- Katılım
- 17 Ağu 2006
- Mesajlar
- 33
Herkeze selamlar 150 den fazla sayfayı okudum bu konu başlığında artık bir çoğunuzu tanıyor mototrlarla ilgilide oldukça bilgi sahibiyim sayenizde.öncelikle teşekkür ediyorum.Bazen tartışmalar okudum nihayetinde bir forum burası normal tabi ama.SL150 konusunda her kez aşırı duyarlı ve milliyetçi olduğu çok açık
Ben motorla ilgili kötü bişi demicem dövmeyin beni
ilk gördüğümden beri SL150 yi istedim.Görüntüsü ve param olmayışı sizinde tavsiyeleriniz üzerine.Lakin tanıdığım herkezin motoru var nerdeyse hepsi nin cümlesi şu oldu "abi sen 10-15 milyar ayarla alalım sana güzel bişi"
4-5 milyar kredi çekip herhangi bir japon almayı düşündüm.KM si 60.000 in üzerinde olanlar benimle yaşıt olanlar falan filan.Sonuç olarak ziyaretime gelen annem alşu parayı al herhangi bir motor kullan isterse 1 sene sonra bozulsun atarsın çöpe ozamana kadarda alırsın iyibir motor dedi.2000Km de2.el aldım bir s150 Hiç düşünmedim bile...
şimdi size çok duygusal gelicek ama SL150 sahipleri kendini bilen paylaşımcı ve budala olmaktaz uzaklar en azından siz böylesiniz.Ve o yüzden artık bende bu başlığa yazı yazabilicem bol bol soru soracam gerçi sorcak bişide kalmadı "188sayfa var" E hayırlı olsun ozaman SL150 im
saat sabahın07:00 si herkeze iyi mesailer diliyorum.....
ilk gördüğümden beri SL150 yi istedim.Görüntüsü ve param olmayışı sizinde tavsiyeleriniz üzerine.Lakin tanıdığım herkezin motoru var nerdeyse hepsi nin cümlesi şu oldu "abi sen 10-15 milyar ayarla alalım sana güzel bişi"
şimdi size çok duygusal gelicek ama SL150 sahipleri kendini bilen paylaşımcı ve budala olmaktaz uzaklar en azından siz böylesiniz.Ve o yüzden artık bende bu başlığa yazı yazabilicem bol bol soru soracam gerçi sorcak bişide kalmadı "188sayfa var" E hayırlı olsun ozaman SL150 im