- Katılım
- 9 Haz 2005
- Mesajlar
- 229
yaylar
servise git hiç para ödemeden yayları ve debriyaj balatalarını değiştirt debriyaj balatanı değiştirmezlerse ısrar et değiştirenler var de ben öle dedim değiştirttim şuan sorun yok 200 km oldu
selam arkadaşlar geçen hafta bişey sormuştum ama kimseden cevap alamadım sanırım gözünüzden kaçtı ybr balatası taktıran arkadaşlar ne kadara mal etti acaba ben burda sordum yamaha servisi balataya 35 dedi taktırması işciliği falan 50 sizce fiyat normalmi yoksa....... bide ybr balatasını takınca dewbriyaj problemleri tamamen halloluyormu acaba şimdiden teşekkürler herkese kazasız sürüşler
sana gelince argat mısın avrat mısın nesin bak diğer arkadaşlar gayet sakin ve olumlu yaklaşıyo seni ti ye alıyolar ama bende hafif saiko luk vardır adamın canını sıkma almıycaksan alma ulan zorlamı aldırcaz sanki sana düşünceni soran olursa git ona söyle adamın canını sıkma cık cık cık ............ görmiym bidaha burlarda seni ::angry2::
servise git hiç para ödemeden yayları ve debriyaj balatalarını değiştirt debriyaj balatanı değiştirmezlerse ısrar et değiştirenler var de ben öle dedim değiştirttim şuan sorun yok 200 km oldu