Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
piyasadaki bütün benzinler kurşunsuz. 95 oktan 97 -98 100 olmak üzerede 4 çeşit bulunuyor. Benim tavsiyem V power yada BP ultimate yada Total excelium... Bu benim tavsiyem...
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
dostum şu shell 100 oktan koydum motor daha gürültülü çalışmaya ve titreşim daha çok arttı en verimlisi bizim motor için 95 oktan
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
shell 95 kursunsuz
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Arkadaşlar merhaba
motorum ilk defa yolda bıraktı.Cuma sabahı işe gittim motorla akşam oldu motorun başına vardım baktım boş vites lambası yanmıyor bende herhalde viteste kalmış diye viteslerle oynadım.bastım bastım çalışmıyor hatta ittirdim birde sonra bir baktım motorda elk. yok baktım sigorta atmış içine yedek koymuşlar onu taktım sonra biraz marşa bastım çalışmadı herhalde boğuldu diye biraz bekledim sonra yine baktım tekrar sigorta atmış.Sinirlendim sigortayı çıkarıp iki ucu birleştirdim anaaa bir baktım motordan dumanlar çıkmaya başladı:salut:

Hemen oçları ayırdım duman kontakın olduğu yerden gelmiş.O gün korktum motoru tekrar garaja soktum.
Ertesi gün sigorta alıp taktım baktım birşey yok yalnız kontak çalışmıyor yani çeviriliyor ama elk. açmıyor kumanda ile açtım baktım çalıştı:)
Arkadaşlar uzun lafın kısası bir gece nce motor şiddetli yağmur altında kalmıştı ve benim tahminim kontakın içi suyla doldu ve kısa devre yaptı ertesi gün kuruyunca normale döndü
''KESİNLİKLE MOTORU ŞİDEETLİ SUYA MARUZ BIRAKMAYIN AMAN HA!
Sevgi ve saygılarla...
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
114
merhaba arkadaslar uzun süredir yazamıyorum.elazıgdan giderken interneti kapattık daha sonrada acmadık.aslında istanbul - elazıg yolculuk fotolarını gönderecektim ama üşengec olmadıgım bi an daha uygun olacak :) motorum 11000 km oldu. bi kac gün önce direksiyonu degiştirdim bizim ki bisiklettinki gibi cok düzdü curiser dediğin biraz kavisli olur ayrıca koltukda biraz oynama yaptım sanki motor büyüdü.virajlara girişide güzelleşti tavsiye ederim.rüzgarınız bol olsun istanbula slm :)
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
merhaba arkadaslar uzun süredir yazamıyorum.elazıgdan giderken interneti kapattık daha sonrada acmadık.aslında istanbul - elazıg yolculuk fotolarını gönderecektim ama üşengec olmadıgım bi an daha uygun olacak :) motorum 11000 km oldu. bi kac gün önce direksiyonu degiştirdim bizim ki bisiklettinki gibi cok düzdü curiser dediğin biraz kavisli olur ayrıca koltukda biraz oynama yaptım sanki motor büyüdü.virajlara girişide güzelleşti tavsiye ederim.rüzgarınız bol olsun istanbula slm :)
merhaba kimyacı seni hatırladım kardeşinle elazığa gidecektin döndün galiba ama fotoları görmiyoruz.ya birde şu meşhur yolcu motorunun resimlerini göstersen korkma ayarlamayız kızını:)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
arkadaşlar herkese selam iki gündür motorda bi gariplik var sanki sorunum şu motor ısındığı zaman (8-10 km yol yapınca) motordan sanki hafif bir yanık kokusu geliyor çok fazla diil ama rahatsız oldum dostlara bi danışiym dedim motor 2000 i geçti ama ben hala 2000 bakımını yaptıramadım bunun sebep olduu bişey olabilirmi acaba:silent:
bu arada hoşgeldin kimyacı epeydir yollardaydın galiba :) gidonu neyle değiştirdin ne kadara mal oldu bende değiştirmeyi düşünüyorum mondial mct 250 ninki hoşuma gidiyo ama uyarmı bizim motora bilmiyorm resimlerle beraber bilgi verebilirsen sevinirim herkese saygılar......
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
oldwolf motorunda cekısten dusme bagırdıgı kadar gıtmeme gıbı bır durum var mı ? yada elını debryaj dan cektıkten sonra mı hareketlenıyor ? balatanla ılgılı bır sorun olabılır motor ısındıktan sonra durup yagkapagını cıkarıp kokuya bak aynı kokuyu alıyormusun ?
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2
yakıt ile ilgili önerileriniz için çok teşekkürler.. dün akşam gittiğim servisteki ustaya da aynı soruyu yönelttim; o da kurşunsuz 95'i önerdi. Daha yüksek oktandaki benzinlerin bujiyi zorlayacağını söyledi..

Buji demişken, benim sl150'm henüz 20 km'de, ilk çalıştırmayı denediğimde genelde en az 10-12 kez marş basıyorum ve anca çalışıyor (çalışıyor fakat bazende rölantideyken tekrar kapanıyor); sizce bu sorun rölanti ayarıyla oynayınca düzelir mi yoksa bujiyi değiştirmem mi gerekiyor? Önerileriniz nedir?





herkese iyi sürüşler,
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
yakıt ile ilgili önerileriniz için çok teşekkürler.. dün akşam gittiğim servisteki ustaya da aynı soruyu yönelttim; o da kurşunsuz 95'i önerdi. Daha yüksek oktandaki benzinlerin bujiyi zorlayacağını söyledi..

Buji demişken, benim sl150'm henüz 20 km'de, ilk çalıştırmayı denediğimde genelde en az 10-12 kez marş basıyorum ve anca çalışıyor (çalışıyor fakat bazende rölantideyken tekrar kapanıyor); sizce bu sorun rölanti ayarıyla oynayınca düzelir mi yoksa bujiyi değiştirmem mi gerekiyor? Önerileriniz nedir?

herkese iyi sürüşler,

Not: Bujiyi değiştirdim. DR8EIX ngk iridyum taktırdım :) Şu an varolan buji torch marka irdyumdan farkı ise iridyumun baş kısmı iğne gibiyken torch un kurşun kalemin kömür kısmı kadar.

95 oktan ile 97 arasında muazzam fark oldduğundan dolayı V power 97 kullanıyorum. Gayet memnunum. Çok rahat 100 ü görmeye başladım.
Tavsiye ederim herhangi bir 97 oktanı (not güvendiğiniz benzin istasyonundan alınız. Bazı istasyonlarda içine tiner vs madde kattıklarından dolayı motor bozuluyor bilginize.
Örnek:= Ziverbey bulunan BP gibi )

Ayrıca iridyum bujiyi çok aradım. Herkes platinium u bana irdyum diye satmaya çalıştı. Bazı yerler ise SL için ngk normal dışında buji yok dediler. Araştırdım öğrendim. Bujinin fiyatı pahalı olabilir (İridyum 35 YTL(Buz motordan aldım. Esas bayisinde 4lü satıyorlardı oradan alamadım. Buz motorda ise tekli satılmaktadır.) , Platinium 20 NGK normal 10-5 ytl) fakat hem ömrü hemde çalıştırması arasında büyük fark olduğunu göreceksiniz.

arkadaşlar herkese selam iki gündür motorda bi gariplik var sanki sorunum şu motor ısındığı zaman (8-10 km yol yapınca) motordan sanki hafif bir yanık kokusu geliyor çok fazla diil ama rahatsız oldum dostlara bi danışiym dedim motor 2000 i geçti ama ben hala 2000 bakımını yaptıramadım bunun sebep olduu bişey olabilirmi acaba:silent:
bu arada hoşgeldin kimyacı epeydir yollardaydın galiba :) gidonu neyle değiştirdin ne kadara mal oldu bende değiştirmeyi düşünüyorum mondial mct 250 ninki hoşuma gidiyo ama uyarmı bizim motora bilmiyorm resimlerle beraber bilgi verebilirsen sevinirim herkese saygılar......
hjm en kısa zamanda bakıma götür büyük ihtimalle yağı bitmiş olabilir. Yada çok azalmış yada artık görevini yapamıyor olabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
arkadaşlar yağı kontrol ettim normal seviyede ve yağda o koku yok debriyajdada bi problem yok çekişte normal sanırım geriye sadece yağın eskimesi kalıyo acil yağ değiştirmem lazım sanırım :silent:
bu arada motorlarını 1800-2000 lira ya satan arkadaşlar sanırım pişman olacaklar çünkü motomax ın sayfasında ki fiyatlar doğruymuş sanırım yani sl 4000 lira olmuş
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
114
merhaba kimyacı seni hatırladım kardeşinle elazığa gidecektin döndün galiba ama fotoları görmiyoruz.ya birde şu meşhur yolcu motorunun resimlerini göstersen korkma ayarlamayız kızını:)

elazıgda öğrenciyim artık dönüş yaza olur.biraz tembellikten birazda okuldan dolayı resimleri gönderemedim ama eve interneti baglar baglamaz söz gönderecem.herkez uzun yol yapmalı bence motorun zevki o zaman anlşılıyo.gercekten ülkemizin ne kadar güzel oldugunu anlıyabiliyoruz :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sayfayı guncellestırelım barı ya:)..bu arada balatayı degıstırdım arklar ses gelıyor sımdı guzel oldu ses mes yok.yokus assaga son hız 130:):)
 

CUM

Katılım
31 May 2006
Mesajlar
69
selam arkadaşlar
yahu motorumuzun yeni satış fiyatı gerçekten 4000 ytlmi oldu. :cyclopsan ??
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
CHOPPER
Superlight 150 4.099 YTL
Supershadow 250 3.990 YTL
Land Cruiser 250 YTL
motomax fiyat listesi böyle da arkadaşlar sizce gariplik yokmu 250 lik 3,990 150 lik 4,099
hadi hayırlısı

bunlarda feyizoğlunun fiyat listesi
Superlight 150 2,990 YTL Tıklayın
Supershadow 250 3,990 YTL Tıklayın
Landcruiser 250 4,490 YTL Tıklayın
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
sahibinden.com da bi ilan gormustum 4000 km dekı sl e 3000 ıstıyodu adam
eh bende 2700 desem ... yok demıyım doverler be adamı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst