- Katılım
- 26 Ocak 2007
- Mesajlar
- 43
salu_jacbo geçmiş olsun...balayyusuf benim camda çatlaktı böyle çatlak durmasın deyip ikiye böldüm:queen: sonra sirkeciden 35 ytl ye siyahını aldım kendim taktım takarken baya bir zorladım çatlamadı :mrgreen: sağlam birşeye benziyo fiyatıda uygun gibi ilgilenirsen yerini tarif ederim.