- Katılım
- 30 May 2006
- Mesajlar
- 381
arkadaşlar benim cam sağlam ama titreşimden camın şu vida yerlerindeki ön taraftaki kapaklardan biri düştü bu kapağı tek parça olarak satıyorlarmı acaba bilgisi olan varmı yada camı kırılıp değiştiren ve bu kapaklardan elinde olan arkadaş varmı acaba:silent:
evet bu arada janti çok haklısın dostum :cat: çevremde bi çok arkadaşımda diğer markaların motorları var aşağı yukarı aynı zamanlarda aldık motorlarımızı bi onlara bakıyorum bide bizim sl 150 ye ve gerçekten iyi bi tercih yapmışım diyorum duruşu kullanışı herşeyiyle onlardan üstün bence
evet bu arada janti çok haklısın dostum :cat: çevremde bi çok arkadaşımda diğer markaların motorları var aşağı yukarı aynı zamanlarda aldık motorlarımızı bi onlara bakıyorum bide bizim sl 150 ye ve gerçekten iyi bi tercih yapmışım diyorum duruşu kullanışı herşeyiyle onlardan üstün bence