Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
500 km bence biraz fazla 325 -350 ben yapiyorum. 150 km atmasi biraz imkansiz eger motoru bos viteste kullanmak gibi ozel bir yetenegin yok ise:mrgreen:
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
145
Motosikleti
Pcx
stratejii
abi bende hafta sonu o güzergahtan kuşadası düşünüyorum :)
altınoluk ta da bir akrabam var uğramayı düşündüğüm..
seninle bi konuşalım :)
 

bud

Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
102
selam,

bu akşam özgürlük parkındaki buluşmada beni artçı olarak alıp sahilde bana bir test sürüşü yapan obkavi'ye çok teşekküler :D

superlighta olan beğenim daha da arttı :D çok tatlı motor valla. ayrıca kendi motorumla sahilde ya da cadde gideceğim günleri deli gibi iple çekiyorum :D ooo miss valla :D

tatlı tatlı kurulmuşum motora..ooooh neyse ben hayallere kaptırıyorum. hadi size ii geceler.

ps: ayrıca gecedeki ikinci sl'ci olan rüzgarınoğlu'na da selamlar. umarım o yağ akıtma sorunu ciddi bir iş çıkarmaz. bizi haberdar et gelişmelerden ltf.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
bud' Alıntı:
selam,

bu akşam özgürlük parkındaki buluşmada beni artçı olarak alıp sahilde bana bir test sürüşü yapan obkavi'ye çok teşekküler :D

superlighta olan beğenim daha da arttı :D çok tatlı motor valla. ayrıca kendi motorumla sahilde ya da cadde gideceğim günleri deli gibi iple çekiyorum :D ooo miss valla :D

tatlı tatlı kurulmuşum motora..ooooh neyse ben hayallere kaptırıyorum. hadi size ii geceler.

ps: ayrıca gecedeki ikinci sl'ci olan rüzgarınoğlu'na da selamlar. umarım o yağ akıtma sorunu ciddi bir iş çıkarmaz. bizi haberdar et gelişmelerden ltf.

Seyir hızınız kaçtı ayrıca titreşim var mıydı? Artçı konforu nasıldı?
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
selam arkadaşlar motoru aldım dün akşam test sürüşü yaptım motoru çok sıkıştırıp harareti yükseltmediğim sürece vites geçişleri iyi ama motoru çok zorlayıp hararet yüksellince yine geçişler biraz zor oluyor sanırım bu şekilde kullanmaya devam edeceğiz yani motor ilk aldığım zamanki haline döndü. çok ısınınca yine o vites değişirken tak tuk ses geliyor. yanlız bujileri ngk yapın arkadaşlar fark ediyor. lastikler tubless oldu sanırım fazla hava basmışlar biraz sıkıntı oldu tubless olunca kaç olmalı basıncı bilen varmı ?
dün akşam özgürlük parkındaki buluşmaya bende gittim orada sl ikitane vardı biri benim karakaçan diğeri rüzgarınoğlu, pek tanımamama rağmen insanlar baya sıcak davrandılar o arada bud isimli arkadaşla tanıştık bi deneme sürüşü yaptık iyibi sl ci iyibir arkadaş geliyor ikikişi sahil yolunda 80 e kadar çıktık daha fazla zorlamadım motoru arkadaşalar. neyse cumartesi sabahı yola çıkıyorum inşallah hazırlıklarımı yaptım İstanbul - zonguldak arası 380 km sabah 06:00 gibi yola çıkacağım otobandan, düzce sapağıdan çıkıp düzce -akçakoca - alaplı - kdz ereğli - zonguldak 1 gün kalıp oradan zonguldak - devrek - bartın - amasra - kurucaşile oradan tekrar hafta sonu dönüş göreceğiz bakalım sl hazretlerini ne menem bi motormuş 1.200 - 1.300 km arası bi yol yapacağımı tahmin ediyorum gittiğim yerlerden yazarım size sanırım sl'le en uzun yola çıkan ben olacağım görüşürüz
 

bud

Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
102
Carlitoturco' Alıntı:
Seyir hızınız kaçtı ayrıca titreşim var mıydı? Artçı konforu nasıldı?

seyir hızımız obkavinin söylediği gibiydi. motoru çok sevdim, beğendim, üzerinde olmak çok hoşuma gitti.

artçı konforuna gelince, bazı ihtiyaçlar var:
birincisi arkaya bir sissy bar yapılması ve bu sissy barın montaj noktasıyla falan birlikte artçı için tutunacak bir yer olması şart. çünkü bir artçı olarak arkamda bir destek yok, tutunacak bir yer yok. tek şansım sürücüye tutunmaktı.

ikincisi de artçı ayaklıkları çook titreşiyor. motordan indiğimde yere bastığımda ayda yürüyor gibiydim :) zannediyorum çare olarak ya o ayaklıkların daha sağlam, titreşimi emecek bir çift ayaklıkla değiştirilmesi lazım, ya da belki daha da iyisi monte edildikleri yeri değiştirmek lazım. yani anladığım kadarıyla şu anda direk motora falan bağlılar :) direk tüm titreşim artçının ayağında!!

ha bu arada, daha önce kendim soruyordum, kendi cevabımı aldım: popo gıdıklaması (artçı olmama rağmen) rahatsız edici boyutta değildi! :)

ps: sanırım yağ akıtan rüzgarınoğlu'nun motoru değildi. obkavi'nin sandığının aksine akşam üç tane sl'ci vardı. yağ akıtan bu üçüncü motordu, sahibinin nickini hatırlayamıyorm ama (yine yanılmıyorsam) ismi yasin'di. umarım tekrar karıştırmıyorumdur, eğer karıştırıyorsam, şimdiden, çok özür dilerim. :rendeer:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
zeda3000' Alıntı:
500 km bence biraz fazla 325 -350 ben yapiyorum. 150 km atmasi biraz imkansiz eger motoru bos viteste kullanmak gibi ozel bir yetenegin yok ise:mrgreen:

Abi özel bir yeteneğim falan yok boşa falanda atmıyorum depo tam 15 lt. benzin alıyor ayrıca 500 km. hepsi şehir içi sabah akşam aynı güzergah sadece sabah ları bilenler için, güneşli eski atv nin ordan çobançeşme kavşağına kadar 90-100 arası arasırada 110 km gibi bir sürat yapıyorum gerisi hep şehir içi trafikte
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
bud dostum artçı bayansa sisy bar olmaması daha iyi bana tutunsun ki dostluğumuz ve yakınlığımız ilerlesin neden taktırmıyorum sanıyosun :)
 

bud

Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
102
obkavi dostum, bayan yine de sarılır sana :)

ama hani diyorum arada bi beli ağrıdığında dayanacağı bir yer olsun di mi?

ona bakarsan zaten sissy bar lafı da oradan geliyor, yani bayanlar için zaten :)

wikipedia' Alıntı:
A sissy bar, also called a "bitch bar" or "passenger backrest", is an addition to the rear of a motorcycle or child's bicycle seat that allows the rider or passenger to recline against it while riding.

hahah, bitch bar da diyorlar alete :D koptum :D
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
9
Selam Arkadaşlar Motorumun üzerinde Yaptiğim Değişikliklerin Resimlerini Gönderiyorum Size Ilgilenen Arkadaşlara Yardimci Olurum.

Selamlar
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
@WINTURA, bekliyoruz yaptığın değişikliklerin fotoğraflarını...
Belki yardımcı olur: Mesajınıza Resim Eklemek

@zeda3000, ben de sana birkaç fotoğraf gönderdim, umarım yardımcı olabilirler...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Evet dostlar son haberler benden

Motorumuz tam olarak 200 cc yapmak malesefki imkansiz.Sebeb su piston boyumuz 62 ve 200 luk piston boyu ise 68 ve motor blogunda torna ile yer acilsa yinede bu piston girmiyor.Bu da demek yeni bir motor blogu demektir ki hic degmiyecek bir masraf.
Peki ne yaptik.62 yerine 64 luk piston taktik.Bu bize yaklasik bir 10 ile 20 cc verecektir.Motor ust blogunu tornada genisletiyoruz.Boylece yanma haznesi genisleyecek, patlama orani yukselecektir.
Subablar yenileniyor ve yeni ayarli olarak takiliyor motordaki kasilmayi engelemek icin.Biraz karburator ayari tabiki sart.
Arka disli 42 numaradan 38 dusecek.Buda son hizi 20 km/h etkiler sanirim.
Debriyaj yayi ve vibrasyon icin daha net cevap alamadim ona daha sira gelmemis.
Zaten egzoz ve hava filtresi daha evelden hazirlanmisti.
Sonuc olarak Turkiyenin ilk modifiyeli SL yakinda huzurlariniza cikacak.:cat:

Olcan resimler icin cok saol ikinci bakim kitapcigini eklemis bulunuyorum konus benzin muslugu , jikle resmi gonderecek olan varmi ajaba.????
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
12
arkadaslar herkese selamlar bir süredir takip ediyorum forumu ve sonunda bende bir sl aldım. Daha yeniyim ilk motorum bu bir grup falan varsa benide ekleyin
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
9






Selam ArkadaŞlar Resİmlerİ Sonunda GÖnderebİldİm Bİraz UĞraŞtim Ama Oldu Sonunda.
Seslİ Egzoz Taktirmayi DÜŞÜnÜyorum Ne Dersİnİz Gereklİ Sesİ Yakalayabİlİrmİyİm Ve Nasil Temİn Edebİlİrİm.
Resİmlerdekİ Tank Ped Ve Cantalari Kendİm Üretİyorum Daha Bİrcok Aksesuar İlgİlenen ArkadaŞlara Yardimci Olurum.
Gezİ Veya Organİzasyon DÜzenleyen Olursa Haber Verİrse Sevİnİrİm.

Hepİnİze Selamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
WINTURA' Alıntı:






Selam ArkadaŞlar Resİmlerİ Sonunda GÖnderebİldİm Bİraz UĞraŞtim Ama Oldu Sonunda.
Seslİ Egzoz Taktirmayi DÜŞÜnÜyorum Ne Dersİnİz Gereklİ Sesİ Yakalayabİlİrmİyİm Ve Nasil Temİn Edebİlİrİm.
Resİmlerdekİ Tank Ped Ve Cantalari Kendİm Üretİyorum Daha Bİrcok Aksesuar İlgİlenen ArkadaŞlara Yardimci Olurum.
Gezİ Veya Organİzasyon DÜzenleyen Olursa Haber Verİrse Sevİnİrİm.

Hepİnİze Selamlar.


abi cantalar ve tank ped ne kadara patlar bizee birde tank ped çıkmalımı yıkanırken ne yapıyoruz

abi önden ve yandanda çekermisin fotoları
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
9
Selam Northern Yandan Ve Önden Cekip Yayinlarim Resİmlerİ.tank Ped
Hakİkİ Derİ OlduĞu İcİn Yikayabİlİrsİn Problem Olmuyor Ben Yikiyorum. Montaji Yapilirken Sabİtlenİyor.
Cantalar Cok Fonksİyonlu İÇİnde CeŞİtlİ BÖlmelerİ Var.Çantalar 60.-ytl. Tank Ped 25.- Ytl Dostum.
Yakinda Yenİ Aksesuarlariminda Resİmlerİnİ GÖnderİrİm.
1-Ön Far KaŞi.
2-fren Ve Gİdon Tutacak Ve PÜskÜllerİ. Derİ
3-koltuk SÜsÜ AteŞ Modelİ Derİ.
4-kutu İÇecek TutacaĞi.
5- Sİsy Bar

ArkadaŞlar Egzoz Hakkinda Bİlgİlerİ Olanlardan Yardim Beklİyorum
Selamlar
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Evet 5 gunLuk bir tatiLin ardindan yine burdayim :)

Car$amba sabahi İzmir'e gitmek icin uyanip, kiz arkada$imi aLdigimda anLadim ki İzmir'e gidiLmicek (Emir buyuk yerden :p) Hemen B pLanina gecerek Erdek'e dogru yoLa ciktik.. Bursa'yi gecip moLa verdigimizde hatun da oLan eLdivenLeri aLmaya caLi$irken yere du$urdum ve motosikLetin soLundan sagina dogru egiLip soL eLimi egzos'da guzeLce yaktim.. Montu giyip cikarmak, denize girmek, her$ey i$kence oLdu kisaca.. Erdek'te 34 ALF pLakaLi SL'i gordum ki burdan birinin oLdugunu hatirLiyorum, ba$inda bi umutLa biraz bekLeyip daha sonra oteLe geri donduk.. Pazar sabahi Bandirma'dan ido iLe Yenikapi'ya gecip orda da 1 gece kaLip Yalova'ya donduk.. Bu arada Yenikapi - Sirkeci guzergahi, sahiL yoLunda da 34 FB pLakaLi SL'i gordum, o da bu forumdaydi hatta satiyordu motorunu sanirim..
Kisaca koLumu yakmamin di$inda her$ey guzeLdi.. YapiLan subap ayarindan sonra artcimLa beraber zaman zaman 120 Km'ye kadar cikabiLdik.. Havanin cok ruzgarLi oLmasindan doLayi motosikLet'te kanat oLsa eminim havaLanirdik.. RuzgarLi havaLarda pek de guvenLi bir araca sahip degiLiz. Zira, cidden motoru kontroL etmek, yoLda tutabiLmek oLdukca zor..
GeLir geLmezde pc ba$ina oturdugum icin cok mantikLi ve i$e yarar $eyLer yazamayacagimdan, goru$mek uzere ;)

Not : Sirkeci'de tum yedek parcaciLari gezmeme ragmen sisybar buLamadim.. Hepsi agizbirLigi etmi$cesine 2 hafta sonra geLir dediLer.. biLginize.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst