Motorumu kış olunca depoya kaldırmıştım binanın.. Bi kaç ay sonra çıkarırm demiştim havalar düzelince.. Sonra aşırı derecede yoğunlaştı işlerim ve 5,5 ay depoda kaldı motorum.. :pr: Dedim ki bugün motoru çıkarırken,ben hiç uğraşmayayım gidiyim yeni bi akü alayım kendime.. Araştırdım ettim,hatta bu arada gece arkadaşımıza da sordum forumun tedarikçisi olarak :) Neyse sonra bi deniyim dedim,hani olur ya bi ihtimal çalışır belki,ben de hemen yola çıkarım sürerek şarj etmiş olurum :mrgreen: Akü başını sökmüştüm,onu taktım ve kontağı çevirdim.. O da ne ışık var motorda :silent: Hem boş vites ışığı hem de açık unuttuğum far yandı.. Walla bi an bocaladım bu nası yanıo die.. Meğer 5,5 ay yatan motorumun aküsü bitmemiş! Hala olayın şokundayım,bu kadar uzun süre nasıl dayandı bu akü die.. Sanırım pozitif kutup başını sökmem,sakladığım ortamın serin ama nemsiz ve kuru olması,bir de akümüzün çok kaliteli olması sayesinde boşalmamış akü..

Bilmeyenler için söliyim akümüz yuasa ve piyasanın en iyi akülerinden olarak bilinir.. Sıfırı 110 ytl.. Sanırım motor üzerindeki tek kaliteli parça :)

Bi de arkadaş motorun başındayken cama yaslandı ve çatırt die bi ses geldi :cyclopsan Camımın alt kısmı kırıldı,dolayısıyla rüzgarı kesmesinde bi sorun yok ama estetik olarak çok da hoş durmuo gibi.. Şu cam işiyle bi ilgilenmem gerekecek artık.. Alternatifler varsa bekliyorum bilgilendirmenizi,asla ama asla orijinal almıycam (acaip para istiolar)..

Çok uzun yazmışım kusuruma bakmayın,malum sevindik tabi :)

Bu arada genelde göstergelerimizde arıza olduğunu ben dahil herkes sölüodu (özellikle bende 80 den sonra ibre pek oynamıodu devir artmasına rağmen).. Bugün test imkanı buldum,arkadaş arabayla ben motorla bastık çevre yolunda.. Bende ibre 85 gösterdiğinde arabada 100 ü geçmişti.. Demek ki geçiomuş bu motor 100 ü :) Yalnız çevre yolunun açıkta olması nedeniyle çok rüzgar yiyodum,bu nedenle daha fazla basmadım.. Anladım ki 110-120 arası bi hıza kolay ulaşılır,ama sürekli o hızda gitmek pek makul gözükmüo..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Ok.gece bende seni seviyorum:))
Arasıra ihmal etme bizi bir ara yine bir buluşma sağlayalım sohbet edelim özledik seni kendine iyi bak kardeşim.

Bu arada ön camı bana Gece tedarik etti gayet güzel ve ucuz hemde renkli tavsiye ederim yani.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
selam dostlar nasılsınız yauv topiği bi okuyorum da şöyle gece olmasa nolcak bu keeway cilerin hali diyorum :mrgreen: müdür bende bişey danışıcam sana geçen bujiyi değiştirdim ngk aldım ama bizim bujiye göre biraz daha ince geldi gözüme takılması gereken bujinin numarası falan nasıldı bizim motora uyanı bi yazarsan sevinirim bide aslında şu platinyumlu bujiden almak istiyodum ama bulamadım burda sen yardımcı olabilirmisin herkese saygılar
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
chimerby kanımca akünün bıtmemesının sebebı ben kutup başını sökmene ve ortamın sıcak ılık olmasına baglıyorum evet yuasa akü gercekten kalıtelımıs bende öle duydum iyi iyi sevındım ıste daha ne:) sana bırazdan camın resmını koyucam begenırsem ıletısıme gecerız.

saol balayyusuf tamam geldıgımde arıcam :)

oldwolf yok be kardeşim estafurulah.yaw senın motora uyanı ben nerden bıleyim:mrgreen: ınan hıc bılgım yok bence gıt servıse yada nerden aldıysan sök bujını tek tek deneyın derım:)

ya tanzımo eyw benımde bıgun sırkecıye gıtmem lazım yaa cantaları degıstırıcem cunku

swort aynalar ne oldu yaa? umarım takmısınızdır.

HATIRLAYIN DEDIM HEMDE ARAMIZDA GÖRMIYENLER VARDI


ARKADASLAR BU CAM SATILIKTIR 50 YTL HERSEYI İLE BERABER ALIP SADECE ŞAK DIYE TAKIYORSUNUZ OK.TABI RESIMDEKI DEGIL ALICAK KISIYE SIFIR VERILICEK
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
160
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese Merhaba

Yeni bir keeway kullanıcısı olarak, siz eskilerden ufak bir yardım istiyeceğim. Motoruma arkalık (sisybar ingilizce bu şekilde yazılıyor sanırım) ve sis farı taktırmak istiyorum bir kaç yer dolaştım zeytinburnu civarında fakat hoşuma gitmedi bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gurkanyazıcı öncelıkle hos geldın aramıza motorun kaç model bırde kac kmde olugunu yazarsan sevınırız. artı cc bar ıstıyormusun bak senden önce resım attım o motorun cc barı satılık cok gusel alev kaplamalı ve arkalıgıda var ıstersen alabılırsın 75 ytl sıfırdan bı farkı yok sıfırı ıse 150 ytl.sis lambası konusundada yardımcı olabılırz ama sanırım karsıda oturuyorsun yanı avrupada eyer öleyse jameıka nıcklı hakan abımızden yardım alabırsın o konuda ok
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
resim4700smallih7.jpg


Arkadaşlar, Keeway için Chopper Gidonu geldi Haberiniz Olsun. Tüm aparatları ile (Bağlantı Aparatları) 40ytl. Montajı çook kolay ve kendiniz takabilirsiniz. Ben kendim taktım haberiniz olsun.

Ayrıca GDR KASK (Güneş Gözlük Vizörlü ve Çeneden Açılmalı)...............140ytl. (Gri ve Siyah)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gece kardeşim aynalar aynen duruyo takamadım sanırım hafasonuna kadar bekliycek takma işi ama pek umitli değilim hala mantığım almıyo takılma işini belki vardır i yolu bakalım. senide anlamak mumkun değil be gece akşam motorun çantalarını susluyordun bugun çanta alcam diyosun. hazır satılan çantaların kalitesine hiç guvenmiyorum arkadaşlar o kadar para etmeside beni soğutuyo. özel yaptırırım o paraya daha iyi. gurkan hoşgeldin sisybar ile ilgili çok mevzu geçti geçmiş konulara bi göz atarsan doyurucu bilgi mevcut ok.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay gıdon degısmıs heheh..... swort takılır elbet merak etme
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
160
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yardımlarını için teşşekür ederim benim motor sl 150 arkalık kısmını biraz yüksek istiyorum hanım görmüş tutturdu yüksek olsun die nereden nasıl alırım bilmiyorum. forumda okuduğum kadarıyla değişik yöntemlerle temin ediliyor bakıcaz artıkın
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
gece senin bu sisbarı ben alacam inş maaş zamanı :D ama kargo senden bak ona göre :p. bi çift de ayna alces inş. temel eksiklikleri halletmiş olcez.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
GeCe
senin öncamdan yokmu varsa fiyatı nekadar yazarsan sevinirim ( şu son taktıgından )
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Gece motorunu satıosun ama forumda sölemiosun hiç :) Ayıp walla :p Bak veririm linkini foruma şimdi, görürsün gününü :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst