merhaba kimyacı seni hatırladım kardeşinle elazığa gidecektin döndün galiba ama fotoları görmiyoruz.ya birde şu meşhur yolcu motorunun resimlerini göstersen korkma ayarlamayız kızınımerhaba arkadaslar uzun süredir yazamıyorum.elazıgdan giderken interneti kapattık daha sonrada acmadık.aslında istanbul - elazıg yolculuk fotolarını gönderecektim ama üşengec olmadıgım bi an daha uygun olacakmotorum 11000 km oldu. bi kac gün önce direksiyonu degiştirdim bizim ki bisiklettinki gibi cok düzdü curiser dediğin biraz kavisli olur ayrıca koltukda biraz oynama yaptım sanki motor büyüdü.virajlara girişide güzelleşti tavsiye ederim.rüzgarınız bol olsun istanbula slm
![]()
yoksa bujiyi değiştirmem mi gerekiyor? Önerileriniz nedir?
yakıt ile ilgili önerileriniz için çok teşekkürler.. dün akşam gittiğim servisteki ustaya da aynı soruyu yönelttim; o da kurşunsuz 95'i önerdi. Daha yüksek oktandaki benzinlerin bujiyi zorlayacağını söyledi..
Buji demişken, benim sl150'm henüz 20 km'de, ilk çalıştırmayı denediğimde genelde en az 10-12 kez marş basıyorum ve anca çalışıyor (çalışıyor fakat bazende rölantideyken tekrar kapanıyor); sizce bu sorun rölanti ayarıyla oynayınca düzelir mi yoksa bujiyi değiştirmem mi gerekiyor? Önerileriniz nedir?
herkese iyi sürüşler,
hjm en kısa zamanda bakıma götür büyük ihtimalle yağı bitmiş olabilir. Yada çok azalmış yada artık görevini yapamıyor olabilir.arkadaşlar herkese selam iki gündür motorda bi gariplik var sanki sorunum şu motor ısındığı zaman (8-10 km yol yapınca) motordan sanki hafif bir yanık kokusu geliyor çok fazla diil ama rahatsız oldum dostlara bi danışiym dedim motor 2000 i geçti ama ben hala 2000 bakımını yaptıramadım bunun sebep olduu bişey olabilirmi acaba:silent:
bu arada hoşgeldin kimyacı epeydir yollardaydın galibagidonu neyle değiştirdin ne kadara mal oldu bende değiştirmeyi düşünüyorum mondial mct 250 ninki hoşuma gidiyo ama uyarmı bizim motora bilmiyorm resimlerle beraber bilgi verebilirsen sevinirim herkese saygılar......
merhaba kimyacı seni hatırladım kardeşinle elazığa gidecektin döndün galiba ama fotoları görmiyoruz.ya birde şu meşhur yolcu motorunun resimlerini göstersen korkma ayarlamayız kızını![]()