Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
stratejii koltuk cok hos sorman istedigim baglanti noktalari bizimkine uyuyormu.bu ustanin numarasini verirsen acikcasi ben hemen bir tane siparis gececem.Acil koltuk lazim cunku orjinal koltuk bana biraz sert geliyor ve rahatsiz ediyor.

Koltuk orjinal sl 150 koltuğunun plastiğinin üzerine yapılmış ben bizzat gördüm bağlantı sorunu olması imkansız.

Bakalım koltuğu kim alacak çünkü şimdilik bir tane vardı.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Forumda açılan başlığa atılan mesajlarda başlık konusunun dışına çıkılmamalıdır. Konunun Devamında Yine Konu Dışına Çıkılıyorsa Konunun Akibeti Doğrultusunda : Konunun Kilitleniş Nedeni Açıklanarak Kilitlenecek yada Silinecek!Forum ortamına kişisel problemler, anlaşmazlıklar taşınamaz. Konu dışı yazışmalarınızı forumun özel mesaj özelliğni kullanarak yapabilirsiniz. Tüm yazılar, yazan kişinin sorumluluğundadır ! Doğabilecek herhangi bir problemden www.motosiklet.net sorumlu tutulamaz!

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: olcan138 **************
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
iki gundur motorsuzum.. Yarin ak$ama kadar da motorum yok.. Cok zormu$ coook..! in$aLLah bunca bekLemeye ve bunca emege deger..
Yazicak bir topigim biLe oLmadigi icin buraya yaziorum.. Taa ki siz beni kovana kadar :)
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
24
merhaba arkadaşlar sl 150 sahibiyim şu anda 3350 km deyim hiç bir sorun yaşamadım yalnızca alarım hassasiyeti bozuldu sanırım eskiden kımıldayınca yada seleye vurunca alarım çalıyordu şimdi motoru götürseler haberim olmayacak seleye yumrukla hızlı vurunca anca çalıyor alarımda arıza yok sanırım hassasiyeti azaldı bunu nasıl ayarlayabiliriz yardımcı olursanız sevinirim..teşekkürler
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
herkesin fikri kendine ama bu motorun tipi fazla hoşuma gitmiyor yarı chopper gibi niye derseniz chopperler biraz oturaklı olur yayılır bu motorda onu göremedim uçacak gibi havada bi şekil yapmışlar onun için ben o kadar parayı ona vermem biraz bekler tam namında bi dadyw su soğutmalı regal raptor alırım bence iyi bir fikir olur arkadaşlar gerisi size kalmış
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
herkesin fikri kendine ama bu motorun tipi fazla hoşuma gitmiyor yarı chopper gibi niye derseniz chopperler biraz oturaklı olur yayılır bu motorda onu göremedim uçacak gibi havada bi şekil yapmışlar onun için ben o kadar parayı ona vermem biraz bekler tam namında bi dadyw su soğutmalı regal raptor alırım bence iyi bir fikir olur arkadaşlar gerisi size kalmış

herkesin fikri kendine ama 150cc chopper bu kadar olur. oturaklı yayılır bir makina ağır olur.. 150cc de onu hareket ettirirken zorlanır. ayrıca tipini beğenenler çok sayıda. Bu motoru kullananların çoğu fiyatı 2500 iken aldı ki o sırada Regal 4000 idi... 2000 ytl ha deyince çıkmıyor.. Yoksa bir çok kişi regal düşünüyordu ki bu makinayı almadan önce.. bu arada herkesin fikri kendine.. Tabi marka topicine durup dururken bunu yazmak ne anlamdır bilinmez.
 
Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
230
herkese selamlar;

BİSANCI_42 kardeşim hiç çamur atma motorlara, bi ara yakından gör acaba ne bu bööle yaw diye yanına git, ondan sonra a aaa Keewaymiş bu diyip utan kendinden :cherry: SL150'de 250cc çift silindir motor olsaydı RR diye bir motor konuşulmuyordu bile bugün.

Neyse hadi iyi seyirler...
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
herkese selamlar;

BİSANCI_42 kardeşim hiç çamur atma motorlara, bi ara yakından gör acaba ne bu bööle yaw diye yanına git, ondan sonra a aaa Keewaymiş bu diyip utan kendinden :cherry: SL150'de 250cc çift silindir motor olsaydı RR diye bir motor konuşulmuyordu bile bugün.

Neyse hadi iyi seyirler...
:cat: :cat: :cat: :cat:​
 
Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
230
Ama güzel kardeşim Blacat sen beni bilirsin ben bu tarzda postlar yazmayı sevmem ama adamı zorla konuşturuyorlar işte :)

Bu arada Meşhuur Keeway modifiyelerimden sonra accaip güzel kaynaklar buldum kendime ZS200GS modifiyeleri için, yakında aşacam kendimi :cherry:

Görüşelim bi ara özlettiniz walla...
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
308
merhaba arkadaşlar sl 150 sahibiyim şu anda 3350 km deyim hiç bir sorun yaşamadım yalnızca alarım hassasiyeti bozuldu sanırım eskiden kımıldayınca yada seleye vurunca alarım çalıyordu şimdi motoru götürseler haberim olmayacak seleye yumrukla hızlı vurunca anca çalıyor alarımda arıza yok sanırım hassasiyeti azaldı bunu nasıl ayarlayabiliriz yardımcı olursanız sevinirim..teşekkürler

abi 109. sayfada zeda3000 abim yazmıştı. oraya bakarsan bulursun abi. ii geceler
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Ama güzel kardeşim Blacat sen beni bilirsin ben bu tarzda postlar yazmayı sevmem ama adamı zorla konuşturuyorlar işte :)

Bu arada Meşhuur Keeway modifiyelerimden sonra accaip güzel kaynaklar buldum kendime ZS200GS modifiyeleri için, yakında aşacam kendimi :cherry:

Görüşelim bi ara özlettiniz walla...
Bilirim seni Aytekin... Ben de senin gibiyim posta koymayı sevmem ama çok gerekli ise oturtmak fiilini, taş ve gedik nesneleri ile birleştiririm affetmem.....
ben de özledim.. yapalım bi ara güzel bi buluşma.. :cat: :queen:
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
valla ben o motoru gördümde söylüyorum oturduğum yerden bilir bilmez değil burda fikir ve gözlemlere dayalı konuşuyoruz herald???yoksa başka türlümü olcak bu arada sataşmasınlar diye yazdım o herkesin fikri kendine diye diye ama oldu işte ben yoksa yazmam niye yazcam ki canım aaa
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
4
strateji. veya ercüment. şu koltuk resimleri benim çok hoşuma gitti. bu ustanın tel. numarası veya adresi elinizde varsa yazarmısınız. öğrenelim. gidelim alalım. çok sağolun. bu arada kotuk güzel tasarlanmış. sl. in üstünde süper durur. herkese iyi günler
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
stratejii koltuk cok hos sorman istedigim baglanti noktalari bizimkine uyuyormu.bu ustanin numarasini verirsen acikcasi ben hemen bir tane siparis gececem.Acil koltuk lazim cunku orjinal koltuk bana biraz sert geliyor ve rahatsiz ediyor.

Dostum dün oradaydım yine bağlantı noktalarında bi sorun yok hemen monte edilebilir. telefonlerını yazıyorum. sn istanbulda değildin sanırım istersen alı buradan gönderebilirim sana elinde fazla ok bildiğim kadarıyla gleck siparişlere göre yaacak devamını.
ÖNCÜ MOTOR
KENAN USTA
212 679 92 88

Buda benim Cebim 543 502 75 26
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Bir sorunum var yardım lazım




Resimde görünen ayak koyulan pedalı tutan kalın vidalar çıktı bunları nasıl takabilirim. Yardımlarınızı bekliyorum...
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Thunder79; 9 aLyan anahtariydi sanirim yada 8 aLyan.. VaLLa cidden anLamadim, normaL vidaLari ciktiysa sIk i$te.. VidaLari kaybettiysen de gidip yenisini aL ya da.. KapakLisini zor buLursun ama aLyan ba$Li oLanini buLman kolay oLur sanirim..

gec oLdu ama $imdi anLadim sanirim.. O vidaLarin ucunda kapak var.. Tornavida yardimi iLe cikio.. kapagin aLtinda aLyan vida var.. dedigim gibi 8 yada 9 aLyandi.. ALyan anahtariyLa sikabiLirsin kisaca..
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Ben bahsettiğiniz koltukları gördüm, hatta otoparktaki arkadaşımın motorunda o koltuk var, ama pek beğenmedim. Ayrıca o koltukların yapıldığı yere Kenan Usta ile beraber gittik, Kenan Usta yanımda sipariş verdi. Sipariş alan firma çok daha güzel koltuklar yapabilecek kapasitede, en azından gerçek derili müthiş koltuklar yapabilirler. Ayrıca inanılmaz çantalar tasarlamışlar fiyatlarıda makul, yalnız tek eksisi set halinde satılması, yani arka-yan-sosis hepsini birden satıyorlar. İsteyen arkadaşlar olursa telefonunu,adresini(istanbul avr) verebilirim. Ayrıca bireysel istek üzerine kişiye özel tasarım da yapıyorlar. Hatta gittiğimde 58 model bir BMW nazi motorunu redizayn ediyorlardı. Adamlar kendilerini motor aksesuarı konusuna cidden vermişler. Gelelim koltuk meselesine bu koltuklar bilenler vardır dragstarın koltuklarının kopyası, kötü değil ama orjinal deri olsa mükemmel olur. Böyle yakından biraz adi duruyor. Ayrıca konforu ilk oturduğumda tatminkardı. Kenan usta beni atölyeye götürmüştü ama çok karışık yollardan geçmiştik, mahalle araları felandı, şimdi gitsem bulamam. Adresi dediğim gibi mevcut. Bayrampaşa-güngören civarlarıydı.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Thunder79; 9 aLyan anahtariydi sanirim yada 8 aLyan.. VaLLa cidden anLamadim, normaL vidaLari ciktiysa sIk i$te.. VidaLari kaybettiysen de gidip yenisini aL ya da.. KapakLisini zor buLursun ama aLyan ba$Li oLanini buLman kolay oLur sanirim..

gec oLdu ama $imdi anLadim sanirim.. O vidaLarin ucunda kapak var.. Tornavida yardimi iLe cikio.. kapagin aLtinda aLyan vida var.. dedigim gibi 8 yada 9 aLyandi.. ALyan anahtariyLa sikabiLirsin kisaca..
Saol hjm ben motora 'n'nce 'lk 's'm onu yapmak olcak cok saol :queen:
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Yahu bir arkadaş motorlarla alanya yapalım diyor kaç gün sürer dayanırmı bizim motor,,kerpeye gittim 150 km 3 saatte durarak geldiğimde direk komada yattım.


a bide zeda dostum,sen bu konuda ordinaryussun teknik konuda bişey rica edicem,bizim motorun ön arka sinyaller,far ampulleri,debriyaj fren teli,vesaire yedek neler varsa alabileceğimiz marka model numara falan belirtebilirmisin yedek almak istiyorumda

herkese selam


ya motorumun kusurları olsada o 150 liklerin kralı be kralı yine motora başlasam ilk bu motoru alırdım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst