Ben bahsettiğiniz koltukları gördüm, hatta otoparktaki arkadaşımın motorunda o koltuk var, ama pek beğenmedim. Ayrıca o koltukların yapıldığı yere Kenan Usta ile beraber gittik, Kenan Usta yanımda sipariş verdi. Sipariş alan firma çok daha güzel koltuklar yapabilecek kapasitede, en azından gerçek derili müthiş koltuklar yapabilirler. Ayrıca inanılmaz çantalar tasarlamışlar fiyatlarıda makul, yalnız tek eksisi set halinde satılması, yani arka-yan-sosis hepsini birden satıyorlar. İsteyen arkadaşlar olursa telefonunu,adresini(istanbul avr) verebilirim. Ayrıca bireysel istek üzerine kişiye özel tasarım da yapıyorlar. Hatta gittiğimde 58 model bir BMW nazi motorunu redizayn ediyorlardı. Adamlar kendilerini motor aksesuarı konusuna cidden vermişler. Gelelim koltuk meselesine bu koltuklar bilenler vardır dragstarın koltuklarının kopyası, kötü değil ama orjinal deri olsa mükemmel olur. Böyle yakından biraz adi duruyor. Ayrıca konforu ilk oturduğumda tatminkardı. Kenan usta beni atölyeye götürmüştü ama çok karışık yollardan geçmiştik, mahalle araları felandı, şimdi gitsem bulamam. Adresi dediğim gibi mevcut. Bayrampaşa-güngören civarlarıydı.