Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
8
arkadaşlar ya şöyle 50 60 kişilik bi sl toplantısı yapmak hayal mi

bir de bence web sitemiz olmalı, iş bölümü yapıp halledebiliriz
-motor resimleri
-üyeler
-sorunlar ve çözümler
-servis adres telefonları
 
Katılım
17 Ocak 2005
Mesajlar
38
arabam.com da motovizyon un ilanı var 2.499 a satıyor (ilan tarihi 7.9.06) fiyat soran arkadaşların bilgisine
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
127
15 gün motor yattı. Cikle ile çalıştırıyorum sonra cikleyi normal pozisyona getiriyorum yol alıyorum. Durdurup Motor sıcakken çalıştırsamda ciklesiz marş almıyor. Bujiyi kontrol ettim başı oksitlenmişmi diye ama iyi görünüyor. Yardımınızı bekliyorum...
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Arkadaşlar dün ressam ı gördüm titreşimi azaltmak için vidalarını sökmüştü ya.Mersine giderken aşırı bir sibop şıkırtısı gelmeye başlamış sonra geçer umarım.İnşallah motora zarar vermemiştir.Arkadaş bunun için motorunu feda etmez, umarım sadece sibap ayarı sesi hallederse.
O yüzden arkadaşlar siz sakın vida sokmeye çalışmayın. eğer o vidayı oraya koymuşlarsa sebebi de vardır.
Boşta kalan motor silindirlere zarar verir umarım düşündüğüm gibi olmazda motoru yemez .
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw bende soktum o 2 vıdayı cumartesı gunu ama tıtresımın azaldıgını pek hıssetmedım..sadece oturdugum koltukta sanırım tıtreme azaldı onun harıcınde aynı o yuzden bugun yarın tekrar takıcam yerıne..
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
tüzemen;423986' Alıntı:
Arkadaşlar dün ressam ı gördüm titreşimi azaltmak için vidalarını sökmüştü ya.Mersine giderken aşırı bir sibop şıkırtısı gelmeye başlamış sonra geçer umarım.İnşallah motora zarar vermemiştir.Arkadaş bunun için motorunu feda etmez, umarım sadece sibap ayarı sesi hallederse.
O yüzden arkadaşlar siz sakın vida sokmeye çalışmayın. eğer o vidayı oraya koymuşlarsa sebebi de vardır.
Boşta kalan motor silindirlere zarar verir umarım düşündüğüm gibi olmazda motoru yemez .

Yücel abi hemende yazdın haa:):):):) yok abi subaplardan gelen bir sesmiş o ses.Emrenin motorundanda geliyordu o ses ama sökmemişti vidaları subap ayarı yapılınca geçti allaha sükür.Ama uzun yolda pek te kullanışlı degilmiş yani iyice kullanmadan tavsiye etmek iyi degildi herkesten özür diliyorm bunun için... ama sehir içinde çok iyiydi wallaa:) saygılar sevgiler...
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Vibrasyona onerebilecegim tek sey metrik civata yapip motora bagli olan vidalarin hepsini degistirmektir.Metrik civata nedir diye sorarsaniz. Elinizdeki civatalari alip civatacidan yada tornacidan deligin vermis oldugunuz tam olcusune gore ki sanirim 7.8 olmasi bizimki yeni civata yapmak.Bu civatalarin donus yuva sayisi cok fazlla oldugundan motoru daha siki tutacaktir.Sonuna da krom kilitli somun alacaksiniz.Boylece siktinizmi bir daha gevsemez.Metrik civata larin hepsi 50 ytl mal olabilir.Bunu ben yapmadim ama yapani biliyorum ve cok ciddi bir azalma oldugunu soyledi.Ben motorumu sirket icinde birine satiyorum yani SL halen gozumun altinda beyler.:)
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Merhabalar arkadaşlar Afyonda yaşıyorum 30 yaşındayım.15 yıldır motor kullanırım yani kendi çapımda tecrübeli sayılırım.Öncelikle sizlere teşekkür ederim yaklaşık 15 gündür bu topici okumaya çalışıyorum.harfi harfine bütün satırları okudum.Zeda,lubiyama,bluebery,strateji,lucas hepinizle sanki arkadaş gibi tanıdım dostlar.1 ay önce kanuni tiger sahibiydim.Bir arkadaşla keeway le takas ettim+üzerine bir tanede Wuxi marka scuter aldım.İyiki takas etmişim.çünkü keeway harika bir makina gerçekten belki Tiger kadar güçlü ve hızlı değil ama ondan daha kemikli,ekonomik birde vibrasyondan şikayet ediyorsunuz siz hiç tigere binmemişsiiz sanırım.Onda vibrasyon daha fazla.motorum 1500 km de ve ben aldığımda 1100 km de idi.Sizin bahsettiğiniz debriyaj sorunu falan hiç yaşamadım.Ve üzüldüm birçok motorcu arkadaşım motorunu satıyor yapmayın arkadaşlar gerçekten Keeway fena değil.Daha çok yazarım,şimdilik bu kadar İsmini sayamadığım birçok arkadaşımada buradan sevgilerimi gönderiyorum.Saygı ve sevgilerle....
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Kovboy03 dostum aramiza hos geldin.Acikcasi o satanlardan biride benim.Bence bu yanlis degil.Bu motorlar gecicis donemi motorlari ve dikkat etti isen herkez iyi motorlara geciyor artik. SL bir cin motorunda alinabilecek en ust nokta bence. Bu motordan yetisen biri artik japonlara hazirdir. Biz burda motor nedir ogrendik ve ogrettik. SL in bana verdigi bilgiyi tartismam bile.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
zeda +1000 ben motosıklet kullanmayı sl de ogrendım karsılıgında ona yuzme ogrettım :):p
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Arkadaşlar merhaba

Hoşbuldum hepiniz sağolun varolun::alkiis:: ::alkiis:: zeda sen bayaa bir modifiye etmiştin sanırım.nasıl oldu son hali masrafa değer mi?Birde arkadaşlar ben motoru 2.el aldım.Garanti belgesi falan yok.2006 model acaba belge olmasada garanti geçerlimidir.teşekkürler:silent:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Kovboy03 ho$geLdin :) onceLikLe hayirLi oLsun. Kazasiz beLasiz keyifLi ruzgarLar :cat:

Hoşbuldum hepiniz sağolun varolun::alkiis:: ::alkiis:: zeda sen bayaa bir modifiye etmiştin sanırım.nasıl oldu son hali masrafa değer mi?Birde arkadaşlar ben motoru 2.el aldım.Garanti belgesi falan yok.2006 model acaba belge olmasada garanti geçerlimidir.teşekkürler:silent:

Gittigin servis'in insafina gore dei$ir bence..
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
kovboy03 kardeş motomax' a mail olarak at garanti bengemi kaybettim diye yardımcı olacaklardır
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
127
15 gün motor yattı. Cikle ile çalıştırıyorum sonra cikleyi normal pozisyona getiriyorum yol alıyorum. Durdurup Motor sıcakken çalıştırsamda ciklesiz marş almıyor. Bujiyi kontrol ettim başı oksitlenmişmi diye ama iyi görünüyor. Yardımınızı bekliyorum...
demiştim kimse ilgilenmedi gidip başka topic de sorunumu halledeyim bari :salut:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Evet arkadaşlar,
Cuma Akşamı Bostancı sahilde toplanmayı teklif ediyorum,
Katılım olursa ona göre ayrı topicte açabiliriz.
Koyulacivert,thunder79,locco Selim,onurcan botty ve diğerleri hadi toplanalım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst