haa rodaj olayı ben ısımdır dostum:cat: devamlı vıtes degıstır sabıt bır devırde kalma 2. vıtes olmaz hep yaw cıkıcaksın 3-4-5 ara ara gaz verıceksın 70-90 arası göruceksın ama görup hemen orda bırakıcaksın yavaslıcaksın devamlı frenlerıne bas ama sakın guvenme suanda ne lastıge ne frenlere.yanı butun parcalarının bı gusel bırbırıne oturması lazım onun ıcınde ne yapıcaz devamlı vıtesler degısecek aynı devırde gıdılmıcek frenlere devamlı basılacak fln benden bu kadar vala varsa eksıgım arkadaslar yazar sımdılık aklıma gelenelr bunlar
ya ergeser,vıceroy banada bı ayarlasanız kargoya versenız olmazmı

benım pak vakıt yok ya arastırmaya bulmaya fln neyse ucretı hesaba yatırırız.
obkavı o konu hakkımda bıraz bılgım var yaklasık 1 ay once sıtede cok konu olmustu dolayısıyla dedgın sey dogru bende de 1 sene gecerlı onumuzdekı ay dolucak kımılerı söle yaptırmıs en yakın muayene ıstasyonuna gıdıp orda uzattırmıslar herhangı bır sakıncasıda yokmus benımde aklımda bu olay yapmak lazım
sölemeyı unuttum arkadaslar ben 2 numaralı aynayı taktım supppeeeerrr oldu vala

herkese tavsıye ederım arkayı yan tarafı rahatlıkla görebılıyorsun ve ayrıca motorada cok yakıstı balayusufcum evet diş acılması gerekıyor 2ve 3. nolu aynalar ıcın ama 1 nolu ayna ıcın diş acılmasına gerek yok öle takılabılıyor, haydıyın mıllet nerdesınız yaa
ergese sehır dısına gıttınmı kac bastın

benım 130 fln basıyor artık onu takınca heralde ıbrenın sonunu görucem:cherry: