Obkavi, Garanti belgesi uygulama esasları yönetmeliği md 14'e göre,
Tüketicinin
onarım hakkını kullanmasına rağmen malın,
tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren,belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla,bir yıl içerisinde;aynı arızanın
ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların dörtten fazla meydana gelmesi veya belirlenen garanti süresi içerisinde farklı arızaların toplamının altıdan fazla olması unsurlarının
yanı sıra,bu arızaların maldan yararlanamamayı
sürekli kılması ...
durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini,bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.
Yalnız burada ispat yükü size düşer arkadaşlar,umarım garanti kartlarınıza değişen parçaları garantiden değiştirdiğinize dair not düşürüyorsunuzdur. Bakım kutucuklarının hemen üstündeki bölüm bunun için ayrılmış zaten..
chimeraby söylediklerin garanti belgesindede yazmakta
Söylediklerimin garanti belgesinde yazdığını biliyorum zira "size garanti belgemizin arkasında yazılanları aktarıyorum.." demiştim.
ama adamlar yok öyle bişi diyor...daha önce firmaya göndermişler bu tarz malzemeleri firma kabul etmemiş..hatta bir çok japon marka içinde geçerli diyorlar
Bu kadar açıklamama ve onların dediğine bakmayın dememe rağmen hala "ama adam öle dedi,öleymiş,vs" diosun ya eternity helal olsun

Ben yasal haklarınızı söyliyim de avukata veya ustaya güvenmek arasındaki seçim size kalsın :mrgreen: