abilerim meraba.17 yaşındayım,4 senedir kendi motorum olan peugeot speed fight'ı kullanıyorum, baya uzun bi süredir keeway sl 150 hakkındaki yorumlarınızı okuyorum we sonunda babama aldırdım. yarın motoru teslim alıyoruz,size bir sorum olacak motora sissy bar taktırmak istiyoruz ama kendi servisindeki sissy bar hariç. antalyada oturuyoruz, antlayada sl 150 ye uyan farklı sissy bar satan bi yer warmı? yardımcı olursanız çok mutlu olurum.. teşekkürler...
![]()
cancagliyan verdiğin bilgiler için saol......ya bu arada jiklenin konumlarını tam kavrayamadım,jikle ile ilgli geçmiş yorumları okudum ama pek bişey anlayamadım açıkcası,jikle kolunu çalıştırırken yukarımı kaldırmam gerekiyor yoksa tam tersi aşağı doğrumu indirmem gerekiyor:silent: :silent: :silent: bilgilendirirseniz sevinirim![]()
Arkadaşlar şu Cam olayını çözdünüz mü? Ben de bi cam takiim diyorum artık malum kış geldi. orjinal almayı düşünmüyorum incecik plastik için o fiyat biraz saçma gibi![]()
Uyan bir cam bulabilirseniz haberimiz olsun![]()