- Katılım
- 6 Haz 2005
- Mesajlar
- 526
arkadaslar superlıgtlarınınz kac km de?????ve yasadıgınız en buyuk sorun...benımkı 4500 kmde 11 aydır kullanıyorum..biraz sinek bakarım motora,ampül kesmesı,alarmın hassasiyeti,aynalar,balata sesi en buyuk sorunlarımdı hiç biri kalmadı..bende sansıma nazar degmesın baska buyuk sorun cıkmadı..debriyaj hiç çıkmadı..inşallahta benı hiç üzmez..sanırım en coık km yaoan dünyalıdı
