Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
10
selam arkadaşlar sizdede motor koruma demiri çatladımı benimki bi sefer çatladı servis yenisi ile değişti geçen ist ye getirdim motomax a orda yedek parça sorumlusu uğur bey galiba değiştirmedi neden benmi kırdım dedim bu çin malı vibrasyondan dolayı çatlıyor yapacak bişey yok dedi
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
arkadaslar sl mi 2000 bakimina goturecem yag deisimi zincir ayari
hava filtresinin temizligi disinda nelere baktirmam gerekior?ben balatalara baktiracam arka fren e bastiim zaman kamyon freni gibi ses gelio bazen.birde debriyaj tellerinin deismesi icin ucret odeyecekmiyiz?siz 2. bakim icin nekadar para odediniz?saolun simdiden
ilk önce olur böyle şeyler kafana takma.yanındakı tavsanı hiç sevmedim buda iki:) nasılsın kardes iyimisin yaw seni kimse iplemedi mi yaww ehuehuehuuu
kardes balatalara toz girdiği için yapıyordur osesi büyük bir ihtimal onun temizlenmesi lazım.debriyaj telinde bi sorun yok senin sanırım neden degiştireceksin ki benim ki 4200 oldu hala bir sorun yok Alaha şükür.ama yinede kontrol ettir sen.yagına baktır yalnız senle biz çok gezdik eskimiş olabilir bide bütün civataları iyice sıktır. yoksa basımıza neler geliyor bizzt gördün:cherry: anamız agladı yawww.
pazar gezi var senide bekliyorm tmammı bak sensiz olmuyor biliyorsun sen benim yol ve can arkadasım kardeşimsin.Bakım dedikleri cok büyük bişe degil seninle yaptıklarımızın aynısı neredeyse.cok fazla masrafı olmaz ben yağ parası vermiştim bide 10 ytl el emegi ok servise göre değisir o
kendine iyi bak
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
aslında bende düşündüm daha sağlam bişeyden yapabilirmiyiz diye ama bulamadım ama o ayakları kırılan ortadaki krom görünüşlü parça var ya sadece onu yapabiölirmiyiz diye düşünüyorum kapaksızda çok kötü gözüküyo yaa öylede dolaşılmazki bu arada kapakların fiyatı ne kadardı snrtrt

hatırladığım kadarıyla biris 12 (krom olan taraf) diğer parça 25 ytl gibi kaldı aklımda ikiside ayrı ayrıymış ben ilk olarak krom parçayı kırmıştım tek parça sanıp atıp söküldük paraları :( aynı hatayı yapmayın
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Demireronur motora yeni basliyorsan ve kisitli butce var ise bence en zevkli makina budur.
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
127
arkadaşlar motora yeni başlıyorum bu makina uygunmudur ki yoksa hiç çin olayına girmemi diyosunuz .

Dostum benim ilk motorum bu. Eğer motor aşığıysan ve de orasını burasını kurcalıyım öğreniyim diyosan bu fiyata gerçekten güzel, gösterişli bir motor. Ben 80 km/h'i geçmiyorum titreşim falan minimum. Sen eğer ben uğraşmak istemiyorum sadece kontağı çevirip gidicem diyosan ve de maddi durumun iyiyse diğer modellere bak derim. Ben daha iyisinide alabilirdim ama bu motordan çok şey öğreniyorum. Başlangıç için bence ideal( crusier )...:cat:
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
31
yauv dostum lucas pireye kızıp yorganı yakma diye bi laf vardır insanlar her zaman ortak noktalarda buluşamıyor maalesef bu tip olayları hayatta hepimiz yaşıyoruz zaman zaman. önemli olan olayı tatlıya bağlamak diye düşünüyorum ben nerde kaldı motorcu kardeşliği ruhu dimi ama arkadaşlar :)

