Merhabalar arkadaşlar Afyonda yaşıyorum 30 yaşındayım.15 yıldır motor kullanırım yani kendi çapımda tecrübeli sayılırım.Öncelikle sizlere teşekkür ederim yaklaşık 15 gündür bu topici okumaya çalışıyorum.harfi harfine bütün satırları okudum.Zeda,lubiyama,bluebery,strateji,lucas hepinizle sanki arkadaş gibi tanıdım dostlar.1 ay önce kanuni tiger sahibiydim.Bir arkadaşla keeway le takas ettim+üzerine bir tanede Wuxi marka scuter aldım.İyiki takas etmişim.çünkü keeway harika bir makina gerçekten belki Tiger kadar güçlü ve hızlı değil ama ondan daha kemikli,ekonomik birde vibrasyondan şikayet ediyorsunuz siz hiç tigere binmemişsiiz sanırım.Onda vibrasyon daha fazla.motorum 1500 km de ve ben aldığımda 1100 km de idi.Sizin bahsettiğiniz debriyaj sorunu falan hiç yaşamadım.Ve üzüldüm birçok motorcu arkadaşım motorunu satıyor yapmayın arkadaşlar gerçekten Keeway fena değil.Daha çok yazarım,şimdilik bu kadar İsmini sayamadığım birçok arkadaşımada buradan sevgilerimi gönderiyorum.Saygı ve sevgilerle....