Hemen üstteki mesajında zeda3000 de yazmış zaten, fan club topiğinde ayrıntılı açıklaması var.
Superlight Fan Club topiği: http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=12172
Kitapçıkların olduğu mesaj: http://www.motosiklet.net/forum/showpost.php?p=339454&postcount=144
Çok mu mütevazıyım neyim?:cherry:
Uzun süre Virago 535 kullandıktan sonra hala Superlight'ımın da en az Virago kadar motosiklet olduğunu düşünüyorum...
kovboy03' Alıntı:Arkadaşlar eksozu açtıran arkadaşlar bir sesini dinlememiz ve fotoğraf,nasıl olduğu hakkında yardımcı olurmusunuz.Siz bi tanesiniz
OLcan dostum sağol kılavuzu okudum kırılmadan yapalım bari...
Oksijen kaynağı (su tutularak) ile deliniyor bildiğim kadarıyla.(En sağlıklısı)
Çekiçle direk mıh çakarak açanlar da var.