bu arada hoşgeldin cavres diycemde pek hoş gelememişsin gibi :) bende yaklaşık iki aydır kullanıyorum motoru ufak tefek problemler yaşadım yaşıyorum normal şeyler ufak defek ama senin yazdıklarını okuyunca korktum yauv sabah kalkınca iyce bi bakiym motorun sağına soluna ya senin motorda bi üretim hatası falan var yada sen çok hor kullandın bence servisle yada motomaxla falan detaylı bi şekilde konuş bu benim şahsi düşüncem tabi burda benden daha çok tecrübeli arkadaşlar var onlarda yorumda bulunacaklardır muhakkak (bu arada nacizane şahsi düşüncelerimi benden daha tecrübeli ve deneyimli sl ci dostlardan önce söylediim için affınızı rica ederim dostlar) herkese selamlar saygılar vs vs vs.......kazasız sürüşler. :)
Dostum motor ilk etapta beni feci şekilde soguttu.Ama kullandıkca o kadar da kotu olmadigini gordum.Sadece bebek gibi biraz ağladı ilgi gosterdim o kadar.Simdi canavar gibi.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
arkadaşlar bi sorum olacak, henüz yok fakat almayı düşünüyorum bu motoru, yalnız forumlarda gördüğüm kadarıyla herkesin büyük küçük bi problemi var, maddi durumum çok ii olmadığı için düşünüyorum bu modeli ben ama arıza ve problemi sürekli olupta beni kendisinden soğuturmu bu makine, çünkü taksitle almayı düşünüyorum hem taksite hemde servisine sürekli para vermek istemiyorum, artı ilk motorum olacak kısmetse onunla öğreneceğim, pek anlamam yani, özetle demek istediğim honda ve yamaha nın 125 lik 2. el motorunu alsam dahamı iyi olur ( cbf125 titan gibi mesela) , yoksa sıfır sl150 mi? bu konuda tecrübe sahibi kişiler olarak beni bilgilendirirseniz sevinirim, hoşçakalın.
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
arkadaşlar bi sorum olacak, henüz yok fakat almayı düşünüyorum bu motoru, yalnız forumlarda gördüğüm kadarıyla herkesin büyük küçük bi problemi var, maddi durumum çok ii olmadığı için düşünüyorum bu modeli ben ama arıza ve problemi sürekli olupta beni kendisinden soğuturmu bu makine, çünkü taksitle almayı düşünüyorum hem taksite hemde servisine sürekli para vermek istemiyorum, artı ilk motorum olacak kısmetse onunla öğreneceğim, pek anlamam yani, özetle demek istediğim honda ve yamaha nın 125 lik 2. el motorunu alsam dahamı iyi olur ( cbf125 titan gibi mesela) , yoksa sıfır sl150 mi? bu konuda tecrübe sahibi kişiler olarak beni bilgilendirirseniz sevinirim, hoşçakalın.

Arkadaşım sana tek şunu söyleyeyiim.Ben alalı yani takas edeli 1 ay kadar oldu yaklaşık 500 km falan etttim.Motorum 1500 km de şimdilik çok iyi ama forumum tamemen okursan çokta problemli bir motor değil.Ve yakıtıda çok çok iyi.Ama sen bilirsin ben senin yerine olsam 2.el bir ybr alacağıma 2 yıl garantili sıfır motor alırım.Karar senin...
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
8
Ben de kendi görüşlerimi yazayım. Alalı 2 ay oluyor, 650 km deyim. Kadıköy'de oturuyorum. Defalarca karşıya geçtim, bir kere Sarıyer'e bir kere de Gebze'ye gittim. Şu ana kadar hiç bir problem yaşamadım. 70in üzerine çıkmayı düşünmeyin bu aletle. Titreşimi makul olmak kaydi ile 70i bulursunuz. Bunun ne zararı var? Sağ şeritte E5 de ve köprü yolunda giderken biraz yavaş kalıyorsunuz. Trafik sıkışıksa sorun yok. Eğer trafik açık ama arabalar sık geçiyor ise sağ şeritte giderken yavaş kalıyorsunuz. Kamyonlar sollamaya kalkıyor. 90 falan basabilseydi kusursuz diyebilirdim. Ama sonuçta bu yollara da çıkmayın demiyorum. İstediğiniz her yere gidebilirsiniz. Acayip keyifli bir motor, inmek istemiyorum. Ben tavsiye ediyorum, aldım ve pişman değilim.
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
101
OğuzHanErol bu motor en fazla 70 mi yapıyor yani bu çok az değil mi?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
arkadaşlar bi sorum olacak, henüz yok fakat almayı düşünüyorum bu motoru, yalnız forumlarda gördüğüm kadarıyla herkesin büyük küçük bi problemi var, maddi durumum çok ii olmadığı için düşünüyorum bu modeli ben ama arıza ve problemi sürekli olupta beni kendisinden soğuturmu bu makine, çünkü taksitle almayı düşünüyorum hem taksite hemde servisine sürekli para vermek istemiyorum, artı ilk motorum olacak kısmetse onunla öğreneceğim, pek anlamam yani, özetle demek istediğim honda ve yamaha nın 125 lik 2. el motorunu alsam dahamı iyi olur ( cbf125 titan gibi mesela) , yoksa sıfır sl150 mi? bu konuda tecrübe sahibi kişiler olarak beni bilgilendirirseniz sevinirim, hoşçakalın.

1- En onemLisi bahsettigin modeLLere nazaran benzini daha az tuketir (Km'de 80-90 Ykr$)
2- ParcaLari daha ucuzdur.. Yari yariya diyebiLiriz..
3- Kendin gibi farzet.. YeterLi besLenir dikkat edersen hasta oLmazsin.. MotorLarda oyLedir.. Ki Keeway bakmasanda ariza cikarmaz koLay koLay
4- Servis ucretLeri diger pahaLi ve kaLiteLi modeLLere gore daha uygundur.. Ama keeway de kaLitesiz degiLdir..
5- Karar yinede senin :)
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
8
OğuzHanErol bu motor en fazla 70 mi yapıyor yani bu çok az değil mi?

Her yere gidebiliyorsun bu hızla. Ben memnunum hızından. Bir tek ana yollarda yavaş kalıyor. 90a da çıkarsın ama ses yapar. Boğaz köprüsünden geçerken rüzgar çok etkiler. İyisi mi 70 ile yetinin.
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
27
ya arkadaslar benim cantalardan biri balanti yerlerinden kopmaya basladi o sert plastik gibi olan yer.hani 2 tane vida girisi olan delik var onun birinden dierine dogru yarik var suanda.onu yapistirsak olurmu ne tutarki onu?yada nasil bi cozum getirebiliriz!dikilmiomus o plastik!ama bide ayakkabicilara gosterecem onlar ne diyecek bakalim!sizin akliniza bise geliomu?
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
127
ben 60-80 km/h arası kullanıyorum, benim için yeterli ve keyifli. Ama bu kişiden kişiye değişir. Hız tuku değil benim için, sürüş keyfi ve tabiki emniyet daha önemli...

Dostum oraya pcc kaplıyorlar zeda nın bu konuda önceki sayfalarda tavsiyesi var onubir oku istersen
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
snrtrt sağol dostum anladığım kadarıyla krom görünümlü olan parça ve onun vidalandığı kapak ayrı ayrı satılıyo yani. bende bunu merak ediyodum sormadan cevabını almış oldum teşekkürler
cavres senin adına sevindim motorunla barışmışsın :mrgreen: aynen dediin gibi dostum bu kızlar nazlı biraz ilgi istiyolar işte
emin_arikglu aynı şeyleri bende düşündüm ilk başta ikinci el bi ybr falanmı alsam diye ama motor olayında ikinci el işi biraz riskli ya çok iyi bildiin gözünün önüde motoru kullanmış çevrenden birisinden alıcan yada servis garantili falan bi motor bulcan ama sıfır her zaman sıfırdır ayrıca güç ve kalite olarak bence bizim motorlarımızın ybr den çok fazla geri kalır tarafı yok zaten tarzlarıda farklı ve sl 150 nin verdiği zevki ben yabr nin verebileceğini zannetmiyorum geçen bi arkadışımın ybr sini kullandım sl den inip ona binince bisiklet gibi geldi :)
bell dostum motoru zorlarsan 110 a kadar çıkıyo ama dediim gibi zorlarsan sonuçta 150 cc lik tek silindirli bi makina bende genelde 70 80 km arası kullanıyorum ve yeterli oluyo bu hızla istediin her yere rahat rahat gidersin yani hem motoru hem kendini zorlayıp üzmiyceksin motorda rahatsız olur kendinde :) baya uzun yol yaptım motorla 70-80 km hızla çok rahat her yere gittim ara sıra gerektiği yerde (sollamalarda falan) biraz yüklendim 90-100 e falan çıktım o zamanda gitmem demiyo yani motor ama dediğim gibi zorlamaya hiç gerek yok bence
loisnowifu dostum ben çanta yırtılma olayı yaşamadım ama forumda takip ettiğim ve tecrübeli arkadaşlarımızın tavsiyesine uyarak motoru aldıktan bir hafta sonra çantaların içine bir marangoza giderek 4 mm likti sanırım mdf kestirdim marangoz gayet güzel ayarladı aynen o çantaların arkasındaki plastiğin şeklinde hem sağlam oldu hemde çantalar dik duruyo görüntüde güzel oldu yani
herkese saygılar kazasız sürüşler...............
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
127
Oldwolf un yazdıklarına % 100 katılıyorum. Çanta konusunda benim düşüncem ağır birşey koymazsak problem olmayacağı yönünde. Ama Zeda nın pvc işi sanki mdf den sağlammış gibi geliyor. Çünkü mdf yi zorladın mı, helede ıslanırsa çatlar...
 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
arkadaşlar yan çanta olayını çözümü sanayiye gidiyorsunuz demiricilerde 1mm olan tabaka demirler var bilgisayarlı bir aletle o tabakadan sizin canta şeklinde kesiyor ve deliklerini yaptırıp iki levha arasına 1 içten 1 dıştan sekilde tutturunca sağlam ve düzgün oluyor çantalar maliyeti ise 20 ytl filan isteyene yapamaz ise ben yaptırada bilirim hepsi bu kadar
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
selam beylerrr benim marş düğmesinin içindeki yay çıktı içinden dün. şimdi marşa basıyorum takılı kalıyor ve üste basıyorum böylece bi sorun teşkil etmiyor. benim motor yaklaşık 6000 km oldu fren balatalarını ne zaman değiştirmek lazım galiba önler bitti ama arkalarda sorun yok gibi..

buraya sorunlarımı yazıyorum genelde ama hemen beğenmiyorsan sat sat sat sat edebiyatına girmeyelim.. motorumu seviyorum . başıma gelenleri yazıyorumki sayflarda gezinenler motorumuzun işçiliğinin pekde iyi olmadığını bilerek alsınlar


ayrıca hız konusunda ben e5 te köprü yolunda 90/95 le gidiyorum titreşim oluyor ama o yollarrda arkadan şıkıştırılmamak için biraz hız lazım..

geçen sarıyere gidicem(sürekli gidiyorum) o yolda 2 şerit + bide güzel bi emniyet şeridi var emniyetten yavaş yavaş gidiyorum geneldddde . ama arabalar bakmadan kırıyor sürekli sağına hatta solunada bakmıyorlar ya neyse. o yüzden benim tercihim titreşime rağmen 90 nın altına pek düşmemek.. malum istanbul arabaları yapışır arkana basar kornaya ufacık motorsun sağdan gitsene derler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst