Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
yaylar

selam arkadaşlar geçen hafta bişey sormuştum ama kimseden cevap alamadım sanırım gözünüzden kaçtı ybr balatası taktıran arkadaşlar ne kadara mal etti acaba ben burda sordum yamaha servisi balataya 35 dedi taktırması işciliği falan 50 sizce fiyat normalmi yoksa....... bide ybr balatasını takınca dewbriyaj problemleri tamamen halloluyormu acaba şimdiden teşekkürler herkese kazasız sürüşler:)
sana gelince argat mısın avrat mısın nesin bak diğer arkadaşlar gayet sakin ve olumlu yaklaşıyo seni ti ye alıyolar ama bende hafif saiko luk vardır adamın canını sıkma almıycaksan alma ulan zorlamı aldırcaz sanki sana düşünceni soran olursa git ona söyle adamın canını sıkma cık cık cık ............ görmiym bidaha burlarda seni ::angry2::


servise git hiç para ödemeden yayları ve debriyaj balatalarını değiştirt debriyaj balatanı değiştirmezlerse ısrar et değiştirenler var de ben öle dedim değiştirttim şuan sorun yok 200 km oldu
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
15
servise git hiç para ödemeden yayları ve debriyaj balatalarını değiştirt debriyaj balatanı değiştirmezlerse ısrar et değiştirenler var de ben öle dedim değiştirttim şuan sorun yok 200 km oldu

northern daha önce taktıran arkadaşlar değişen yaylardan da pek memnun olmadıklarını yazdılar. 200 km'yi ara-ara yaptığın için mi oluyor, yayların ısıdan sonra performansının düştüğü yazılmıştı, bende değiştirmeyi düşünüyorum kararsızım:silent:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Arkadaşlar bizim motorlar düz mantık ile hesaplayınca ortalama 85.000 TL. civarı yakıyor.
Şimdi
40.000.000 TL. 500 Bakım ücreti
35.000.000 TL. 2000 Bakım ücreti
35.000.000 TL. 4000 Bakım ücreti
Toplarsak 110.000.000 TL.
Bu demek oluyor 1 km.'de 27.500 TL. bakım ücreti
85.000 benzin + 27.500 bakım ücreti = 112.500 TL.

Biz niye bakım yaptırıyoruz motor garantiden çıkmasın diye
Neler arızalanabilir.
Flaşör 15.000.000 TL.
Alarm 50.000.000. TL.
debriyaj yayları 4 adet 35.000.000 TL. (Yamaha drag star'ın fiyatı bize uyuyor. Ben yayları serviste değiştirdim bir faydası olmadı şimdi kendim yaptırıyorum 15.000.000 TL.)
debriyaj balataları 20-30 milyon arası
debriyaj teli 15.000.000 TL. (honda marka) tabiki garantiye girmiyor
şimde diyeceksiniz işçilik parası nerde bence eli pense, tornavida, lokma tutan herkes bunları yapabilir debriyaj balatalarını bile değiştirebilir.

Benim şu ana kadar sadece flaşör bozuldu onu değiştirdim yani bir flaşör 110.000.000 TL. geldi. Galiba kazıklanıyorum.

Yanlış mı düşünüyorum?
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
8
Merhaba Arkadaşlar,
Ben motorumu 2 hafta önce aldım. Keeway SL ciler arasına katıldım. Size sormak istediğim ve paylaşmak istediğim çok şey var. Öncelikle Moda Kadıköy civarı arkadaşlar varsa burada bir ses versinler, bilmek isterim. Yanıtlayabilirseniz bazı sorularım şunlar:

1) Kask kilidini bulamadım motorun, nerededir?
2) Gerçekten süper benzin daha mı iyi oluyor bu alette?
3) Dış lastiklerin kötü olduğundan yakınanlar çoğunlukta, bunları değiştirenleriniz var mı?
4) Motorsikletime ucuza örtü nereden alabilirim?
5) 3 tuşlu anahtarlarda alarm seviyesi nasıl arttırılıyor?
6) Yüksek devirde kullanınca motorumu, gerçi yüksek dediğim 7000e bile gelmiyorum, elektrik cızırtısı gibi bi ses geliyor motordan, nedendir acaba?
7) Organizasyonlar yapıyor musunuz, yakın bir zamanda yapalım mı :)

Şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
yayalar

northern daha önce taktıran arkadaşlar değişen yaylardan da pek memnun olmadıklarını yazdılar. 200 km'yi ara-ara yaptığın için mi oluyor, yayların ısıdan sonra performansının düştüğü yazılmıştı, bende değiştirmeyi düşünüyorum kararsızım:silent:

abi ben değiştirdim rahat ettim sen yine keyfin bilir kazasız belasız
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Merhaba Arkadaşlar,
Ben motorumu 2 hafta önce aldım. Keeway SL ciler arasına katıldım. Size sormak istediğim ve paylaşmak istediğim çok şey var. Öncelikle Moda Kadıköy civarı arkadaşlar varsa burada bir ses versinler, bilmek isterim. Yanıtlayabilirseniz bazı sorularım şunlar:

1) Kask kilidini bulamadım motorun, nerededir?
2) Gerçekten süper benzin daha mı iyi oluyor bu alette?
3) Dış lastiklerin kötü olduğundan yakınanlar çoğunlukta, bunları değiştirenleriniz var mı?
4) Motorsikletime ucuza örtü nereden alabilirim?
5) 3 tuşlu anahtarlarda alarm seviyesi nasıl arttırılıyor?
6) Yüksek devirde kullanınca motorumu, gerçi yüksek dediğim 7000e bile gelmiyorum, elektrik cızırtısı gibi bi ses geliyor motordan, nedendir acaba?
7) Organizasyonlar yapıyor musunuz, yakın bir zamanda yapalım mı :)

Şimdiden teşekkürler..

1- Kask kilidi Turkiye gelen modellerde yok
2- Super benzin dusuk oktanla subablari korur ama performans kaybettirir.Tercih senindir.
3- Lastigi degistirmek tabiki tavsiye olunur, cunku cin mali cok guvenilir degil islak zeminde kayma yapiyor.
4- Sanayiden tabiki.Ama dikkat et ortu kedi ve paslanmaya davetiye cikarir.
5- 3 tusa bastiktan sonra kilit dugmesine basarak alarm seviyesi artiyor.
5- Cizirti sakin daha cok metal sesi olmasin?? Gevsemis civata olabilir.Hepsini elden gecirmen gerek.
6- O kisma ben karismiyorum:)

Aytekin motor resmen benim vermek istedigim sekile girmis gozum kaldi.:cat:


Gece espiri anlayisin yokmus gercekten Lucasi anlamadin bir de konusma seviyene bak. Burasi SL teknik formu yazilari yazmadan evel kendin bir oku derim. Terbiye sinirini asmayin lutfen, aksi taktirde geregi yapilacaktir.
 
Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
230
Aytekin motor resmen benim vermek istedigim sekile girmis gozum kaldi.:cat:

Ayıp ettin zeda istersen benim kuzenle konuşalım yapalım sana makinayı :cherry:

Şaka bir yana T gidon için falan ilgileniyorsan teknik çizimleri yapıp yollayabilirim, amaç didişmeden birbirimize yardımcı olmak. Şimdi ne alaka didişme falan diyeceksin, bende diyecemki kızım sana sööledim ama ortada anlayacak gelin çok :cherry:

İyi Sürüşler...
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Oğuzhanerol hoşgeldin

ben acıbademdeyim,özelden yazarsın görüşebiliriz,perşembeleri kalamıştayım.

arkadaşlar yollarda çokkk bizden görüyorum yaşasın ama dıtlayıp selam verdiğimde cevap alamıyorum acaba benim motor sl likten çıktığı içinmi
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
18
Arkadaşlar 4 gün önce SL150 mi aldım stratejiii arkadaşımdan hayırlı ve uğurlu olması dileğiyle :)
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
hayırlı olsun mc_engin ıslatmak lazım dıycem ama dun aksam ben yeterınce ıslandım )
Hıc yagmurda motor kullanmadım ıslanınca gıdermı bu dıyordum o da oldu :) dun aksam kı saganaga fena yakalandım 200mt içinde ıslanmadık tarafım kalmadı hatta bır ara oyle bır akıntıya gırmısım devır saatı 5000 de ama arka teker resmen suyun uzerınde donuyodu kendımı eve nasıl attım bılmıyorum , lastıkler kotu dıyenlere bılgı lastık havalarınızı kontrol edın ıyı olduklarını ıddıa etmıyorum ama yol yeterınce ıslanıp temızlendıgınde nıspeten ılk yagıstakınden cok daha ıyı tutuyor
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Gereksiz polemiklere girmeyin arkadaşlar hepiniz kültürlü insanlarsınız kendinizi küçük düşürmeyin lütfen burası bir paylaşım yeri. bilgilerimizi paylaşalım ama birbirimizi kırmayı paylaşmayalım.

eski bir SL 150 kullanıcısı olarak (fahri üyeyim şu anda sattım çünkü) bu topic e müdahale ettirmeyelim gerek yok çünkü.
Herkes hoşgörülü olursa herşey tatlıya bağlanır. Artık birbirimize kötü laf soylemeyi bırakalım ve bilgilerimizi paylaşalım.
Kazasız belasız sürüşler.

Bu arada geçen hafta Antalya Serik te idim dikkatimi çeken bir konu oldu. Orta ve yan refüjlerde yeşil alan sulaması yapılmış olan yerlerde hep motorlu araç kullanıcıları için dikkat çekici '' DIKKAT SULAMA ÇALIŞMASI VARDIR'' yada '' DIKKAT KAYGAN ZEMİN'' levhası vardı. Yani dikkatli geçiniz anlamında. Ben bunu Adana da maalesef hiç gormedim üstelik neredeyse asfalt yıkanacak hale geliyor ama hiç bir uyarı yok. Serik ve Belek belediye başkanını tebrik etmek lazım. Belki başka yerlerde de boyle bir dikkat çekici uygulama vardır ama ben görmedim.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Gereksiz polemiklere girmeyin arkadaşlar hepiniz kültürlü insanlarsınız kendinizi küçük düşürmeyin lütfen burası bir paylaşım yeri. bilgilerimizi paylaşalım ama birbirimizi kırmayı paylaşmayalım.

eski bir SL 150 kullanıcısı olarak (fahri üyeyim şu anda sattım çünkü) bu topic e müdahale ettirmeyelim gerek yok çünkü.
Herkes hoşgörülü olursa herşey tatlıya bağlanır. Artık birbirimize kötü laf soylemeyi bırakalım ve bilgilerimizi paylaşalım.
Kazasız belasız sürüşler.

Bu arada geçen hafta Antalya Serik te idim dikkatimi çeken bir konu oldu. Orta ve yan refüjlerde yeşil alan sulaması yapılmış olan yerlerde hep motorlu araç kullanıcıları için dikkat çekici '' DIKKAT SULAMA ÇALIŞMASI VARDIR'' yada '' DIKKAT KAYGAN ZEMİN'' levhası vardı. Yani dikkatli geçiniz anlamında. Ben bunu Adana da maalesef hiç gormedim üstelik neredeyse asfalt yıkanacak hale geliyor ama hiç bir uyarı yok. Serik ve Belek belediye başkanını tebrik etmek lazım. Belki başka yerlerde de boyle bir dikkat çekici uygulama vardır ama ben görmedim.

Serik belediyesi degil Antalyanin her yerinde boyle , birde antalya geldin ve haberimiz olmadi alacagin olsun. Yemege cikarirdik seni.Burda uyarilar dogal cunku 60.000 kayitli motor var ve ona gorede kaza tabiki. Burasi turistik bolge oldugu icin asiri sulama ve yol peysaji yapiliyor. Daha gecen hafta onumde biri motoru ile suda kaydi ve dustu.
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
24
1- Kask kilidi Turkiye gelen modellerde yok
2- Super benzin dusuk oktanla subablari korur ama performans kaybettirir.Tercih senindir.
3- Lastigi degistirmek tabiki tavsiye olunur, cunku cin mali cok guvenilir degil islak zeminde kayma yapiyor.
4- Sanayiden tabiki.Ama dikkat et ortu kedi ve paslanmaya davetiye cikarir.
5- 3 tusa bastiktan sonra kilit dugmesine basarak alarm seviyesi artiyor.
6- Cizirti sakin daha cok metal sesi olmasin?? Gevsemis civata olabilir.Hepsini elden gecirmen gerek.
7- O kisma ben karismiyorum:)



zeda arkadaşım şu 5. maddeyi biraz açabilirmisin herhalde yaşlandık bi türlü kafam almıyor benim... şu alarım hassasiyet nasıl yapılıyor beceremedim..
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Frezeci acikcasi katalokta tum dugmelere ayni anda bas deniyor.Isiklar yanip sonuyor ve sonra kilit dugmesine basarak derece yukseliyor acma kildine basarak dusuyor.Yanliz benim alarm tamami ile hassasiyetini kaybetti.Sanirim depoyu soktuklerinde alarmin hasasiyetini belirleyen bir tel var.Eger o bir yere sikisti ise alarm calismaz.
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
31
Arkadaşlar merhaba, aranıza yeni katıldım. Beni buraya çeken müşterek motor ruhudur :) Bu bölüme yazmam sebebim 2 aylık bir SL kullanıcısı, 8 yıllık motor ustunde olmam ve denenmemiş bir marka/model SL almam bunun akabinde çeşitli sorunlarla karşılaşmam.Acaba benzer sorunları olan var midir? Çözüm olarak ne yapılıyor şöyle bir goz gezdirelim.Karşılaştıgım sorunlar:1-Motorda muazzam bir titreme var ve titreme motorda kırmadık sokulmedik parça bırakmadı hasara bakınız: CAM ÇATLADI,SAĞ AYNA DÜŞTÜ,ZİNCİR KORUMASI 4 DEFA KAYNAK BIRAKTI-ROLANTİ KAPAĞI 3 KEZ KAYNAK BIRAKTI-FAR LAMBASI 3 KEZ PATLADI-YAN ÇANTALAR TUTAÇLARINDAN YIRTILARAK BIRAKTI.2-Orta kriko sola yatmayi engelliyor.3-150 cc olmasına ragmen sürat bekledigim gibi degil.Daha fazla performans icin neler yaptınız goruslerinizi bekliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
yauv dostum lucas pireye kızıp yorganı yakma diye bi laf vardır insanlar her zaman ortak noktalarda buluşamıyor maalesef bu tip olayları hayatta hepimiz yaşıyoruz zaman zaman. önemli olan olayı tatlıya bağlamak diye düşünüyorum ben nerde kaldı motorcu kardeşliği ruhu dimi ama arkadaşlar :)

bu arada hoşgeldin cavres diycemde pek hoş gelememişsin gibi :) bende yaklaşık iki aydır kullanıyorum motoru ufak tefek problemler yaşadım yaşıyorum normal şeyler ufak defek ama senin yazdıklarını okuyunca korktum yauv sabah kalkınca iyce bi bakiym motorun sağına soluna ya senin motorda bi üretim hatası falan var yada sen çok hor kullandın bence servisle yada motomaxla falan detaylı bi şekilde konuş bu benim şahsi düşüncem tabi burda benden daha çok tecrübeli arkadaşlar var onlarda yorumda bulunacaklardır muhakkak (bu arada nacizane şahsi düşüncelerimi benden daha tecrübeli ve deneyimli sl ci dostlardan önce söylediim için affınızı rica ederim dostlar) herkese selamlar saygılar vs vs vs.......kazasız sürüşler. :)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Sitedeki sikayetler Yonetime bildirildi. Gereginin yapilacagina eminim.

Lucas sen az dur dostum yok oyle hemen gitmek. Biz burda olaylara elimizi kolumuz baglayarak seyirci kalmiyoruz merak etme.

Cavres : form icinde aramada benim mesajlari cikarirsan piston ve diger parcalari nasil degistirdigimi gorebilirsin. Suana kadar en cok modifiye eden her halde benim. .
64 piston : 170 cc yaklasik
38 arka 16 on disli
Gensiletilmis ust motor blogu
Acik egzoz
Performans hava filtresi
Platinium buji

Tum bu masraflar yaklasik 400 ytl yi buldu.

Tabiki cok fark var motorun eski haline gore hem ses hem performance olarak. Eger 2 sene binerim diyorsan bu masrafi yap , kisa zamanli gecicis donemi ise cok kasma kendini.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zeda3000 sorun var sana..

bızım motor kaç beygır???

ben kaç oldugunu bılıyorum ama tamda emın degılım emın olmak ıstıyorum
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst