Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
43
salu_jacbo geçmiş olsun...balayyusuf benim camda çatlaktı böyle çatlak durmasın deyip ikiye böldüm:queen: sonra sirkeciden 35 ytl ye siyahını aldım kendim taktım takarken baya bir zorladım çatlamadı :mrgreen: sağlam birşeye benziyo fiyatıda uygun gibi ilgilenirsen yerini tarif ederim.
 
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
43
arkadaşlar bildiğim kadarıyla iki tip akü var hangisini önerirsiniz ve fiyatları konusunda bilginiz varsa yardımcı olur musunuz? ayrıca sl'im 2006 model olmasına rağmen muayene tarihi 2007 olarak gözüküyor biraz araştırdım ilk muayene 2009 da olması lazım yani ruhsata yanlış yazılmış :pr: başına böyle bişey gelen var mı? ruhsatın muayene tarihi yazan sayfasını değiştiren oldu mu ve kaça malolduyanıtlarsanız sevinirim:rendeer:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
sioux bu konuda motosohbet içinde arama yap ornek dılekce var kopy paste ıle gereklı yerlerı degıstırerek dılekcenle bırlıkte aracının kayıtlı oldugu trafık tescıl e gıt halledersın ben para verdıgımı hatırlamıyorum
*only4friends o paraya bulduysan kacırma derım baska sey demem gumrukten yenı cekılen partılerde fıyat 4099 haberın olsun ustunde bı dunya vergı oluyo ben gecen sene alırken "0" ı 2490 dı ruhsat ıslemlerıyle 2600 demıslerdı
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
salu_jacbo geçmiş olsun...balayyusuf benim camda çatlaktı böyle çatlak durmasın deyip ikiye böldüm:queen: sonra sirkeciden 35 ytl ye siyahını aldım kendim taktım takarken baya bir zorladım çatlamadı :mrgreen: sağlam birşeye benziyo fiyatıda uygun gibi ilgilenirsen yerini tarif ederim.

sioux çok sağol cam için.:rendeer: Cam işini Gece benim yerime halledecek sağolsun:bounce:
 
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
43
cobalt hızlı cevap için teşekkürler:rendeer:

önemli değil balayyusuf:) arkadaşlar hep sl'lerimiz hakkında konuşuyoruz birazda sosyal sorumluluklarımızı yerine getirelim.görme engelli arkadaşlarımız için kitap okuyarak cd ye kaydedip beyazıt kütüphanesine teslim ederek engelli arkadaşlarımıza ulaştıran bir grup gönüllü arkadaşımız var. http://www.seslikitapgonulluleri.com adresini ziyaret edip bu gruba daha çok kişinin katılması için üye olduğunuz diğer platformlarda da site adresini duyurursanız güzel bir iş yapmış olursunuz.konu hakkında daha çok bilgi isteyen arkadaşlarımız olursa yardımcı olmak için elimden geleni yaparım.konuyla ilgileneceğinizi düşünerek şimdiden hepinize teşekkür ediyorum :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2007
Mesajlar
56
yeni gelen arkadaşlar hoşgeldiniz
vıceroy hayırlı olsun hocam motoru değiştirsende marka gene keeway:cat:
omersun dostum motor çalışmadığı sürece jigle nin nasıl durduğu önemli değil takma kafana nasıl istiyosan öyle bırak :queen: motoru çalıştırıp hareket ettirdiğinde kapatmayı unutma yeter
bonzai sissy bar bende bulamadım hala :p ama www.motohobi.com buraya bi bak burda sl 150 için yapılmış bi sissy bar var hoşuna giderse alırsın

Merhaba hocam!
Bu sisibar hoş duruyor, fiyatı yazmıyor, sen biliyor musun?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fuarla ilgili gönderilen ve gönderilecek fotograflar için 1-2 arkadasımın haricinde forumda pek yoruma gerek duyulmadıgını görüyorum. saygı duyarım. devamı ile ilgili fotograf ve ürün tanıtımları hakkında bilgilendirmeyi bırakıyorum. hürmetler..
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Tanzimo kardeşim,sayende gezmiş kadar oldum çok teşekkürler. Yeni motora biniyorum diye dün nete giremedim,paylaşımını yeni inceleyebildim. Eline emeğine sağlık. :cat: omer dostum, sen sissibar yaptırmadıysan beğendiğin resmi çıkart duran ustaya götür eminimki aynısını yapacaktır. Daha ucuza kapatırsın.
gece, müdürüm nerelerdesin yaa! Keşke aynı ilde yaşıyor olsaydık. Verirdim ss ile biraz gezerdin farkı farkederdin. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
hehe online ehliyet testi yaptım hiçbişey bilmediğim halde 29 doğru 20 yanlış 1 boş :queen: sizce nasıl ? biraz gayret etsem alacam ehliyeti :queen: kaç doğru gerekiyor ehliyet almak için ? yada bu işi sadece parasına göre yapan bi ehliyet kursu varmı tanıdığınız parayı verip ehliyeti alma taktiği yani ?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
72
Tanzimo gercekten resimler güzel olmuş, fuara bende gitmiştim suzukinin makinesi cidden super ama hondanın shadowuda bir harika.
Sioux benim ruhsatta da muayene tarihi 21.04.2007 yazıyor, bende araştıracağım, bi çözüm bulunca paslaşalım...
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
fuarla ilgili gönderilen ve gönderilecek fotograflar için 1-2 arkadasımın haricinde forumda pek yoruma gerek duyulmadıgını görüyorum. saygı duyarım. devamı ile ilgili fotograf ve ürün tanıtımları hakkında bilgilendirmeyi bırakıyorum. hürmetler..

Fotoları paylaştığın için çoook sağol kardeşim. Ellerine sağlık:rendeer:
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Teşekkürler TANZİMO

fuarla ilgili gönderilen ve gönderilecek fotograflar için 1-2 arkadasımın haricinde forumda pek yoruma gerek duyulmadıgını görüyorum. saygı duyarım. devamı ile ilgili fotograf ve ürün tanıtımları hakkında bilgilendirmeyi bırakıyorum. hürmetler..

Tanzimo, yaptığın bilgilendirme maksatlı yazı ve fotoğraflar çok güzel, emeğin için sağol varol. Ustam, ilgi göstermediğimiz gibi yanlış bir düşünceye kapılmana gerek yok. Yaptıklarınız tarafımızdan takdir görüyor. Elinizde olan diğer resimleri görmekten de memnuniyet duyarız. Malum... fuara gidebilmek mümkün olmadı, sizlerin sayesinde bilgi ve görgümüzü artırıyoruz. Selamlar saygılar.
 
Katılım
16 Mar 2007
Mesajlar
3
yaaa suzuki güzell...

fotoğraflar ayrı güzel emeğinize ellerinize sağlık...
:mrgreen: ben yamaha shadow alacağım...
bunla biraz öğreniyiim
150 km yol yaptım.. gayet iyi gidiyor..
vidaları kontrol ediyim dedim :cyclopsan bir tane bile gevşek vida yok idi
acayip şaşırdım..

abii izmirde adam akıllı servis yok en iyisi bence ksk motoshop


yandık desene kardeşim.. :) eee senin motor kaç km de?
bakımlarını felan yaptırdınmı?
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
ben bu gun yarın balataları değiştiriyorum

50 lira demişlerdi kanuni balataları nı takınca sıyırma olucak mı olmucak mı sizlerlede paylaşıcam
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
ewt karburator de bı sorun oldugu acıga cıktı arasıra oksurme aksırma gıbı belırtılerı gaz yememe durumu oluyodu muhtemelen karburator un degısmesı gerekmekte ozetle honda titan karburatoru gayet uyumlu ve sorunsuz fıyat 150 ytl cıvarı ama orjınalı herzaman daha ıyıdır bakalım garantıden halledebılecekmıyız ?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
s.a. arkadaslar hafta basınız hayırlı olsun.ben geldım:D vıceroy kardes pazar gunude ızın gunumuz sen yapma baarı ıdare edın ıste:mrgreen:

snrtrt beklıyorum kardes yanıma 50 ytl kanunı balatası aman sakın derım neyse konustuk gercı senle ok.vıceroy keske öle olsaydı vala görusurduk hem.

balayyusuf camı alıcam bu aksam sanırım ok.

arkadaslar dun motora baya bındım merak ettım kac km yapmısım dıye bı hesabladım 200 cıktı:p amma bınmısım haa.bıde dun 2 kazaya tanık olduk cok uzuldum gercekten araba kazası idi anlatmak ıstemıyorum hıc hos degıldı:silent:

ömersun o sısy bar'ın fıyatı 150 ytl :)

cobalt sende amma karbüratörden cektın bee.degıstırde 120 gör artık:)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
gece dun aksam e-5 e cıkarken o vırajda az daha barıyerle kaynasıyodum ne pıs vırajmıs o , bıde okuz un ıkısı ıkı serıt araba parketmıs vırajın ıcıne yuh dedım baska bıssılerde dıycem ama anlamıssınızdır artık ,
kopruye dogru gıderken max 80 dı rampanın tepesıne vardıgımda ıbre manyak gıbı yukselmeye basladı 100 oldu ha gayret dıyodum ama onumdekı durzu frenlemeye baslayınca gazı kesmek zorunda kaldım :) bıdahakıne bos bı yolda artık :p bıde koprunun ortalarında agır argır aradan gıderken (50 km ıle fln) bı patlama sesı geldı on tekerın altından aha lastık yarıldı takla atcam dıye tırstım bı an ama bı halt olmadı motorun her yerıne baktım sorun yok o seste ıkı seyden cıkar ya lastık yarılır yada sılah sıkılır :mrgreen: len bırıne cok mu yakın gectık herıf topugumuzamı sıktı ne? :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooo 100 bastın helal sana ha geyret talebelerım benım:mrgreen: :cherry: :queen:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
hehe guselım sen anca duzde asılıyon drıft yap ta motorla sonra gorusurus :p dun mendi ye gelırsen sokagın basında ılk drıft ımı yaptım zaten ama ucbucuk attım aza daha kangoo nun ustune cıkacaktım adrenalın dolu bı gun du anlıycagın :) dıscı koltugundakı yarım saatten sonra ıyı geldı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst