Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
arkadaşlar benim cam sağlam ama titreşimden camın şu vida yerlerindeki ön taraftaki kapaklardan biri düştü bu kapağı tek parça olarak satıyorlarmı acaba bilgisi olan varmı yada camı kırılıp değiştiren ve bu kapaklardan elinde olan arkadaş varmı acaba:silent:

evet bu arada janti çok haklısın dostum :cat: çevremde bi çok arkadaşımda diğer markaların motorları var aşağı yukarı aynı zamanlarda aldık motorlarımızı bi onlara bakıyorum bide bizim sl 150 ye ve gerçekten iyi bi tercih yapmışım diyorum duruşu kullanışı herşeyiyle onlardan üstün bence
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
ben camı daha kalın olarak ve yüksek yaptıracağım. cumartesi günü bir tavsiye üzerine Rahmanlar/ kartalda bulunan stopçu rıza ustaya gidip soracağım.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
3
marhaba dostlar bende kısaca bahsi geçen makina üzerine bir kaç yorum yapayım (corbada tuz) Şehir içi kullanımında yakıt bakımından tutumlu rahat kullanımıyla ideal fakat uzun yolda maalesef yakıt bakımından ne bir tutum içeriyor nede gerekli güvenli sürüşü saglıyor.Ama zevkli bir tasarıma işi bilen üstadlar elinde hayır demiyor cok gösterişli bir makina olabiliyor.hörmetss
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Bence çinden geLen motosikletLer içinde (4 büyüklerin motorları hariç) en kaliteli motosiklet bu :wiinkk:
:cat: Aynen katılıyorum tiger alıp satmış birisi olarak

marhaba dostlar bende kısaca bahsi geçen makina üzerine bir kaç yorum yapayım (corbada tuz) Şehir içi kullanımında yakıt bakımından tutumlu rahat kullanımıyla ideal fakat uzun yolda maalesef yakıt bakımından ne bir tutum içeriyor nede gerekli güvenli sürüşü saglıyor.Ama zevkli bir tasarıma işi bilen üstadlar elinde hayır demiyor cok gösterişli bir makina olabiliyor.hörmetss
Dostum öncelikle hoşgeldin.Ama galiba forumu hiç okumadın daha bir öncekş sayfaya bakarsan görürsün Dünyalı ist-bodrum yapmış ve km de ne yakıyor biliyormusun sadece 58 ykrş.:cat: ama güvenlik kısmına katılıyorum özellikle lastikler frende yol tutmuyor.:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
20
titreşim

Zaman zaman buraya ekleme yapanlara göre titreme 70-90 dan sonra oluyor ancak banim motorda 50 den sonra ayağımın altında titremeler başlıyor. Hele 70ler de iyice rahatsız edici oluyor. Daha 90 görmedim. Acaba 500 km bakımından sonra düzelir mi? Bir de altunizadeden kadıköye giderken köprüden sonra inen yokuş yolda (harem ayrımına gelmeden) 70 civarında hızda en ufak rüzgarda motor sallıyor. Acaba bunu nedeni benim acemiliğim mi yoksa motorun güvensizliğimidir? Aynı şey sahil yolunda rüzgarda da 50km bile olsa oluyor. Güvenipte bu aletle 130 yapanlara bravo doğrusu. Dikkatli olmak lazım. Ancak çok güzel bir özelliği, hafif olması. iki kere motoru devirecekken tuttum ve deviremeden durdu. Gerçi çok yavaş gidiyordum. Ama yine de ağır bir motor olsa tutmak mümkün olmazdı herhalde.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Zaman zaman buraya ekleme yapanlara göre titreme 70-90 dan sonra oluyor ancak banim motorda 50 den sonra ayağımın altında titremeler başlıyor. Hele 70ler de iyice rahatsız edici oluyor. Daha 90 görmedim. Acaba 500 km bakımından sonra düzelir mi? Bir de altunizadeden kadıköye giderken köprüden sonra inen yokuş yolda (harem ayrımına gelmeden) 70 civarında hızda en ufak rüzgarda motor sallıyor. Acaba bunu nedeni benim acemiliğim mi yoksa motorun güvensizliğimidir? Aynı şey sahil yolunda rüzgarda da 50km bile olsa oluyor. Güvenipte bu aletle 130 yapanlara bravo doğrusu. Dikkatli olmak lazım. Ancak çok güzel bir özelliği, hafif olması. iki kere motoru devirecekken tuttum ve deviremeden durdu. Gerçi çok yavaş gidiyordum. Ama yine de ağır bir motor olsa tutmak mümkün olmazdı herhalde.

Düzelir çünkü yağını değiştireceksin motorun olduğun için kaliteli bir yağ koyacaksın ve ilk 500 de zorlamadığınj içinde giderek sana performansını gösterecek şu an 1500 de ve 105 ü görüyorum ayrıca titreşim artık 90 da başlıyor. 2000 e doğru 110-120 arasını görebilirim. Şimdilik makinayı zorlama... 2/3 oranının üstüğne devrini çıkarma 700 km den sonrada ara ara 70- 80 i dene ama uzun süre kalmadan devri düşür.
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
1
[MEDIA][/MEDIA]ÇoK GusEl MoTOR ArKadasLaR superlight150 ama Hız YaPMak ISTeYenler AlMAsın ÇuNkU 100 km GeÇMio Tas paTlasın 110km oda zorla ama BIr IYı YanI VAr kIZLArıN gOzUu mOTOrDa tabıı yıNe BIZDe DıYIl MotOrun GoRunUsu ÇoK CeKICı YaPmIsLAr BIR HaRıKA ÖZeLlIGı o BenCE cıN MaLLaRInıN en ıYISıı[MEDIA][/MEDIA]
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
ben camı daha kalın olarak ve yüksek yaptıracağım. cumartesi günü bir tavsiye üzerine Rahmanlar/ kartalda bulunan stopçu rıza ustaya gidip soracağım.

arkaşlar bende regal raptor ıcın cam yaptırıyorum keeway sl150 ıcınde olur ve lıste yapıyoruz ıstıyenler varsa bana ozelden mesaj atsınlar cebını versınler arayayım konusayım adamlar ne ıstersen dızayn edıyorlar gorsenız kafayı yersınız ıstersenız regal raptor formunda azda olsa resımloer var ama daha farklı dızaynlada yaptırabılırsnızı bu adamlar profesyonel fıyat lıstede ne kadar cok adam olursa o kadar ıyı 15 kısı olmaya calısıyoruz yada 10 gecmeye yazıyı dun yazdım baya ıstıyen var burdanda ıstıyenler olursa lısteye ekleyım

Bence çinden geLen motosikletLer içinde (4 büyüklerin motorları hariç) en kaliteli motosiklet bu :wiinkk:
regal raptor 250 den sonra tabı keeway sl150 satıp regal raptor 250 alan bırısı olarak soyluyorum
tabi keeway sl150 fıyatının hakkını fazlasıyla verıyor bunuda atlamamak lazım
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
107
Obkavi teşekkür ederim,hoşbulduk..
Argat senin yazdıklarını baştan beri okumuştum,biraz fazla abartıyosun(ben sana diğerleri kadar kızgın değilim),yazdığın sorunları belki yaşamışsındır ama bu kadar abartı değil,yok parça göndermio olur o kadar diye falan.. Niye göndermesin,gönderir ama garantiye sokmaz bahsettiğin kadar lanet herifler olsalar.. Ki bende öle bi sorun da yaşanmadı,etrafımda da problem duymadım bu konuda..
Dorutay üstadım çok çok memnun olurum geldiğinde bağlantıya geçersen,meslektaşımla gezmek ayrı bi onurdur benim için :)
Jamaisvu bu motoru kullandın mı bilmiorum,ben 1900 km ye yaklaştım henüz beni bıktıracak,büyük bi problemle karşılaşmadım.. Allah vermesin.. Bu arada scooter da kullanmışlığım var,motoru sadece bi yerden bi yere gitmek için kullanmıyorsan scooterla cruiser(cık) arasındaki farkı bilmen gerekir.. Asla aynı hissi vermiolar,gerek kullanım,gerekse insanların motoruna bakışı üzerinde :) En azından ben böle düşünüorum.. Ayrıca yanlış yönlendirme yok,burda 180 sayfa boyunca insanlar problemlerinden bahsetmiş ve elbirliğiyle çözüm üretmişler ib çoğuna (debriyaj gibi zor bir soruna bile).. Yanlış yönlendirme olsa kimse problemden bahsetmezdi..
Herkese selamlar,saygılar..

ben motoru kullandım motor bidefa iki kişi tasımıyor ikincisi lastikler çok kötü ben motorun sekli hariç hiçbirseyi sevemedim motorun ayrıca ikinci el satısı filanda çok kötü satılmıyor motor yakıta gelince ben ve benim bir arkdasım daha vardı ikimizinde kilometrede yakısımız 140ykr di haid benim ki çok yakıyor arkdasınkidemi çok yakıyor zaten arkadas ölüyordu frenler çok kötü çocouk durmadığı için taksiye çarptı kolunu kırdı motorda pelt oldu.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
@jamaisvu,

Motor tabii ki yolculu kullanım için çok uygun değil, bunun için üretilmemiş, fakat 2 kişi, şehirlerarası yolda da çok zorlamadan, yormadan görevini yerine getiriyor.
Lastiklerdeki görüşünse herhalde daha yeni olan lastikler hakkında, ilk günlerimde ben de en ufak su birikintisinde kaydıklarını hissettiğim lastiklere sinir oluyor, ilk fırsatta değiştirmeyi düşünüyor olsam da, lastikler biraz yol gördükten sonra gayet iyi yol tutuyor, yağmurlu havalarda veya yağmurdan sonra çıktığım yollarda günlük sürüşteki kadar rahatım artık.
Yakıt konusundaysa hala doğru düzgün ölçüm yapmış değilim, ama bir doldurmada depodan taşırdıktan sonra, her zaman 30 YTL'lik alıyor ve genellikle şehir içinde 350 km civarı gidiyorum.

Arkadaşına geçmiş olsun, koruma kullanmıyordu herhalde...
Motor da "pert" olmuş, geçmiş olsun...
 
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
107
saol olcan motor gitit tabi ya bunda arbanın da suçu var ama neyse zatne bu ülkede kimse yanlıs anlamasın ama kadınlara ve taksicilere ehliyet veirriken ikidefa düşünülmeli ve insnalr 4 kişillik arbada tek gidip hem çevreyi hemde yoları kirletçeklerine motorsiklet veye 126 bis gibi arlar kulansalar nekadar hoş olurdu ya neyse konu bu dğeilde ben motora birsye demiyorum sekli müthiş en azındna bu paraya bu ama gerçekten mesala bizim istanbul için bide hava ve yol kosullarını ve göze alırsak ben pek uygun bulmuyorum herkez chopper kullanmak istesede kycm gibi mesala markaların honda mesala scooterını almak ulasım için kullanılması daha güvenli dah mantıklı olarak görüyorum
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Jamaisvu nasıl 140 ykr yakıo aklım hayalim almıo.. Ben ölçtüm 90 çıktı;10 ytllik benzinle 110 km.. Hesabım mı doğru değil nedir? :) 10 ytl/110 km=90 ykr
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
full depo ıle yolda kalana kadar 445 km yaptım deposu 12 lt alıyosa sız oturup hesaplayıverın
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
24
Merhaba,

SL 150 cam mevzuunda yardımcı olabilirim.

30 YTL ye orjinal cam gibi, istenirse biraz daha büyük bir cam yapılabilir.
3 mm pleksiden olur.

İlgilenenler 0532 4950347 yi arayabilirler.

Selamlar.

Pardon unuttum, sadece 1 adet orjinal cam lazım, kalıp için.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler yada motorunu yenı alanlar tıtresım tabıkı olucak sonucta tek sılındır amaa bakın ben motoru rodajda cok iyi actıgımı sanıyorum ara ara gaz vermıstım cuku ve suan motorum 10400 de aslna gıbı masalah yokus assaga 130 gordum kac defa daha ne olsun duz yolda dersınız 110-120 goruyorum dahda gıdıcegıne ınanıyorum bı kere ruzgarda tmm savruluyor ama bu ıs soforluktede bıter ben devamlı kasıye gecıyorum daha dun aksam gectım fena bı ruzgar vardı gene 100 de fln gıttım dedgım gıbı bırazda kabılıyet ısıdır motor kım ne derse desın.2 kısı hıc bınılmıyor gıtmıyor demısnız vala hıc katyılmıyorum ben cogunlukla artcımla bınıyorum gayatte guzel ve gene duz yolda 110 115 yada 120 basıyorum.frenlere gelınce evet hızlı gıttıgınde zank dıye durmaz e bırakında durmasın yanı japon malı degılkı dursun onde cıft dısk olsaydı belkı dururdu:) onuda artık onundekı arabaya göre ayarlamak gerekıyor ben arka balatayı degıstırdım gayet guzel oldu bakımıda geldı hatta gecıyor:) yagsını degıstırmek lazım o zaman daha iyi performans verıcegıne emınım.bırde gecen seyfalarda arkın tekı sol sertıtte gıderken ondekı arabaya selöktör yaptıgında sana yol vermmez demıstı bana hıc denk gelmedı kıme yaptıysam hemen sag kırdılar:).ben motorumu bıraz hızlı kullanıyorum ama gerektıgı yerlerde.cogun zaman goruyorum bızım motora bınen arkları en cokta bızım burdan kızıltopraktan gecıyorlar yanı ıs yerımın burdan neyse bakıyorumda cok agır gıdıyorlar yanı acemı oldukları besbellı:) bızım motora cok agır gıtmek yada acemı gıbı kullanmakk hıc yakısmıyor bence:).benzın serfıyatına gelelım ben 10 ytl attımmı shelden kursunsuz vala 120-130 km gıdıyorum.uzun yolda cok fazla flnda yakmıyor en azından benımkı.yakında artcımla edırneye gıdıcem eneze hemde en uc tarafına askerlıık yaptıgım yere hıcbır sorun cıkarmadan gıdıp gelecegımı dusunuyorum.ruzgarınız bol olsun saygılar...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Merhaba,

SL 150 cam mevzuunda yardımcı olabilirim.

30 YTL ye orjinal cam gibi, istenirse biraz daha büyük bir cam yapılabilir.
3 mm pleksiden olur.

İlgilenenler 0532 4950347 yi arayabilirler.

Selamlar.

Pardon unuttum, sadece 1 adet orjinal cam lazım, kalıp için.

hjm 3 mm biraz ince olmazmı ben kalın ve büyük şekilli bir şey istiyorum ücret ne kadar olabilir ?
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar ben motorumu CAMsız daha karizma bulduğum için gıcır gıcır olan camı satıyorum. Vidaları vs.. herşeyi tertemiz. İlgilenen olursa özelden mesaj atabilir.
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
24
fiyatın çok değişeceğini sanmıyorum, belki 35- 40 olabilir. (4 mm olursa)

Birde orjinal ayaklara montaj yapılırken araya siyah sünger banttan yastık koymak lazım. ( ki titreşimden daha az etkilensin)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst