Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

SoD

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
65
valla mesela konjektör ün fiyatını bilmek istiyorum öğrenebilirsen sevinirim...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Cumhuriyetimizin 83. doğum günü kutlu olsun

Nice Yıllara...

maviihtilal_bayrak.jpg
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
sod kardeşim benim sl aldığım bayii hyosung da satıyor. Yalnız bulunduğun yerde kalite servis yoksa bide bu motor sana nikahlanıp kalırsa daha kötü olmazmı? 250 cc geçişi yapacaksan bence honda cbf 250 alsan yıllarca sorunsuz binersin. Ayrıca koreli hyosung da rodaj döneminde motorun attığı çapakları mıknatıs özellikli sistem yakaladığından ne kadar temizlersen temizle yoğun bir yağ safsızlığın olmayacakmı buda bence parça sıkıntısı bulamaman kadar tatsız bir sonuç yaratacaktır hyosung 'da. :silent:

quote = viceroy Nedemek istediniz anlayamadım? yada nüansı yakalayamadım. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
motor 2.599 ytl iken 4.099ytl ye çıkınca aradakı fark 300 dolarmı yapıyor ???????????????????????????????????????

keklenen keklenene

memleketıme bak hele

motomax bayılerı dolmuş bu forumada haberımız yok
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
46
Bu motora kimsenin 4100 lira vercegini sanmam. Hele de sayfalar dolusu problemi okuyunca. Motomax surekli kampanya yapar durur. Yok %30 indirim falan filan diye.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
DEĞERLİ NORTHERN DOSTUM SAĞOL. KİMYACI SELAM MESLEK KİMYA İSE MESLEKTAŞIZ :wiinkk: RESSAM KARDEŞİM HENÜZ MERSİN MT İLE TANIŞAMADIM İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA.. BÜTÜN GÜZEL İNSANLAR BURADA TOPLANMIŞ NE GÜZEL.:rendeer:

*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Mesaj yazarken büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geldiği için ve sayfa düzeninde kargaşa yarattığı için yazılarınızı kesinlikle büyük harf kullanarak yazmayınız. Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ alt köşesinde göreceğiniz değiştir butonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: olcan138 **************
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
56
Değerli sl 150 kullanıcıları bayramın 2. günü sağ şeritte ilerlerken bayan bir polo sürücüsünün aniden sağ şeride hatalı geçişi sonucu kaza yapmıştım. Yerde 2 metre sürüklendim.motorun siyah kısımlarında çizik bile yokken (koruma demiri sayesinde)vites çubuğu döküm oldugundan darbe etkisi ile kırıldı.Ayak koyduğum palet ise yamuldu. ben işteyken servisim sağolsun geldi incelemelerini yaptı parça listemi çıkardı.zannediyorum her serviste tüm aksamların şeması ve dolar üzerinden fiyat listesi var. sol ayaklık braketi 18 ytl, sol ayak lastiği 3 ytl, sol ayaklık demiri 5.67 ytl vites pedalı 25 ytl onların kargo siparişini bile beklemeden sıfır satılık motorunkileri söküp taktılar sağolsunlar.Bu arada TRAFİK POLİSİ RAPORUNDA % 0 HATAM OLDUĞUNDAN MASRAF KARŞI TARAFIN SİGORTASINDAN TAHSİL EDİLİYOR. Herkese böyle dürüst satış personeli,servis ustası ve kazasız sürüşler temenni ederim.:)

Dostum geçmiş olsun,benzer bişey benimde başıma gelmişti bikaç gün beklemiştim ama ben .Neyseki zarar büyük değilmiş....
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Uzun bi sessizLikten sonra bi kac sey yazmak istedim.. Hem motoru deistirdi kacti gitti diyenLere cevap oLur beLki..
En fazla 2 gunde bir girip takip ediyorum yaziLanLari.. Sadece okuyorum.. Bu kez yazayim dedim..Hep savundugum $eyi tekrar savunucam.. SL kotu bir motor degiL.. Kotu oLan fiyat poLitikasi beLirsiz oLan motomax.. Bir ticari kuruLusun ismini yazip karaLamak koLay beLki.. Ama bunca insanin hakkini yemek de koLay oLmamaLi bu kadar diye dusunuyorum..
SL 2.490 YTL eder miydi evet ederdi.. 2.990 YTL eder miydi evet ederdi. Peky SL $u anda 4.000 YTL ise ve ikinci eLi haLa 1.500 - 2.000 YTL arasinda geziniyorsa sizce 4.000 YTL eder mi ?
Kim hakkimda ne dusunuyorsa dusunsun.. Hic bi zaman SL'i kotuLemedim, kotu oLdugu yada memnun oLmadigim icin de satmadim.. Sadece 1500-2000 YTL zarar etmek istemedim.. Zarar etseydim bunun tek sorumLusu benzin fiyatLari gibi fiyatini zirt pirt degistiren motomax oLucakti..
Sevgi saygi vs.vs. KeyifLi RuzgarLar..!
 

SoD

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
65
sod kardeşim benim sl aldığım bayii hyosung da satıyor. Yalnız bulunduğun yerde kalite servis yoksa bide bu motor sana nikahlanıp kalırsa daha kötü olmazmı? 250 cc geçişi yapacaksan bence honda cbf 250 alsan yıllarca sorunsuz binersin. Ayrıca koreli hyosung da rodaj döneminde motorun attığı çapakları mıknatıs özellikli sistem yakaladığından ne kadar temizlersen temizle yoğun bir yağ safsızlığın olmayacakmı buda bence parça sıkıntısı bulamaman kadar tatsız bir sonuç yaratacaktır hyosung 'da. :silent:

quote = viceroy Nedemek istediniz anlayamadım? yada nüansı yakalayamadım. :)

Dostum ben istanbulda yaşıyorum :) ... ayrıca hyosung nikahlanıp kalacak bir makine değil yani satmak istemediğin icin elinde tutmak istemiyorsan :) ... ve sanırım yanlış bir bilgilendirmen var zira hyosung larda yağ filtresi mevcut ... senin söylediğin yöntemi SL 150 kullanıyor yani yağ filtresi bizim motorlarda yok :) söylediğin parcacıklar santrüfüj odacağında birikerek toplanmaya çalışıyor, krank yüzünden motorum söküldüğünde biriken ilginc malzemeyi görmemde mümkün oldu, 8000 bakımında temizlenmesi gereken bu bölümün genelde bir cok servis tarafından bilinmediğinide öğrendim dikkat edin...

Özetle dostum senin söyleminden yola çıkarsak yağ filtresi olmayan SL parca sorunu artı kalitesiz yağ sorununada sahip bu durumda ...

Hyosung Koreli ve suzuki gibi markalar icin mekanik üreten başarılı bir marka... Ve tüm 250 ve üstü modellerinde yağ filtresi mevcut... yani söylediğin şeyden kaygılanmaya gerek yok :) ... ayrıca CBF250 tek silindir ile 22 beygir üretirken GV250 V şeklindeki çift silindiri ile 28 beygir üretiyor ki bu tork başta olmak üzere bir çok avantaj demek... Ayrıca Naked bike sevmiyorum :) ...

Sonucta Koreli yada japon hatta hintli olabilir yeterki çinli olmasın :)

http://www.globalmotor.com.tr/urundetay.asp?firmaid=102&product=13
http://www.honda.com.tr/motosiklet/model/?model=44&extra=Teknik
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
sevgili sod şarj konjektör fiyatını sordum 21 dolarmış. istanbuldasın alırken kargo parasıda ödemezsin bilgin olsun. Faydamız olduysa ne mutlu. :) starwars-14 teşekkürler. selamlar.:rendeer:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
hocam GV250 V bizimkine göre süperde aslında onun 650 li liği bi şahane adara 6 milyar fark varmış :( ama o alet süper

bu arada bizim motorun fiyatını artmasına çok sevindim .. :) 1 750 ye satmayı planlıyordum şimdi 2,5 dan aşağı satmam üstüne 2 milyar verip hyosung 250 comet alırım 2. el

msj larda yazdığı gibi bizim motorun sıfır 4 edermi ? bence etmez. görüntü süperrr şehir içi uygun hem benzin hem yedek parça ist de sorun olmuyor.

ben egzosuda deldirdim şehir içi için süper valla herkez dönüp bakıyor. isteyen varsa 2,5 a satıyorum :)

bu arada supershadow 250 lik olan 3.990 fiyat sl 4,099 yani 250 likten pahalı hadi bakalım :) çok sattılar diye mi zam yaptılar anlamadım ama bu işten bi yanlışlık var
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
29 Ekim korteji süperdi bir sürü SL gördüm hepsine sonsuz teşekkür ederim. O caddede benim yolumu paylaşan tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler :queen:
Eğer artcım kalkarsa gündüz resimlerini koyacağım ama şimdilik bunlarla idare edelim. İlk kez motorumun fotosunu koyuyorum :queen:
Biraz buyuk oldu ama kusura bakmayin
kucuk1jt9.jpg
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
sayın aidikurt sen vermezsin ama bu sitede en eski ben varım bu motoru kullanan aktif olarak inan regalden bence kat kat iyidir. neden dersen senin bindiğin alet 1 mola ile 480 km gittimi 1500 rakıma torosları aştımı ve bunları kaç saat te yapabilir bu alet 6.5 saat te 1 mola ile gitti tek derdi biraz titreşimdi oda olur bence çünkü tek silindir ve tek silidir bütün motarlarda titreşim olur. sakın alın ama sence regal güzel bence benim karakız :):) km soran varsa 30.000 km

Arkadaşım ben fikrimi soylerken 4000 km sl150 kullanmıs ve su anda 4500 km de regal raptor kullanmıs bırı olarak soyluyorum farkı kullanan anlar ben sl150 bayılıyorum ama 4100 etmez kardesım eger 4100 sl150 olursa regalde 6000 7000 ytl arası olmalı onu soyluorum 4100 sl150 verecegıne 4500 ver regal al dedım mantakısızmı konusuyorum?dogruyu soyle sen su an alsan 4100 verıp sl150 alırsın yoksa 4500 verıp regal raptor 250 mı alırsın en basıtı motor aynı olsa bıle 250 cc 400 lıra fark var bılmem anlatabıldınmı sen motoru 250 cc yaptırmaya kalksan ınan cok daha faazla para harcarsın.Ne guzel acıkladım be helal bana:queen:

SOD kardes aramıza tekrar hosgeldın ozlemısız be aksam goremedım senı ne oldu yav
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
112
kendimi tekrar etmek hoşuma gitmiyor ama durum şudur arkadaşlar devletin koyduğu anti damping vergisinden sonra kimse gümrükten mal çekmiyor hatta mondialin bi yetkilisi açık açık ithalatı durdurduk dedi o yüzden diğer markaların fiyatları ellerindeki stoklar tükenene kadar geçerli ... aynı şey sl ve ss için de geçerli sl tükendi ve fiyatı zamlandı ss daha ellerinde mevcut olduğu için zam yapmıyorlar o tükendiğinde ss da zamlanacaktır almak isteyen gecikmesin alsın bence.. piyasadaki bu eski fiyatlı motorlar bittikten sonra fiyatların yukarı çıkacağının ilk örneği motomax oldu bu yüzden yanlış anlaşılıyor hem sadece sl a değil partner ve focus 100 e de zam yaptılar... ben şahsen bu yeni fiyatlardan bi motor alan daha duymadım fiyatları biraz da fazla tutup diğer modelleri de tüketmek istemiş olabilirler.... ama devletin yaptığı 300 dolarlık artışın etkisi en az olarak şu şekilde yansıyacaktır bi motora
(300/100)*122=366 ÖTV ilavesi
(366/100)*118=432 KDV ilavesi
432*1460=630,72 YTL Bu günkü dolar kuruyla çarparak YTL ye çevrilmesi
yani 300 doların neticeye etkisi 630 YTL... yani bütün motosikletler en az 630 Ytl zamlandı yeter ki firmalar ellerindekileri bitirip gümrükten yeni mal çekebilsinler ama o da pek olmayacak gibi gözüküyor şu anda piyasa da 200 tane firma varsa seneye 20 tane anca kalır deniyor.
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
7
merhaba arkadaşlar bende bayramda ankaradan osmaniyeye gittim 3 mola verdim ve giderken sağ ayna titreşimden dolayı düştü egzos koruma kapagı vidası düştü ayrıca gelirken artçının ayak koyma pedali olduğu gibi düşmüş farketmedim toplam 1200 km yol yaptım ben ama bu küçük sorunlar motordan soğumama neden oldu benzer olaylara maruz kalanlar olmuş okuduğum kadarıyla zaten serviste çok ilgilenmiyor ne olacak bu slcilerin hali.........

ayrıca bu artçının ayak koyduğu pedalin (sol ) ayaklığın fiyatı nedir kopmple olarak bilen var mı?
ayrıca bu fiyat meselesi çok saçma nedemek bu arkadaşlar benim motor 6000 km oldu ama ben allah izin verirse bundan sonra çin malı asla almam bu ne ya daha öncede sol ayna düşmüştü şimdi sağ ayna arka ayaklık düştü bunda benimde hatam var galiba arada sırada sıkmak lazımdı sanırım ama çok üzüldüm ankaraya geldim 2 gün yattı motor tesadüfen 2 gün sonra bi baktım sol artçı ayaklığı yok gözlerime inanamadım artık buda bir tecrübe oldu ama dostlar motorla uzun yol inanılmaz zevkli.......birde titreşim az olsa ve motor sabit 120 ile gidebilse enazından 600 km yolu 7,5 saatte alacağıma 6 saatte alırdım ve kasmazdım.....
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
valla dostum 120 görebiliyosan öp başına koy,
ben 100 den yukarısını ibrede görmüyorum
 

SoD

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
65
sevgili sod şarj konjektör fiyatını sordum 21 dolarmış. istanbuldasın alırken kargo parasıda ödemezsin bilgin olsun. Faydamız olduysa ne mutlu. :) starwars-14 teşekkürler. selamlar.:rendeer:

saol viceroy gayet faydalı oldu.

hocam GV250 V bizimkine göre süperde aslında onun 650 li liği bi şahane adara 6 milyar fark varmış :( ama o alet süper

bu arada bizim motorun fiyatını artmasına çok sevindim .. :) 1 750 ye satmayı planlıyordum şimdi 2,5 dan aşağı satmam üstüne 2 milyar verip hyosung 250 comet alırım 2. el

650 liliği 77beygir gücüyle hakkaten farklı bir makine sınıfındaki honda yamaha ve suzukilerin 70 beygirin altında max güc üretebildiği yerde performansda ciddi bir farka var ... tasarımıda cok farklı.. süper chopper sınıfınamı ne sokuyorlarmış onu... fiyatıda alternatiflerine göre oldukca uygun... ama benim bütce icin GV 250 şimdilik :p ...

SOD kardes aramıza tekrar hosgeldın ozlemısız be aksam goremedım senı ne oldu yav

Valla bi süre ööle kayboldum :D ... ama döndüm artıkın... kuzenimde takılıp kaldım o yüzden akşam turuna gelmedim :) ...

eee ne zaman toplaşıyoruz? Epeydir aktivitileşemedik... kadıköyde yeni bir yer edindik bi akşam orada toplaşıp laylay loyloy yapalım nedersin/iz?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst