- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 2,585
Kabuto çok kafana takma bu işleri para önemli değil ayrıca,bırak neresi bozulacaksa bozulsun ki garantiden değişsin icabında.Şu yazdığın problemleri hangi marka alırsan al zaten yaşamak durumundasın.Moralini bozupta aletten soğuman gereksiz. sl parasının hakkını sonuna kadar veriyor. 500 km de acemilikten biraz sıyrılırsın,zamanlada ayna,ön dişli ve lastik değişimini yapar yıllarcada binersin umarım. :cat:
Genel müdürümüz gece, dostum sl formu sana emanet aman kendine iyi bak. :rendeer: yaa şu mondiyi bi türlü satamadık,sözde her malın bir alıcısı olurmuş!!! bu nasıl iş anlamadım. :cherry:
Genel müdürümüz gece, dostum sl formu sana emanet aman kendine iyi bak. :rendeer: yaa şu mondiyi bi türlü satamadık,sözde her malın bir alıcısı olurmuş!!! bu nasıl iş anlamadım. :cherry:
