Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
aynalarım problem

Arkadaşlar benim aynalar çok kötü ayna alacağım ne tavsiye edersizin ve nereden alayım kaça alabilirim acaba.teşekkürler
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar benim aynalar çok kötü ayna alacağım ne tavsiye edersizin ve nereden alayım kaça alabilirim acaba.teşekkürler

Ayna muhabbeti daha önce defalarca konuşuldu. Geçmiş sayfalarda detaylarıyla mevcut. Hangi ayna nereden alınır kaç paradır vs... hepsi var :cat:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Arkadaşlar benim aynalar çok kötü ayna alacağım ne tavsiye edersizin ve nereden alayım kaça alabilirim acaba.teşekkürler

sakın ama sakın sefabet (moto*rs in sattığı) marka aynalardan alma git jinlun aynası al hem daha ucuz ...(çünkü bağlantı yerleri mika ve birsüre içinde kendiliğinden kırılıyor.. önce sol sonra sağ :queen: )
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
sakın ama sakın sefabet (moto*rs in sattığı) marka aynalardan alma git jinlun aynası al hem daha ucuz ...(çünkü bağlantı yerleri mika ve birsüre içinde kendiliğinden kırılıyor.. önce sol sonra sağ :queen: )

Teşekkür ederim jinlun aynası alacağım sagol arkadaşım

Ayna muhabbeti daha önce defalarca konuşuldu. Geçmiş sayfalarda detaylarıyla mevcut. Hangi ayna nereden alınır kaç paradır vs... hepsi var :cat:

teşekkürler fear_factor bakacağım
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
yusuf arkadasım , ben sirkeci den 15 ytl ye kanunı seyhan aynası aldım orjınallerı de sardım kutuladım evde duruyo satarken yanında verıcem artık. tavsıyem hangı aynayı alırsan al kolu bıraz uzun ,acısı fazla olsun hatta bırıne tutturt bak eger gorusun ıyı olduguna ıkna olmuyosan alıpta paranı cope atma
agactan toplanmıyo sonucta
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
yusuf arkadasım , ben sirkeci den 15 ytl ye kanunı seyhan aynası aldım orjınallerı de sardım kutuladım evde duruyo satarken yanında verıcem artık. tavsıyem hangı aynayı alırsan al kolu bıraz uzun ,acısı fazla olsun hatta bırıne tutturt bak eger gorusun ıyı olduguna ıkna olmuyosan alıpta paranı cope atma
agactan toplanmıyo sonucta

Teşekkürler Cobalt tavsiyeni dikkate alacağım bu hafta sonu halledeceğim bu sorunumu çok sağol arkadaşım.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Mert motor (Kenan Abi) iyi bir servistir, ama son 2 gidişimde aşırı yoğunlukları vardı, bende motoru bırakmaktan vazgeçtim tekay'a gittim, tekay bana daha profesyonel geldi, ne de olsa aynı zamanda suzuki servisi, 2000 bakımına 40 ytl verdim.
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostlar sayaç 3000 km.yi gösteriyor bende :cyclopsan Bi bakıma sokayım diyorum, yağını vs.. bi değiştirteyim. 3000 km.de çok önemli diyeceğiniz, aman şuna da baktır diyeceğiniz bi bakım var mı.... Şu anda sol sinyal düğmem basınca basılı kalmıyor :cyclopsan sanırım düğmenin değişmesi gerek ( garanti kapsamındadır dimi ) ? Kısa farım yanmıyor, hep uzunlarla gidiyorum bu aralar ( ampul mü patlamıştır acep ) ? Dişlileri 2000 km.de değiştirmiştim zaten (ön çamurluk çamur dolmuştu, ben de gaza abanmıştım yedik sonra dişlileri ) ....
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
Mert motor (Kenan Abi) iyi bir servistir, ama son 2 gidişimde aşırı yoğunlukları vardı, bende motoru bırakmaktan vazgeçtim tekay'a gittim, tekay bana daha profesyonel geldi, ne de olsa aynı zamanda suzuki servisi, 2000 bakımına 40 ytl verdim.

Halil Kardeş 2.000 km ye ulaştın demek :cat: yavaş ama emin adımlarla gider gibisin :wiinkk:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tanımıyordum ama tanısmıs oldum obkavi:cat: ıkısınede gıdıyorum :bounce:

abı sız daha 2500 km demısınız:queen:
benımkı 12850 küsürde
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Siz olsanız 3000 km. bi SL'e kaç para verirsiniz ?
( Piyasayı çok düşürmeyelim lütfen ) bi fikir pls....
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
144
beyler sizce ilk motorsiklet kullanma döneminde superlight 150 iyimi ? ben yeni başlayacağımda kullanabilirmiyim acaba ?
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler sizce ilk motorsiklet kullanma döneminde superlight 150 iyimi ? ben yeni başlayacağımda kullanabilirmiyim acaba ?

yeni başlayanlar iyi, hem de çok iyi ve çok çok çok keyifli. Vereyim benim motoru sana :p Uzat bakayım şu elini hele :cherry: :queen: :p
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
0 KM Superlight'ın fiyatı motomaxta 4100 ytl yazıyor, geçen hafta tekay motorda sordum, usta fiyatın 4100 ytl den daha düşük olduğunu ama ne kadar olduğunu listeden bakacağını söyledi sonra da bakmayı unuttu. Motorumuzun 0 KM si gerçekten 4100 ytl mi yoksa daha düşük mü? Bilen varmı? Sahibinden.com da 3000 ytl'ye 0 KM satan galeriler var, baktınız mı?
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
0 KM Superlight'ın fiyatı motomaxta 4100 ytl yazıyor, geçen hafta tekay motorda sordum, usta fiyatın 4100 ytl den daha düşük olduğunu ama ne kadar olduğunu listeden bakacağını söyledi sonra da bakmayı unuttu. Motorumuzun 0 KM si gerçekten 4100 ytl mi yoksa daha düşük mü? Bilen varmı? Sahibinden.com da 3000 ytl'ye 0 KM satan galeriler var, baktınız mı?

baktım tabi, hatta aradım, görüştüm... Onlar taaa zamlar binmeden önce ellerinde olan stoklarla sınırlıydı. Yani +300 $ devlet har-A-çlık istemeden önce gümrükten geçirdikleri mallardı. Şimdi elinde o dönem alan ve hala stoğu olan bayi yok sanırım. Zira benim aradığım bayiler o stokların baya bi zaman önce eriğini söylemişlerdi. yani artık kesin fiyat şudur : 4100 YTL !
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
fear_factor' Alıntı:
Dostlar sayaç 3000 km.yi gösteriyor bende :cyclopsan Bi bakıma sokayım diyorum, yağını vs.. bi değiştirteyim. 3000 km.de çok önemli diyeceğiniz, aman şuna da baktır diyeceğiniz bi bakım var mı.... Şu anda sol sinyal düğmem basınca basılı kalmıyor :cyclopsan sanırım düğmenin değişmesi gerek ( garanti kapsamındadır dimi ) ? Kısa farım yanmıyor, hep uzunlarla gidiyorum bu aralar ( ampul mü patlamıştır acep ) ? Dişlileri 2000 km.de değiştirmiştim zaten (ön çamurluk çamur dolmuştu, ben de gaza abanmıştım yedik sonra dişlileri ) ....
3000 km'de periyodik bir bakım yok aslında, ama yağ değişimi, zincir gerilmesi ve yağlanması iyi olacaktır.
Çarşamba günü serviste bir başka Superlight kullanıcısının sorunları üzerine aynı muhabet geçti.İlk 500-600 km'de elektrik sorunu çıkarmadıysa, bu kilometrelerde çıkan sinyal-far sorunlarının garanti kapsamında tamir edilmeyeceğini söylediler.
Böylesine saçma bir sebepten ötürü servisle tartışmadan Motomax'ın müşteri ilişkileriyle anlaşmaya varıp, o şekilde bu sorunun üstüne gitmeni öneririm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst