Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
Camsız güzelde, Camın dermirleri güzel durmuyor önde sap sap :)

Cobalt dediğin fikir güzel ama çift kişi gezenler için sorun :)
Yaptırırsan fotoraflarını bekliyoruz...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benım motor ıcın dedıysen sülo zaten demırlerı yok orda anladın:mrgreen: tabıkı camsız bınılırse demırler alıncak öle bısey sacma olur hem
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
walla koltuk olayını bende istiyorum ama seninlede konuştuğumuz gibi gece önce bi malı görelim dimi:queen:
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Arkadaslar Bi Daha SÖyluyorum Belki Bazilariniz Okumamistir Yada GÖrmemistir

Koltuk Fiyatlari DÜŞtÜ 75 Ytl Cİftİ
Gece kardeş, bu ay mont ve pantolon aldığımdan bütçeyi bayağı bir zorladım. Ama şimdilik yazılan, çizilenleri takip ediyorum. Kısaca BEKLE GÖR TAKTİĞİ.:)
günü geldiğinde seni rahatsız ederim.
Aslında ihtiyaçlarım bir hayli fazla ama; önceliği güvenliğe verdim.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
boğachan tabıkı oncelıkle guvenlık kardes gerısını yavas yavas alırsın ne dmek ben burdayım ıstedgın zaman rahatsız edebılırsın:mrgreen:

oldwolf reis:) tabıkı oncelıkle malı gör ben gösterıcem sana malı:p saka bı yana resımlerını atarım:cherry:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
valla orjinal olmayan şeyler beni biraz ürkütür ama Gece yapıyorsa bir bildiği vardır iyice araştırmadan birşey yapmaz Gece.Koltukların iyi olacağına eminim ama iyi otururmu ve motora sağlam tutunurmu bilmem ama kendimi biliyorsam görünce eminim bende isteyeceğim.:queen: :queen: :queen: :farao:
 
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
241
motorla bugun baya anlastik en azindan stop ettirmedim soyleki motosiklet artik gezi tam yememisse debriyaja tekrar basiyorum biraz daha aragazla durum halledebiliyorum

bu arada ben motora kesinlikle ... atmiyorum onu yanlis anlamayin yada yogun trafige cikmiyorum.
tabiki haliyle benimki acemilikten kanakli problem.

2 problemim kaldi motosiklette 4.500 devirin ustune ciktigim zaman hangi viteste olursa olsun zincirin oldugunu tahmin ediyorum motosiktten hani bisey biseye carpiyo ve surekli bir carpisma baya baya ses cikarti cevreki insanlarin donup bakmasina yeticek kadar. haliyle 55 km nin ustune cikamadim daha motorla . o ses nerden geliyodur yada sizdede benzer bisey oldumu



ikinci problem motosiklet durdugunda birinci vitese geciriyorum ama bosa alamiyorum kesinlikle nasil durursam duruyum kesinlikle motosikleti bir ileri geri yapmadan bos vitese geciremiyorum.

onun disinda motosikletle bir problemim yok

ha bide uzmanlik sorusu motosikleti 2 kere oldugu yerde bide 10la falan giderken yan yatirdim buyuzden ayakliklar egildi ve biraz yamuk duruyolar onlari duzeltmenin bi yolu warmi
 
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
motorla bugun baya anlastik en azindan stop
ha bide uzmanlik sorusu motosikleti 2 kere oldugu yerde bide 10la falan giderken yan yatirdim buyuzden ayakliklar egildi ve biraz yamuk duruyolar onlari duzeltmenin bi yolu warmi

Ayaklıkların kırıldıysa hemn yanından kaynak yaptır Yomulduysa elinde biraz bükerek düzelt.

Bugün Kadiköy iskelesinde modaya çıkan kavşaktan dönerken yerlerin ıslaklığının azmine uğradım ve motorla kayarak düştüm.Ama ben düşmeden motorun üstünden atladım bende bir soırun yok sadece motorun ayaklığı yomuldu.Bütün arkdaşlarıma söylüyorum sakın korumalıklarınızı çıkarmayın Bir kaç arkadaş motora yakışmıyor diyorlardı ama kesinlikle düştüğünüzde motoru fazlasıyla koruyor.

Kaputo boşa alman için biraz ayağını alıştır fazla yukarı alma ayağınla hafifçe tık sesini duycaksın zaten çok az çalışsan ayağında alışır kendinde.
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Superlight 150 Logosu

Sizce Bu logo nasıl gider bizim canavarlara.
cobrawc0.jpg
[/URL][/IMG]

motorla bugun baya anlastik en azindan stop ettirmedim soyleki motosiklet artik gezi tam yememisse debriyaja tekrar basiyorum biraz daha aragazla durum halledebiliyorum

bu arada ben motora kesinlikle ... atmiyorum onu yanlis anlamayin yada yogun trafige cikmiyorum.
tabiki haliyle benimki acemilikten kanakli problem.

2 problemim kaldi motosiklette 4.500 devirin ustune ciktigim zaman hangi viteste olursa olsun zincirin oldugunu tahmin ediyorum motosiktten hani bisey biseye carpiyo ve surekli bir carpisma baya baya ses cikarti cevreki insanlarin donup bakmasina yeticek kadar. haliyle 55 km nin ustune cikamadim daha motorla . o ses nerden geliyodur yada sizdede benzer bisey oldumu



ikinci problem motosiklet durdugunda birinci vitese geciriyorum ama bosa alamiyorum kesinlikle nasil durursam duruyum kesinlikle motosikleti bir ileri geri yapmadan bos vitese geciremiyorum.

onun disinda motosikletle bir problemim yok

ha bide uzmanlik sorusu motosikleti 2 kere oldugu yerde bide 10la falan giderken yan yatirdim buyuzden ayakliklar egildi ve biraz yamuk duruyolar onlari duzeltmenin bi yolu warmi

1.Kabuto kardeş, motosiklet karbüratörlerinde (veya bizim motosikletlerde) kapış pompası olmadığından gaz vermeye ani tepki veremiyebilir, onun için gaz verirken işin ilmini kapıncaya kadar ani gaz vermeleri deneme biraz nazik davran,
2. Sesin kaynagı gevşemiş zincir olabilir, becerebilirsen sen yap diyeceğim ama, ustaya götürsen iyi olur, ikinci ihtimal ise daha alengirikli olabilir; bizim motorlar çarpmalı yağlama sistemine sahip, dolayısıyla, yağ kepçesi denilen ve krank'a bağlı bir parçayla ilgili bir sorun da olabilir. motorun sesini duymadığımızdan ... mesela diyoruz.
3. Vites geçişiyle ilgili sorunun ilk yağ değişimine müteakip düzelecek, ben de aynen senin sorunlarının benzerlerini yaşadım. ayrıca vites ped'ini serviste biraz yukarıya kaldırtman da sorunun çözümüne katkıda bulunur, adeta şıkır şıkır çalışmaya başlar. debriyaj ayarının da(Boşluk ayarı) gözden geçirilmesi de yarar sağlıyabilir.
Benim sıraladıklarım olası nedenler, bulunduğun il'de sana yakın superlight kullanıcısı olan ve sana yardımcı olmak isteyen arkadaşlardan yardım almanı hararetle tavsiye ederim.
Başaracaksın, ha gayret.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Motosikletle kayarak düşen yada sürekli düşme tehlikesi yaşayan arkadaşlara söylüyorum (Salu ve kabutu geçmiş olsun aman dikkat kendinize iyi bakın havalar bir ısınsın daha biraraya gelip çay içeceğiz) bu arada bizim motorun lastiklerinin hamuru çok kötü hafif bir ıslaklıkta fena halde kayıyorlar ve güvenli birşekilde durmuyorlar ben bunu farkettiğimde asfalt beni ağlatmıştı.:salut:
hemen gidip iki adet metzeller lastik aldım ve artık frene güvenle basıyorum ve kayma olayı bitti ister kuru ister ıslak zemin motosikletinize aksesuar yerine lastik alın yere sağlam basın (Sirkeci Aydın Motorda arka 130 ön 100 ytl selamımı söyleyin (yusuf hoca göndedi deyin ilgileneceklerdir) alın arkadaşlar benden size abi tavsiyesi yada kaymaya devam edin benden sonra Cobalt aldı ve memnuniyetini oda söylüyor.:cat:
Herkese kazasız günler dilerim.:rendeer: :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
ya dikkatli surunce hiç sorun olmuyor sadece biraz dikkat istiyor lastikler kötü fakat dikkat işte kimseye kaza bela vermesin ALLAHIM
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
heh yauv gece bende onu diyorum malı bi görelim malıı:mrgreen: :queen:
bide koltuklarla beraber bide sissybar olayı söz konusu galiba o konuda bi gelişme olursa onunda ayrıntılarını bildirin ben hala sissybar olayını da hallemedimde hatunlar binmiyo motora:mrgreen:
 
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
beni lastikler Metzeler marka Tubeless lastik zaten.ama ıslak zeminde lastik dinlemiyor asfalt.yusuf hocam çok sağol herkeze kazasız belasız sürüşler nasip olsun.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
selam dostlar şu koltuk olayını bende marak ettim gece şu malı bi görelim abi :)
o arada düşen kaza yapan arkadaşlar geçmiş oldun bu iş düşmeden kalkmadan olmuyor dikkat edelim yerler çok kaygan ve hayvanat bahçesinde olması gereken hayvanlar İstanbulda malesef 4 tekerlekli araçları kullanıyorlar.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
sevgili keeway kardeşlerim görüyorum ki herkes motorunu güzelleştirmek için ugraş ve ya niyet içinde bu gerçekten çok sevindirici , ammaa yine tanık olduğum bazı şeyler var "Korumaların pek umursanmaması" .Lütfen ,sizin dostluğunuz arkadaşlığınız ve hayatınız hepsinden daha önemli ,aksesuar kadar bu konuya da önem verin ;günün anlam ve önemini belirttik şimdi bi cay- sigara molası verebilirim :)
obkavi dostum yarın menderes ustaya dukkanın yenı halını gormeye gıdıcem gelsene işin yoksa hem tanısmıs ta oluruz
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
Cobalt Dostum Çok İsterİm Aslinda Ama Ben Anadolu Yakasinda Oturuyorum Menderes Usta Neresİ Onuda Bİlmİyorum AÇikÇasi
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saluya ne adamsın:) gecmıs olsun kardes he bıde senın balata harbı bıtıkmıs mendı bınmıs senın motora kullanmıs gıtmıyor bıtık dedı balata söylıgım o zaman degıstırmen lazım tabı.
obkavı hıc katılmıyorsunkı konusmalara bakmendının dukkanını bıla daha bılmıyorsun.mujdat gezenın karsı sokagında anladın.senle bızım aramız 10 dk surer ama hıc yanasmıyrosun bulusmalara yanı keyfın bılır.

koltuklar bu aksam elımde ahahahha:mrgreen: :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst