Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Yani prelli daha pahalı o halde biraz para biriktirip işi kökten çözmek kaldı...:p
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
beyler havalar iyi sayılır benim motor jigleyi 1 ci kademeye aldıgım halde 3-4 marşta anca çalışıyor buji orjinal acaba degiştirmemmi lazım yoksa normalmi bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim
şimdiden teşekkürler

bence isi kokten cözmenın yolu motoru degıstırmek dıye dusunuyorum:)
beyler ben kawazakı zzr250 dusunuyorum almayı ne dersınız:queen:


zzr 250 li nin sıfırı varmı benim bildigim kadarıyla baya eski motor anlar
reysinkten bahsediyon herhalde
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet racıng den bahsedıyorum:) 2004 modelı var daha yuksegı varmı bılmıyorum. bakıyorum sımdılık acelem yok ama onu almayı dusunuyorum 93-94 model farketmez. bu arada sen jıgleyı bı yukarı ıtıp 3-4 marsta calısıyrosa bence normaldır kendı bujısıyse zaten öle kalıtelı bısey degıl.bende suan ngk normal var.hıc ugrasmadan hemen en ustte getırıp gaz verıyorum sonra ortaya getırıp bıraz daha gaz verıp kalkıyorum 10-15 sn sonra kapatıyorum.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
GeCe dostum bunlar için ngk eniyisimi iyi diyorsan alayım hangi cinsini almam lazım acaba yardımcı olursan sevinirim
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
2 aydan çok olmuş SL imi satalı.Özlüyor insan.

Bu motora iyi bakarsanız ve elinizde biraz anahtar-tornavida tutuyorsa gayet güzel binersiniz.

Benim ilk göz ağrımdı.Hatta erken satmışım daha da binermişim ben ona.Off of.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Hoop atladım sizin forumaa =)
Şaka bir yana bi ss'ci olarak bu motor gayet hoş duruyor ya. Yanıma parkediyorlar hep Beşiktaşta... Ama bence tek eksiği jantları. Bunlara tel jant takılabiliyormu? Takılıyorsa işte o zaman mükemmel olur... Ben gidim artık :mrgreen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
bence isi kokten cözmenın yolu motoru degıstırmek dıye dusunuyorum:)
beyler ben kawazakı zzr250 dusunuyorum almayı ne dersınız:queen:

250 güzel motor ama yinede 500 ün altına inme :queen:

pirelli route 66 tanesi 80-90 eur civarındaydı karizma motor da sorduğumda
jameika34 ile gorusun derim uygun fiyatla toptancıdan edinmeniz için yardımcı olacaktır defalarca kez yazdı burda

benimki pahalı olmasının sebebi ön lastiği takım olarak almamdan sadece arkayıda değiştirebilirsiniz. Tercih sizin. Ön arka olduğunda sadece 2 firma uyuyor oda dunlop metzeler. Ama sadece arka olarak çeşitli firmalar mevcut.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
evet gece_ cbf 500 olsun hatta :) ama madem race istiyosun cbr600f yada r6 benim begendiğim makinalar seni bilemem ama ben daha sakin makinalarla 50.000 km yapmadan r6 gibi bir makinaya oturmayı düşünmüyorum
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
arkadaşlar bende hep chopper motorlara aşıktım özellikle yamaha dragstar 650 benim gözdemdi ama şimdi bakıyorum atak hızlı spor kullanıma uygun ve sağlam naked medeller daha çok ilgimi çekiyor, chopper biraz sakin bir motor benimle bağdaşmıyor sanırım "karadenizliyim ya" :)
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
sayfayı guncellestırelım yaw:) on fren balatayı sordum 10 ytl dedı bı yer bılgısı olan varmı dogrumu acaba?

Ya arkadaşlar ben defalarca yazdım gerek Lastikler konusunda gerekse buji,ampul ve balatalar konusunda.
örneğin SL'lerin balataları ön, arka ve debriyaj olmak üzere toplam fiyatı 10 ytl. gibi.
eğer birlikte hareket edebilirsek bu fiyatlardan almak mümkün. ithalatçı firmalardan tanıdıklarım olduğu için anca 10'a adet gibi alırsak bu fiyatlardan temin edebilirim. Her konuda çıkar gözetmeksizin tüm arkadaşlarıma yardımcı olurum herzaman.Tüm arkadaşlarımın bilgilerine:rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
jameıka öle dıyorsun guzel hos ama kımsenın bırlık olucagını sanmıyorum

thunder79 sen o begendıgın motoru al bende zzr250 alayım kapısalım ıstersen kım gecıcek:cherry:
cobalt abı ben 250 den bahsettım ama o bakarsan benımde begendım gsx 600-750 yada srad dır:queen:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
SL Kullanıcıların dikkatine... Motorumuzun Sağ ve Sol taraflarında 3 ayaklı plastikten dökülme nikelaj kaplama ve motorun gövde rengi (siyah yada bej )olan kapakların genelde ayakları kırılıyor.(Tabiki Kullanmayada bağlı) Sakın bu ayaklar kırıldı diye sorun yapmayın. sizlere çook kolay ve eskisinden daha sağlam bir formül vereceğim bu formülü herşeyde rahatlıkla kullanabilir ve eskisinden daha sağlam olacağını bilmenizi isterim.
1- Kırılan ayağı sakın atmayın (yada kırılan parçayı) Önce kırılan parçanın bir ve karşılığının üzerine bildiğimiz Japon yapıştırıcıyı sürün ve parçaları birleştirin.
2- Japon yapıştırıcı kurumadan hemen üzerine kırılan yerleri kapatacak şekilde
bildiğimiz yani annelerimizin kullandığı kabartma tozundan serpiştirin (tamamen kırılan yer kapanacak şekilde) sonrada üzerine yaklaşık 1 tane yada 2 tane (kırıklığın büyüklüğüne göre, döktüğünüz kabartma tozunu kapatacak şekilde olmalı) sıkın ve biraz bekleyin. Göreceksiniz eskisinden daha sağlam olacaktır. Bilgilerinize....
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Jameika kardeşim, farzetki orjinal lastikle ortalama 70km hızla seyir halindeyken oldu ya.. lastik patladı dubless olmayınca olayın sonu nasıl biter sence?
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
vıceroy;505151' Alıntı:
Jameika kardeşim, farzetki orjinal lastikle ortalama 70km hızla seyir halindeyken oldu ya.. lastik patladı dubless olmayınca olayın sonu nasıl biter sence?

Valla dostum inşallah söylediğin şekilde patlamaz. Patladığını düşünürsek (Allah korusun) Çok fazla birşey olacağını düşünmüyorum yalpa yapar ve zaten hızı kendiliğinden düşer. Yeterki motora hakimiyetini kaybetme ve soğukkanlı olmalıyız. Ben zaten lastiklerin kalitesiz olduğu için temkinli gidiyorum.Ayrıca Lastikleri Tubeless'e çevirdim. Tanesini 10 ytl verdim. jantların sibop deliklerini genişletmek gerekiyor.Tubeless çevirmek isteyen arkadaşlar ve hatta mümkünse lastikleri değiştirmek çook mantıklı. Eğer birkaç arkadaş birleşirse ben toptan fiyatına lastik Metzeler yada başka bir marka temin edebilirim isteyen arkadaşlara.:cat:
Ya Birde Dip Not: Özellikle Tubeless olmayan lastiklerde patladığı zaman (Dua edin patlamasın) birde otobanda isen yandın. 4 seçeneğin var!
1- Motora sinirlenip orada bırakacaksın,
2- Motorun patlayan lastiğini kendin sökeceksin ve en yakın lastikçiye götürüp tamir ettirip tekrar kendin takacaksın,
3- Yada motoru sırtına alıp evin yolunu tutacaksın
4- Veya bir kamyonet çevirip yüklüce para verip birdaha motoru kullanmamaya geçici bir yemin edeceksin:p
Bence öncelikle lastikleri Tubeless lastiğe çevirmek daha mantıklı.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olayın sonunu hıc dusunme bence
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
jameika dostum bende bu olasılıktan çekindiğimden daha 750 km deki lastikleri çıkartmayı düşünüyorum zaten sağolasın. :)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
sevgili SL150 dostlarım. Artık buluşma zamanı geldi. Motorlu motorsuz bir iki dakikada olsun görüşelim tanışalım. öyle uzaktan uzaktan muhabbet edip olmuyor birde canlı kanlı yüz yüze konuşalım. Benim fikrim. Kadiköy modada bulunan Bomonti Cafe motorlar içinde park yeri mevcut. Geniş bir ortamı var. Siz sevgili dostlarım ne dersiniz? Bu sefer yapalım bunu gerçekleştirelim... Artık tanışalım :queen:

::tutkuy::
::thanks:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
sevgili SL150 dostlarım. Artık buluşma zamanı geldi. Motorlu motorsuz bir iki dakikada olsun görüşelim tanışalım. öyle uzaktan uzaktan muhabbet edip olmuyor birde canlı kanlı yüz yüze konuşalım. Benim fikrim. Kadiköy modada bulunan Bomonti Cafe motorlar içinde park yeri mevcut. Geniş bir ortamı var. Siz sevgili dostlarım ne dersiniz? Bu sefer yapalım bunu gerçekleştirelim... Artık tanışalım :queen:

::tutkuy::
::thanks:

Çok iyi fikir. Ben varım.
Örneğin bu hafta sonu olabilir. Gelmek isteyenler ellerini kaldırsın yada öneri getirmek isteyenler. Zaman ve saati birlikte belirleyebiliriz:cat:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
thunder bende gelirim ama anadolu yakasını pek bilmiyorum bilinen bi yerden beni alırsınız ( kadıkoy rıhtım gibi )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst