Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
arkadaslar superlıgtlarınınz kac km de?????ve yasadıgınız en buyuk sorun...benımkı 4500 kmde 11 aydır kullanıyorum..biraz sinek bakarım motora,ampül kesmesı,alarmın hassasiyeti,aynalar,balata sesi en buyuk sorunlarımdı hiç biri kalmadı..bende sansıma nazar degmesın baska buyuk sorun cıkmadı..debriyaj hiç çıkmadı..inşallahta benı hiç üzmez..sanırım en coık km yaoan dünyalıdı
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
9
sevgili wintura...resimlerini gönderdiğin çantalardan almak istiyoruz.2sl sahibiyiz..montajı ve nasıl alacağımız hakkında bilgi verirsen seviniriz...
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
Arkadaşlar dün kısa da olsa tatilimi tamamladım ve aranızdayım. önüümzdeki hafta yurt dışına çıkacağım benim seyehatlarim başlıyor artık uzun bi dönem sık sık yur tdışına çıkıp geleceğim. ofise gelir gelmez hemen siteyi açtım ve yazılanları okumaya başladım. yahu neler olmuş böyle :))
neyse altınoluk maceramı yol detaylarını hepsini anlatacağım amaaaaa hayatımda ki en keyifli en güzel en unutamayacağım yolculuktu. her ne kadar benim sl ile gitmesem fuarkan kardeşimin Tiger 250 si ile gitsemde motorla o yollara gitmek o virajlar neyse tüm detayları yazağım yol haritasını da bi tarayalım onuda ekleyeceğim.
yığılan işlere bi bakayım yazacağım detayları.
yeniden aranızda olmak gerçekten çok güzel.
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
arkadaslar selam. ben aslında cruiser tipi motorlar ile pek ilgili degilim fakat keeway speed almak istiyorum. biliyorum başlığı var ama çok sessiz sakin ve cevap almak cok zor.

neyse benim sorum zaten modelden çok keeway ve motomax ile ilgili. motomax in müşteri memnuniyet anlayışı ve keeway motorların kalitesi ne alemde bu sorular çok takiliyor kafama. zaten butcem kisitliyken 800 YTL daha fazla verip YBR 125 almak da zor olacak. eger sorun yaşatmadıysa size keeway ve motomax şimdiye kadar ben de bi keeway sahibi olurum inşallah.

bi de ikinci el durumu nedir bu keeway in genel olarak? biliyorum çok yeni daha piyasada ama izlenimleriniz onemli benim için.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
mithrelios' Alıntı:
arkadaslar selam. ben aslında cruiser tipi motorlar ile pek ilgili degilim fakat keeway speed almak istiyorum. biliyorum başlığı var ama çok sessiz sakin ve cevap almak cok zor.

neyse benim sorum zaten modelden çok keeway ve motomax ile ilgili. motomax in müşteri memnuniyet anlayışı ve keeway motorların kalitesi ne alemde bu sorular çok takiliyor kafama. zaten butcem kisitliyken 800 YTL daha fazla verip YBR 125 almak da zor olacak. eger sorun yaşatmadıysa size keeway ve motomax şimdiye kadar ben de bi keeway sahibi olurum inşallah.

bi de ikinci el durumu nedir bu keeway in genel olarak? biliyorum çok yeni daha piyasada ama izlenimleriniz onemli benim için.
Speed'i blmiyorum ama Keeway piyasadaki motorların en dayanıklılarından biri yani kötünün en iyisi bence. Motomax'a gelince bir şikayet maili ile ertesi gün sana dönüş yapıyorlar sorununu çözemeselerde bence buda iyi bir göstergedir, netekim (Kenan Evren gibi oldu) benim sorunumu çözemediler malum şu SL'in debriyaj sorunu ben herkese tavsiye ediyorum tanıdığım mondialciler karşılaştığımda onlar sorunlarını anlatıyor bende nasıl süslerim gibi abuk subuk şeylerden bahsediyorum yani kısacası sağlam.

Starateji: Abi sanırım benim bilgisayarda bir sorun var sadece bu topic'e cevap yazabiliyorum. Benim yeğene SL arıyoruz kredi kartına vade düşünürmüsün bende motoru motovizyondan almıştım az buçuk tanırlar,
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
arkadaşlar biliyorsunuz ben işim gereği sürekli yurt dışına çıkan biriyim ve ağustos ayında başlayacak olan iş seyehatlerim keza ekim ayına kadar sürecek dolayısı ile üzülerek sl mi satıyorum "satmak isteyenler" topiğine az önce üzülerek yazdım. ama 2-3 ay kadar yut dışında olacağım bu zaman zarfında kullanılmayacak garajda çürümeye terk etmek istemiyorum sl mi bu yüzden satmak zorundayım. sl mi motovizyondan aldım keza bakımlarınıda orada yaptırdım. 2.200 ytl istiyorum fakat alacak olan arkadaşın devrini hemen alması gerekiyor. çünkü ukraynadan gelince 2 gün kalıp rusyaya gideceğim dönüncede 2-3 gün kalıp özbekistana gideceğim gibi periyodum bu şekilde işleyecek o zaman içinde alım satımla uğraşacak vaktim olmaz motorumu satacak olmam buradan kopmam anlamına gelmiyor yine aranızda olacağım.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
stratejii' Alıntı:
arkadaşlar biliyorsunuz ben işim gereği sürekli yurt dışına çıkan biriyim ve ağustos ayında başlayacak olan iş seyehatlerim keza ekim ayına kadar sürecek dolayısı ile üzülerek sl mi satıyorum "satmak isteyenler" topiğine az önce üzülerek yazdım. ama 2-3 ay kadar yut dışında olacağım bu zaman zarfında kullanılmayacak garajda çürümeye terk etmek istemiyorum sl mi bu yüzden satmak zorundayım. sl mi motovizyondan aldım keza bakımlarınıda orada yaptırdım. 2.200 ytl istiyorum fakat alacak olan arkadaşın devrini hemen alması gerekiyor. çünkü ukraynadan gelince 2 gün kalıp rusyaya gideceğim dönüncede 2-3 gün kalıp özbekistana gideceğim gibi periyodum bu şekilde işleyecek o zaman içinde alım satımla uğraşacak vaktim olmaz motorumu satacak olmam buradan kopmam anlamına gelmiyor yine aranızda olacağım.
Benim yeğene SL arıyoruz kredi kartına vade düşünürmüsün bende motoru motovizyondan almıştım az buçuk tanırlar,
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
7
yan kapak olayı herkeste varmış peki çanta olayı resmen parçalandı yahuu
motorun çantasından japon yapıştırıcısı eksik olmuyor gırgır konusu olduk en babasından.
 
Katılım
8 Ağu 2005
Mesajlar
19
hava filitresi

Gecmis sayfalarda SL150 ' ye acık hava filitresi uygulayan bir arkadas vardı...Resimde eklemisti...Maasallah yazılanlar 2000 i gectiginden bulamıyorum...Baska performans hava filitresine sahip olan var mı? Bizi bilgilendirebilir mi? Resim koyabilir mi?
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Bu yan kapak dediğiniz şey ne oluyor? Resimle gösterebilir misiniz, merak ettim tam sl almaya karar verdim. Şimdi yan kapak sorunu çıktı yine kafam karştıı.

Ayrıca bu sl kullanım kılavuzu (ya da funclub forum linki nerede ben bulamadım. Ayrıca bu konuyu başka başlık altında toplama fikri çok saçma bulamadım delirmek üzereyim.)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
@Carlitoturco;
Fan club linki: http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=12172

Ayrıca bahsedilen yan kapaklar kare içinde gösterilmiş olanlar:
imag0035ax6.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
2
yaa arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var!:pale: ben geçen ayın başında SL 150 aldım. 2600 km' yi devirdim fakat sorunsuz bir günüm geçmedi. benim motorumda inanılmaz bir vibrasyon var. yani 3 kere ampul kestirecek, öndeki camı çatlatacak, yolda giderken 2 mm lamayı kıracak hatta ve hatta egzostun susturucusunu kopartacak kadar çok.:salut: bu nedir abiler yaa. her gün bi sorunla karşılaşıyorum.bence bu vibrasyon normal değil. evet bi vibrasyon olması lazım ama bu kadar değil yaa. fikirlerinizi benle paylaşırsanız çok sevinirim.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
dumencijunior' Alıntı:
yaa arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var!:pale: ben geçen ayın başında SL 150 aldım. 2600 km' yi devirdim fakat sorunsuz bir günüm geçmedi. benim motorumda inanılmaz bir vibrasyon var. yani 3 kere ampul kestirecek, öndeki camı çatlatacak, yolda giderken 2 mm lamayı kıracak hatta ve hatta egzostun susturucusunu kopartacak kadar çok.:salut: bu nedir abiler yaa. her gün bi sorunla karşılaşıyorum.bence bu vibrasyon normal değil. evet bi vibrasyon olması lazım ama bu kadar değil yaa. fikirlerinizi benle paylaşırsanız çok sevinirim.


Haydaa Tam Bu sefer kesin Sl 150 yi alıyorum derken, arkadaşımın yaşamış olduğu bu sorun çıktı, gerçekten bunları ben yaşasam delirirdim... Ne yapayım alayım mı almayayım mı karar veremiyorum, birde debriyaj sorunu varmış, vitesler geçmiyormuş. Ne iştir bilen var mı?
 
Katılım
19 Ocak 2006
Mesajlar
20
merhaba dumencijunior, benim motorda da titresim yüksekti ama normal sanıyodum megerse motorsun montajı yapılırken, motor kısmını tutan 2 civatadan birisinin işlevini görmedigi ortaya cıktı.adamlar civatayı takarken diş sıyırmıslar onu degistirdikten sonra vibrasyonda %40 gibi bi azalma oldu.bence bütün vidaları somunları kontrol et büyük ihtimal düzelir.
 
Katılım
15 Ara 2005
Mesajlar
18
slm sl-150 dostları. geçen hafta motorumla diyarbakırdan bursaya geldim. tek başıma 1450 km. çok güzeldi doğrusu. tabi urfa antep arasını öğlen 45 derece sıcaklığında kavrulduğumu ve afyon üzerinde gece donduğumu saymassak. Motor banamısın demedi. sadece afyon üzerinde farlarında ara sıra prblem oldu oda akü kablolarının biraz gevşek olmasından kaynaklandı sanırım çünkü sıkınca düzeldi. ayrıca adanada farkkettim motor kısmından siyah bir hotum geçiyor ince ve bir ucu boşta olanı değil ötekisi onun ortadan yırtılmış olduğunu gördüm, derby ve elktirik bandyla onarıp yola öyle devam ettim hala o hortumun ne işe yaradığını bilmiyoum, bilen varsa paylaşırsa sevinirim. Uzun yol yapmak isteyenlere tecrübelerimi anlatabilirim. hepinize kazasız güzel günler.
 
Katılım
11 Ağu 2005
Mesajlar
25
ilhanca_' Alıntı:
slm sl-150 dostları. geçen hafta motorumla diyarbakırdan bursaya geldim. tek başıma 1450 km. çok güzeldi doğrusu. tabi urfa antep arasını öğlen 45 derece sıcaklığında kavrulduğumu ve afyon üzerinde gece donduğumu saymassak. Motor banamısın demedi. sadece afyon üzerinde farlarında ara sıra prblem oldu oda akü kablolarının biraz gevşek olmasından kaynaklandı sanırım çünkü sıkınca düzeldi. ayrıca adanada farkkettim motor kısmından siyah bir hotum geçiyor ince ve bir ucu boşta olanı değil ötekisi onun ortadan yırtılmış olduğunu gördüm, derby ve elktirik bandyla onarıp yola öyle devam ettim hala o hortumun ne işe yaradığını bilmiyoum, bilen varsa paylaşırsa sevinirim. Uzun yol yapmak isteyenlere tecrübelerimi anlatabilirim. hepinize kazasız güzel günler.
Şaka mı bu. en kısa zamanda yaşadığın olayları anlat foto varsada koy süper olur.Ne kadar sürdü yol.kaç kere mola verdin vs.. bütün bilgileri istiyorum :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst