Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
241
apower abi bencede briaz insaf sonucta sen surekli bu motoru kullanmayi dusunmuyosun saniyorum ve sen bu motoru satarken 1.200ytl e falan satarsin 400 mln zararla keeway kullanmis olursun benim aklim olsydi 2. alirdim diyorum simdi 0 almak pek akil harci degil uzu vadeli kullanmicaksan tabi
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
bende degıstırmeyı dusunuyorum ama ca$h lasım :) yusuf hocam gecen gun huseyin gt250r bayısıyle gorusmus fiyat ucuk valla kredı dahıl 9640 ytl gıbı bı rakam cıktı o parayı cebıne koy cbf500 alırsın yada bıraz gayretle 10500-11000 e cbr 600f alınır. ama "0" almayı dusunmem bu fıyatlarla
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
34
Evet kabuto kardes arastırdıkca 2.elin karlı oldugunu gördüm ve sıfır almayı düsünmüyorum zaten ... Obkavi ninde dedigi gibi güzel bir bakım yaptırıp 80-90 la yola devam . . .
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
gece en sonunda malı gördük hjm:mrgreen: evet koltuklar güzel durumları ayarlıyabilirsem hemen bağlantıya geçicem senle malum sıkıntı hep aynı ($):pr:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
Arkadaslar buna bir bakın dehşet olmus yaa baska bir siteden bir arkadasın motoru modifiye etmiş delibişe????????





 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
ya bu motor ne zaman 4100 ytl oldu?
nasıl bir zam bu ya? supershadow un fiyatını da geçmiş. ne alaka anlamadım...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ovvv ben vala coook begendım sadece koltuk tek kıslık onu begenmedım:)
cruser choper karısımı olmus:p saol ressam resımler cın.

:queen: salu sen canakkaleye fln gıtme abı aman basına ıs alma :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
Arkadaşlar böyle bir tankbad arıyorum nerden temin edebilirz.bir kaç motorda gördüm çok güzel duruyor

tankpedcg0bv4.jpg


:queen: salu sen canakkaleye fln gıtme abı aman basına ıs alma :queen: :queen:[/QUOTE]


Çıkartma yapcaz beaa :) en son savaş zamanı gitmiştim gemiyle motorla nasip olmadı hiç gitmek :)

Karar değiştirdim zaten pazar başka işim çıktı sensiz gitmem zatren ben :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vaay kardes eyw bensız gıtmezmısın:p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BEYLER KOLTUKLARI GÖRDUM:) GERCEKTEN COK GUSEL OLMUS HAKAN ABI MOTORUNA TAKMIS ON KOLTUGU OTURDUM FLN HARBI POPO YA İYİ GELDI:mrgreen: ARKA KOLTUK TAKILI DEGILDI AMA SADECE BIRAZ KISA GELIYOR ONDANDA BISEY OLMAZ SAHSEN,YARINDA ONLARIN KOLU GELIP TAKILCAZ BENDE KISMETSE YARIN AKSAM TAKTIRICAM.

tmm salu hepberaber gıderız anca beraber kanca beraber:cherry:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arkadaşlar selam. SL 150 Fiyatı 4.099 ytl bunun artık tartışılacak bir tarafı yok bence. Alanı utandırmayacak kadar da dayanıklı ve sağlam üründür. İkinci el piyasasıda gayet güzel gitmektedir. Bildiğim kadarıyla thunder arkadaşımızda çok rahat satmıştı. ortalama 80-90 km\h hızda geziyorsanız rahatsız etmiyor. Sonuçta tek silindirli motor olunca 90 üstü titreşim var dişli büyütmekle bile yok edemedim. 2500 kmde 2007 model sl 2500 ytl ye sattığımı biliyorsunuz. ikinci el piyasasını sonuçta aksesuar ve temizliği son derece etkiliyor.
Gece dostum bugün super shadow aldım :) daha 20 km gezdim. Hafta sonuna giriyoruz diye plakam yok işlemler yetişmedi. Ya ben tam anlamıyla motorcu olamadım ya da bir gerçek varki alet nefis!! Acemisi olduğumdan dolayı ve yeni olduğundan dolayı sıkıştırmadım ama 5. vitese atacak zaman bile gerekmedi. Tabiri caizse ss at gibi maaşallah resmen fırlıyor altında. Şimdilik çok memnunum. Titreşim diye birşey yok! Şuda gerçekki son derece sade. Koruma demiri ve çanta yaparsam iş bitecek diyorum. Sanal bir bağımlılığımız var siz sl kardeşlerimle. Herzaman aranızda olurum. Saygılarımla. :bounce:
 
Katılım
12 Şub 2007
Mesajlar
56
Arkadaşlar herkese selamlar!
Ya bu jigle meselesinde benimde kafama birşey takıldı.
Tamam en üstte çalıştırıyoruz, 1-2 dakika sonra ortaya alıyoruz ve biraz gittikten sonra en alta indiriyoruz.
Akşam eve gelip motoru stop ettiğimizde, jigleyi geri en üste alıyor muyuz, yoksa sabaha kadar jigle en altta mı kalıyor!
Ben stop ettiğimde akşamları yine jigleyi en üste alıp öyle eve çıkıyorum, doğru mu yapıyorum! Teşekkürler şimdiden!
Buarada VICEROY hocam, ben senin motordan ilham alırdım diyorken, sen motoru değiştirmişsin bile, Hayırlı uğurlu olsun! Güle güle kullan!
 
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
3
Selam arkadaşlar.
izmirden aranıza katılıyorum. 1 haftadır sizi takip ediyordum....
Motoru almadan mesaj yazmıyım dedim..
Bugün 150cc me kavuştum... :)
çok geç kalmışım diyorum başkada birşey demiyorum...
50 km yol yaptım..
hayatımda ilk kez motora biniyorum.. :S biraz riskli oldu...
biner binmez arkadaşım ne yapmam gerektiğini vites felan olaylarını gösterdi...
kolay mış.. yani çok zorlanacağımı sandım ama öyle olmadı.. :)
gayet rahat.. :S tabi ilk ışıklar ve viraj dönüşlerindeki stop ettirmeleri saymazsak :)
neysee birazdan eve döneceğim.. efendi efendii kordon dan deniz manzarası eşliğinde dönerim...

henüz kafama takılan birşey olmadı...
zaten önce sizin yazdıklarınızı okuyuptaa motora binince sanki aylardır sürüyormuş gibi hissettim..
neysee herşey için sağolun...


tekrar merhaba.. aranıza hoşgeldim :)
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Locate hayırlı olsun,hoş geldin. Omer kardeşim,teşekkür ederim tecrübe ettiğim her konuda bu sayfalardayım zaten yardımlaşırız. :cat:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
72
Sisibar arıyorum bi yardım...

Selam arkadaslar, ben forumda yeni sayılırım ve bir keeway superlight kullanıcısıyım. Motoruma sisi bar taktırmak istiyorum, kaça, nereden, nasıl bişeyler temin edebiliriz beni bi bilgilendirirseniz sevinirim.
Bide koltuk konusu var, GeCe_ arkadaş koltuklar cidden güzel olmuş, bu koltuk çiftimi 75 YTL ve bunu nereden temin edebilirim...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
viceroy hayırlı olsun, locate hoşgeldin..

arkadaslar fotograf makinamı arkadastan aldım sonunda. fuara gitmemiş ya da gidememiş olan arkadaslarla bir nebze paylaşım için...
fotoğrafları düzenleyip koyacağım. Özellikle değişik çanta modellerinin de resmini çektim. en kısa zamanda.

http://img485.imageshack.us/img485/5108/harley98bc1.jpg şu harleyi koyamadan da geçemedim. 20000 dolar 98 model..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst