Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
arkadaşlar benim motor aküyü sarj etmiyor servise gittim dediki alternatör (sarj bobini) sargıları yanmış olabilir garantiye girmez dedi doğrumudur garantiye girmez mii bilen varmıı
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yazılar nıye sılınıyor hıc anlamıyorum. akü garantıye gırer ben sana söylıgım.mıllet cok bılıyor gırmez etmez dıye satarken iyi verırken öle degıl ama
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Sevgili northern, sl 150 için akücüden bir akü alsan aldığın yer bir akücü olduğundan yasal olarak sana ürünün hatasını ispat ettiğin an değiştirir ama aldığın keeway de motomax ile ithal eden firma arasında garanti kapsammına giren ürünler zamanla yıpranma ve aşınma olmayan kısımlardır. Akü motomax imalatı da değil motomax akü ithalatçısı da değil sonuçta. tamamı türk malı olmayan hiç bir motorda akü garanti dışı diye biliyorum birde sen sor emin olursun en azından saygılar. :bounce: Bu arada istanbul mt sl 150 gurubu buluşma fotoğraflarınızı heyecanla bekliyoruz mahrum etmeyin bir hafta sizi okuduk bu sayfada sonuçta. :rendeer:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Keeway superlight 150

ben bu motoru 2 hafta kadar önce aldım herşeyden memnunun ama yokuş çıkarken ve iki kişiyken vites geçişlerinde bir zincir sesi geliyor onu anlayamıyorum bu durumdan şikayeti olan varmı ayrıca lastikler çok fena kayıyor bu konuda ne yapabilliriz acaba bende cc bar var harika görünüyor fotoğrafını yakında koyacağım.görüntü süper herkes ıslık çalıyo motora.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Balayyusuf benim sl 150 henüz 900 km de bu gün bir yayla yapalım dedim 2 kişi yokuşlarda 1. vitese bile düştüğüm oldu, tırmanma performansı belkide açılmadı diye zayıftır bilemiyorum. Düz yolda gayet iyi. zincir olayına gelince bakımdan bakıma gerdirmek gerekiyor. burdaki kullanıcılarda aynı şeyi yapıyor. lastikte çözüm değiştirmek önceki sayfalara bir göz atmanı tavsiye edrim. uygun modelleri arkadaşlar yazdılar. :)
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
teşekkürler

teşekürler arkadaşım söylediklerini dikkate alacağım ben motorun tipine bakıp almıştım daha fazla bir performans bekliyordum doğrusu lastik konusunda önceki sayfalara bir bakayım geçen gün 20 lm hızla giderken hafifçe arka firene dokundum ve sol tarafa düştüm yerde 2 metre sürklendim neden düştüğümü çözemedim doğrusu hefif yer ıslaktı o kadar bu durum beni korkuttu acaba lastikler kötümü diye düşündüm ayrıca arka lastiğe hava basamıyorum hiçbir kompresörün ağzı girmiyor bu konuda ne yapmak lazım acaba
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
bende arka frene basınca kayıyor ama sert basınca kayıyo ve zaman zaman kendimi denemek için biraz bilere ve boş yolda arka frenle durmayı deniyorum ama 20 ile giderkende hiç olmadı ..

bende hyosung da var aynı gö atma durumu onda da var arka frende yani hemen hemen her motorda durum aynıdır tahminimce

lastiklerde çok farkedeceğini sanmıyorum.. bence bu sürüşle ilgili
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Cumartesi günü Bomonti ye gelen Cobalt arkadaşımıza çok teşekkür ederim. O gün yaklaşık saat 8 e kadar oradaydık başka biride gelmedi. Cobalt arkadaşımızı şahsen tanıdığım için gayet mutluyum. Umarım bu tür etkinlikleri yapınca diğer arkadaşlarda katılabilir.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadı ya cobalttan baska kımse gelmedımı:) cıkcık e mıllet o kadar dıyordu gelıcem fln dıye ne oldu ötekı arklar:queen: bende 9 a kadar durmazsınız dıye gelmedım thunder
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahım tuttu demekki:p
hafta sonu çalışıyorum, '' SALI '' günleri izinliyim:mrgreen:
eheueheuh muhahahah zuhahahaha
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arkadaşlar selam. Benim benzin deposunun üzerindeki lamba artık yanmıyor bide ön frene basınca arka stop yanmıyor zannedersem müşür bozuldu.. bu tür arızaların telafisi nedir? ilgili yer komplemi değişiyor? garantiye girermi? başınıza geldimi :silent:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
keeway sl 150

arkadaşlar ben bu motorun arka lastiğine hava basamıyorum benzinliklerdeki komproser ağızları girmiyor siz nasıl hava basıyorsunuz birde bu lastiklerde neden diş çok az sanki kabak gibiler cahilliğimi bağışlayıp bilgi verirseniz çok memnun olurum saygı ve sevgilerle.yusuf

bende arka frene basınca kayıyor ama sert basınca kayıyo ve zaman zaman kendimi denemek için biraz bilere ve boş yolda arka frenle durmayı deniyorum ama 20 ile giderkende hiç olmadı ..

bende hyosung da var aynı gö atma durumu onda da var arka frende yani hemen hemen her motorda durum aynıdır tahminimce

lastiklerde çok farkedeceğini sanmıyorum.. bence bu sürüşle ilgili



teşekkür ederim boş bir yerde bende biraz arka firen çalışması yapacağım ama bu benim ilk motorum değil ama bana yinede yere fazla sağlam basıyor gibi gelmedi sanki lastikler kabak gibi oysa daha yesyeniler bilemiyorum anlayamadım daha önce bir mz vardı böyle kaydığımı hatırlamıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
balayyusuf arkadaşım ;
lastik siibobunu tutan dibindeki somunu biraz gevşetin sibop sağa sola hareket eder az da olsa o zaman hava basabilirsin
lastik diş derinliği normal ama desenin kapladığı alan lastiğe oranla çok az bu hamurla daha uygun bir desen olabilirdi duro lastikleri bi sor bakalım belki fiyat olarak ta uygundur
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vıceroy:) ılahı senı ampül bıtmıstır ampül gecen benımde bıttı benzın deposunun ampülü degıstırdık ok

yanı en azından ben öle tahmın edıyorum:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
fear_ & gece_ bi seferde size uyan bi zamanda yaparız buluşmayı hjm dert mi ?
paşa ya geleceğin bi gun alo dersin beklerim meydan da çay içer laklak ederiz :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cobalt bana uyarda sana uyarmı:)? yarın aksam gelıcem mesela
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Gece haklısın kardeşim bugün serviste ampul değişti, ön fren müşürü için motomax garantiden elcik kısmının yenisini komple göndermiş değiştirdik. Artık sorun yok diyelim. :p
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
ya dostlar cumartesi gelemedim o günden beri ilk defa topic e giriyorum malum özel sektör olmıyacak bi iş çıktı çakıldık geç bi saatte çık eve git motoru al falan nasip olmadı çok özür diliyorum, nası affettirecem kendimi bilmiyorum :)
kötüyüm ben kötüyüm
herkesi ağaç ederim bekletirim bezdiririm
:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst