Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Salu jacbo evet çifti 15 ytl Zafer bisiklet hemen Doğubankın yan kapısının karşısındaki sokakta oradan alabilirsin 20-25 falan derlerse beni hoca (Öğretmen) keewayli hoca gönderdi 2 çift almış 15 ytlden bende 15 e istiyorum de beni hatırlayacaklardır büyük ihtimalle.Resimleri buraya nasıl ekleyeceğim bilmiyorum ama mailini verirsen sana resmini gönderebilirim yada gel bir akşam paşaya hem tanışırız hemde bakarız.Akşamları genellikle müsait oluyorum hem Gece'de gelir Cobaltıda çağırırız beraber oturur çay içeriz inceleme yaparız e-mail adresim [email protected]:rendeer:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
ya arkadaslar benim bir arkadasta da sl 150 var bugun yanına gittim on amortsorü uzatmıs bi görün ya mukemmle olmus harley kimin:) ön tarafı yükselmiş depo artık bacaklarınızın arasında kaybolmayacak daha yukarıda duracak...şimdi birde yüksek direksiyon ayarlicez dehset olmus ben neden düşünmedim ki
fotografını yarın eklerim buraya. bir kac acıdan cekimde DEHSET OLMUS AMA YARIN Bİ GÖRÜN ÖLECEKSİNİZ:):):)
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Reşitim ön teker yükseldikçe alet asfalta daha tepkili hale gelmezmi! titreşim ve yoltutuş olayı ne olcak bu durumda? :wiinkk:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Salu Jacbo e-mail adresine bak gönderdim fotoları ek yerlerini deri ile süsledim enteresan bir görünüm aldı bakalım nasıl bulacaksın görüşmek üzere:cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
titreşimle alakası olmazda yol tutus dersen zaten egır lık ortada abi emtsr demirine eklenen demirde agır zaten zannetmıyorum ki bişe olsun ole cok fazla bir uzama yok zaten en fazla bir karış bu arada ben msn deym girersen
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi uçuşlar!

Dün evden çıktım gidiyorum, hanımın bedduası falan da deildir kavga da etmedik, lakin;
idealtepede efendi efendi minibüs yolunda giderken, bi astra saolsun ufacık bi aradan, dönülmeyecek yerden sola dönmeye kara verdi. ani ve sinyalsiz bir panik fren. Ve arkadaki ben... uçtum arkadaşlar. sola verdim arkadan düz girmemek için. sola koruma demirinin üzerine bıraktım motoru. Arabaya soldan girdim hafiften, bende sola yuvarlandım. full ekipmanlıydım allahtan. biraz bileğim acıyor.
adam çıktı hatalıyım, çok özür dilerim vs vs... 1 motorcu arkadaş geldi saolsun. destek oldu. motordada bendede 1 sey yok allahtan. o koruma demiri olmasa yandan, bende, motorda çizilirdi yani. şükür. kalktım devam ettim. Aman dikkat arkadaşlar.
:silent:

:queen: Gece_ kardeş kızıltoprakda nerdesin çayını içmeye gelicem. [email protected] a msn ya da cep yaz. :queen:
 
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
Dün evden çıktım gidiyorum, hanımın bedduası falan da deildir kavga da etmedik, lakin;
idealtepede efendi efendi minibüs yolunda giderken, bi astra saolsun ufacık bi aradan, dönülmeyecek yerden sola dönmeye kara verdi. ani ve sinyalsiz bir panik fren. Ve arkadaki ben... uçtum arkadaşlar. sola verdim arkadan düz girmemek için. sola koruma demirinin üzerine bıraktım motoru. Arabaya soldan girdim hafiften, bende sola yuvarlandım. full ekipmanlıydım allahtan. biraz bileğim acıyor.
adam çıktı hatalıyım, çok özür dilerim vs vs... 1 motorcu arkadaş geldi saolsun. destek oldu. motordada bendede 1 sey yok allahtan. o koruma demiri olmasa yandan, bende, motorda çizilirdi yani. şükür. kalktım devam ettim. Aman dikkat arkadaşlar.
:silent:

:queen: Gece_ kardeş kızıltoprakda nerdesin çayını içmeye gelicem. [email protected] a msn ya da cep yaz. :queen:


geçmiş olsun tekrarı ihşallah olmaz. biz ne kdar dikkattli olsakta insanların hatasını biz çekiyoruz.

yusuf Hocamızın 4 Aynalı motoru.Hocam size sormadan koydum ihşşallah kızmazsınız:cat:
foto178uy7.jpg


foto180xz4.jpg


foto181tc0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Evet Arkadaşlar Sanırım Birçok Arkadaşımız AYNA konusunda terettüdlü ve Keeway'lerin orijinal aynaları da kolları kısa olduğu aynı zamanda görüş açısıda kötü olduğu için memmun değiller.
Beni bu siteden tanıyanlar iyi bilirler. Amaç arkadaşlarıma yardımcı olmak. Size 3 seçenek Ayna konusunda.

1- KROM KAPLI (Keeway 150'lerde kullanılan Aynanın benzeri ve Uzun Kollu ve
Kol desenleri aynı model) Fiyatı ................20ytl.(Takım)

2- KROM KAPLI CHOPPER Aynası Fiyatı..........13yt.(Takım)

3- KROM KAPLI CHOPPER (Kartal Kabartmalı) Fiyatı......10ytl.(Takım)

Not: İthalatçısı arkadaşım olduğu için bunları bu fiyatlardan size verebilme imkanım var. Sirkeci'deki parçacılardaki fiyatları 2 ile çarpın.
Anadolu yakasından isteyen olursa Arkadaşım (Kardeşim) olan GECE'den teslim alabilirsiniz.
Avrupa yakasından isteyen olursa benden, yada İstanbul dışından isteyen arkadaşlarımıza Kargo ile gönderebilirim. Tüm arkadaşlarıma Kazasız Sürüşler:)
MSN adresim 1- [email protected] 2- [email protected]
GSM 0535 9271141
 
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
Evet Arkadaşlar Sanırım Birçok Arkadaşımız AYNA konusunda terettüdlü ve Keeway'lerin orijinal aynaları da kolları kısa olduğu aynı zamanda görüş açısıda kötü olduğu için memmun değiller.
Beni bu siteden tanıyanlar iyi bilirler. Amaç arkadaşlarıma yardımcı olmak. Size 3 seçenek Ayna konusunda.

1- KROM KAPLI (Keeway 150'lerde kullanılan Aynanın benzeri ve Uzun Kollu ve
Kol desenleri aynı model) Fiyatı ................20ytl.(Takım)

2- KROM KAPLI CHOPPER Aynası Fiyatı..........13yt.(Takım)

3- KROM KAPLI CHOPPER (Kartal Kabartmalı) Fiyatı......10ytl.(Takım)

Not: İthalatçısı arkadaşım olduğu için bunları bu fiyatlardan size verebilme imkanım var. Sirkeci'deki parçacılardaki fiyatları 2 ile çarpın.
Anadolu yakasından isteyen olursa Arkadaşım (Kardeşim) olan GECE'den teslim alabilirsiniz.
Avrupa yakasından isteyen olursa benden, yada İstanbul dışından isteyen arkadaşlarımıza Kargo ile gönderebilirim. Tüm arkadaşlarıma Kazasız Sürüşler:)


kendi motorunuzda kullanıyorsanız örnek resim görebilirmiyiz .Ben almayı düşünüyorum fiyatlartıda uygun haftasonu alabilirim.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Salu Jacbo valla iyi yapmışsın kızarmıyım hiç fikirlerimizi paylaşıcaz tabi kendim koymayı beceremiyorum sağolasın beğenen arkadaşlar varsa uygulayabilirler:)

Gece sen bir dene bakalım belki bende bir değişiklik düşünürüm yeniliklere açığız.
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Tanzimo büyük geçmiş olsun, yeni gördüğüm için geç oldu ama...

1- KROM KAPLI (Keeway 150'lerde kullanılan Aynanın benzeri ve Uzun Kollu ve
Kol desenleri aynı model) Fiyatı ................20ytl.(Takım)

2- KROM KAPLI CHOPPER Aynası Fiyatı..........13yt.(Takım)

3- KROM KAPLI CHOPPER (Kartal Kabartmalı) Fiyatı......10ytl.(Takım)

Jameika34 kardeşim, Bahsini ettiğiniz aynaların resimlerini görebilmek mümkünmü? malum! İstanbul'da ikamet etmediğim için şeçebilme alternatifimiz yok. yardımcı olursan sevinirim
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ocak 2005
Mesajlar
38
arkadaşlar yardım

arkadaşlar selam
ben kış geldi falan deyip motorumu bir arkadaşın garajına kaldırdıydım, (zaten aküsü de bitmişti) bu gün çalıştırayım dedim. yandaki pedaldan bir kaç kez çalıştırdım ama stop etti,
utanarak söylüyorum gerçi ama benzin musluğu nasıl tam açık oluyordu? ben unutmuşum valla ? :pr:
bi de benim hatırladığım bu alete ait bir el kitabı vardı motomax ın sayfasında o link kalktı mı?
kalktıysa bu dosya elinde olan bana gönderebilir mi ?

:queen:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
arkadaşlar selam
ben kış geldi falan deyip motorumu bir arkadaşın garajına kaldırdıydım, (zaten aküsü de bitmişti) bu gün çalıştırayım dedim. yandaki pedaldan bir kaç kez çalıştırdım ama stop etti,
utanarak söylüyorum gerçi ama benzin musluğu nasıl tam açık oluyordu? ben unutmuşum valla ? :pr:
bi de benim hatırladığım bu alete ait bir el kitabı vardı motomax ın sayfasında o link kalktı mı?
kalktıysa bu dosya elinde olan bana gönderebilir mi ?

:queen:

ya neden utanacaksınki bilmemek ayıp değil. unutmuş olabilirsin. benzin musluğu yukarıda olcak. ozaman açık durumda olmuş olur.:cat:

Tanzimo büyük geçmiş olsun, yeni gördüğüm için geç oldu ama...



Jameika34 kardeşim, Bahsini ettiğiniz aynaların resimlerini görebilmek mümkünmü? malum! İstanbul'da ikamet etmediğim için şeçebilme alternatifimiz yok. yardımcı olursan sevinirim

valla arkadaşım ben resim ekleyemem ama sanırım Gece'den rica edersem fotolarını ekler. ozaman görebilme imkanın olur senin ve senin gibi merak eden arkadaşlar. Şunu söyleyebilirim gerçekten hepsi görsel olarak çook güzel.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Dün evden çıktım gidiyorum, hanımın bedduası falan da deildir kavga da etmedik, lakin;
idealtepede efendi efendi minibüs yolunda giderken, bi astra saolsun ufacık bi aradan, dönülmeyecek yerden sola dönmeye kara verdi. ani ve sinyalsiz bir panik fren. Ve arkadaki ben... uçtum arkadaşlar. sola verdim arkadan düz girmemek için. sola koruma demirinin üzerine bıraktım motoru. Arabaya soldan girdim hafiften, bende sola yuvarlandım. full ekipmanlıydım allahtan. biraz bileğim acıyor.
adam çıktı hatalıyım, çok özür dilerim vs vs... 1 motorcu arkadaş geldi saolsun. destek oldu. motordada bendede 1 sey yok allahtan. o koruma demiri olmasa yandan, bende, motorda çizilirdi yani. şükür. kalktım devam ettim. Aman dikkat arkadaşlar.
:silent:

:queen: Gece_ kardeş kızıltoprakda nerdesin çayını içmeye gelicem. [email protected] a msn ya da cep yaz. :queen:


Tanzimo büyük geçmiş olsun aman sende bir şey yoksa sorun yok demektir bende 3-4 ay kadar önce veznecilerde ıslak bir zeminde yaptığım ani frenle kaydım aynen senin gibi yan yattım koruma demiri büyük işe yarıyor o zamandan beri hep lastiklerimi değiştirmek istiyorum orjinalleri beğenmiyorum yarın 2 adet metzeler lastik almayı düşünüyorum.gelişmeler hakkında yazarım:farao:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
tanzimo cok geşmiş olsun allah birdaha göstermesin.



beyler aynalara ben tornada kromlu milden 50mm boyunda parca yapıp taktım. görüş sorununu çözdüm. ama o fiyatlara aynalar kaçmaz hele krom kaplı ise.
yapın arkadan geleni görmek harika.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar aynaları aksam alıcam resımlerınıde cekerım fakaaat ben buraya nasıl koyucagımı hıc bılmıyorum o yuzden bana msn adresınızı verın yada ben vereyım ordan sızlere yollarım hemen 2 dk ve sonrada muhakkak aranızda bılen vardır buraya resmı koyarsınız nasıl fıkır ama:p dişliyide bı kac gune kadar taktırıcam.

[email protected] :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
MOTOSHOW/07 VE MOTOSİKLET 2007 FUAR DAVETİYELERİ"nden isteyen arkadaşlara ücretsiz fuar davetiyesi.... bilgilerinize

hangi ay fuar müsait olrsam ben gelirim.

arkadaslar aynaları aksam alıcam resımlerınıde cekerım fakaaat ben buraya nasıl koyucagımı hıc bılmıyorum o yuzden bana msn adresınızı verın yada ben vereyım ordan sızlere yollarım hemen 2 dk ve sonrada muhakkak aranızda bılen vardır buraya resmı koyarsınız nasıl fıkır ama:p dişliyide bı kac gune kadar taktırıcam.

[email protected] :bounce:

resimleri aldığında bana yollarsın ben siteye eklerim gece.msnden anlatırım sana nasıl yapılacağını kendinde ekleyebilirsin hemde öğrenmiş olrsun :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ocak 2005
Mesajlar
38
ve sonunda benim akü de bozuldu (zaten motora binmediğim için şimdiye kadar dayanmış da sayılmaz ya neyse)
aküsünü değiştiren arkadaşlardan tavsiye ve fiyat bilgisi rica ediyorum
herkese selamlar
havalar iyi motor için ama bakalım yazın ne yapıcaz bu gidişle yüzümüzü yıkamaya su bulamayacağız
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Yusuf hoca,lastikleri bende henüz değiştiremedim. çokta para tutuyor bizim ölçülere uygun prelli veya metzeller.Daha önce konar.com dan Duro marka dubless lastikler beğenmiştim,adamlara mail attım dönen olmadı. Çinlilerin, kalite sertifikalı, dünya standartlarında, güzel lastiklerin kopyalanmış desenlerini seçtim. Bulunduğum ilde yok alamadım. sizin orası bu işlerin merkezi satan yerleri bulacak zamanın olursa bilgileri paylaşırsan sevinirim. Fiyat pahalı olanlardan en az 4-5 kat ucuza geliyor.ÇABUK YIPRANMA İHTİMALİ BİLE UMRUMDA OLMAZ...Saygılarımla. :bounce:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Yusuf hoca,lastikleri bende henüz değiştiremedim. çokta para tutuyor bizim ölçülere uygun prelli veya metzeller.Daha önce konar.com dan Duro marka dubless lastikler beğenmiştim,adamlara mail attım dönen olmadı. Çinlilerin, kalite sertifikalı, dünya standartlarında, güzel lastiklerin kopyalanmış desenlerini seçtim. Bulunduğum ilde yok alamadım. sizin orası bu işlerin merkezi satan yerleri bulacak zamanın olursa bilgileri paylaşırsan sevinirim. Fiyat pahalı olanlardan en az 4-5 kat ucuza geliyor.ÇABUK YIPRANMA İHTİMALİ BİLE UMRUMDA OLMAZ...Saygılarımla. :bounce:

Duro Lastik alacaksan sakın derim. Çünki Motorların üzerindeki Lastıklerle Duro marka lastiklerin kalitelerinin arasında hiç bir fark yok. En ufak bir frende kayıyor. Çünki ben kullanıyorum. Şiddetle tavsiye etmiyiorum. Alabiliyorsan Metzeler yada Pirelli.....

jameika 34 resimde altında olan makina sl mi yokasa dehşet duruyo

Evet Keeway 150 Sl:rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst