snrtrt sağol dostum anladığım kadarıyla krom görünümlü olan parça ve onun vidalandığı kapak ayrı ayrı satılıyo yani. bende bunu merak ediyodum sormadan cevabını almış oldum teşekkürler
cavres senin adına sevindim motorunla barışmışsın :mrgreen: aynen dediin gibi dostum bu kızlar nazlı biraz ilgi istiyolar işte
emin_arikglu aynı şeyleri bende düşündüm ilk başta ikinci el bi ybr falanmı alsam diye ama motor olayında ikinci el işi biraz riskli ya çok iyi bildiin gözünün önüde motoru kullanmış çevrenden birisinden alıcan yada servis garantili falan bi motor bulcan ama sıfır her zaman sıfırdır ayrıca güç ve kalite olarak bence bizim motorlarımızın ybr den çok fazla geri kalır tarafı yok zaten tarzlarıda farklı ve sl 150 nin verdiği zevki ben yabr nin verebileceğini zannetmiyorum geçen bi arkadışımın ybr sini kullandım sl den inip ona binince bisiklet gibi geldi

bell dostum motoru zorlarsan 110 a kadar çıkıyo ama dediim gibi zorlarsan sonuçta 150 cc lik tek silindirli bi makina bende genelde 70 80 km arası kullanıyorum ve yeterli oluyo bu hızla istediin her yere rahat rahat gidersin yani hem motoru hem kendini zorlayıp üzmiyceksin motorda rahatsız olur kendinde

baya uzun yol yaptım motorla 70-80 km hızla çok rahat her yere gittim ara sıra gerektiği yerde (sollamalarda falan) biraz yüklendim 90-100 e falan çıktım o zamanda gitmem demiyo yani motor ama dediğim gibi zorlamaya hiç gerek yok bence
loisnowifu dostum ben çanta yırtılma olayı yaşamadım ama forumda takip ettiğim ve tecrübeli arkadaşlarımızın tavsiyesine uyarak motoru aldıktan bir hafta sonra çantaların içine bir marangoza giderek 4 mm likti sanırım mdf kestirdim marangoz gayet güzel ayarladı aynen o çantaların arkasındaki plastiğin şeklinde hem sağlam oldu hemde çantalar dik duruyo görüntüde güzel oldu yani
herkese saygılar kazasız sürüşler...............