- Katılım
- 9 Şub 2007
- Mesajlar
- 145
Camsız güzelde, Camın dermirleri güzel durmuyor önde sap sap 
Cobalt dediğin fikir güzel ama çift kişi gezenler için sorun
Yaptırırsan fotoraflarını bekliyoruz...
Cobalt dediğin fikir güzel ama çift kişi gezenler için sorun
Yaptırırsan fotoraflarını bekliyoruz...