Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
13
Herkese selamlar..Daha yeni üye oldum ve motosiklet almayı düşünüyorum uzun zamandır.Doğrusunu söylemek gerekirse pek anlamıyorum.Araştırma safhasındayım henüz.Bana yardımcı olursanız sevinirim.Boy 1.85..kilo 120:)..yamaha ybr ve honda titan baktım ama arkadaşlar bu bedene onların çok küçük kalacağını söylediler...kalitelerine laf yok tabi...ben motoru haftada 1 ve yazları köyde kullanacağım...Baktığım buna benzer diğer modeller (Herk ve Mondial)..Burdaki forumun başlarını okudum ve herkez olumlu düşünceler yazmış.....umarım sizlerde bu düşünceleri onaylarsınız
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
sıkıldım beee

Evet arkadaşlar ben bu motordan sıkıldım

sadece 700 km yapmama rağmen çok sıkıldım

isteyen varsa satacağım

birdahaki yaza kadarda motor almayacağım

seneye allah kerim
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
gurolcbr125' Alıntı:
arkadaşlar maşallah ya amma yorum yazılmış oku oku bitmiyo be yaw:) ben bu topğin ilk açıldığı günü bilirim :) küçücük ufacık bişiydi şimdi nasılda büyümüş kerata maşallah maşallah gerçekten şaka bir yanada baya güzel bir arkadaşlığınız var gördüğüm kadarıyla
herkeze selamlar
:) :) :)
ben şöyle bi bakıp geçiyorum.
lubimaya54 hala foto eklemeyi beceremiyorsun:cherry:
herkese selamlar...:rendeer:



(buradan alıp yapıştırabilirsin)
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
Selam arkadaslar sizce su an en uygun sisibar nasil taktirilabilir bana lubiyama54 ünki büyük aitho nunkide küçük geldi yokmudur bu isin bi orta yolu??
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
gürzan nerelerdesin abi...gecen sene topiği sen acmıstın ama uzun süre sesin cıkmadı..senın sayende aldım ben motoru..hatırlasana...gecen sene elımde asyanın scooterı wardı..topiği gördum..asyayı hemen gittim sattım ve sl 150 aldım..ne gunlerdi.arasıra ugra abi yanlız bırakma..görusmek uzere:rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
lubimaya54' Alıntı:
gurzan nerelerdesin abi...gecen sene topiği sen acmıstın ama uzun süre sesin cıkmadı..senın sayende aldım ben motoru..hatırlasana...gecen sene elımde asyanın scooterı wardı..topiği gördum..asyayı hemen gittim sattım ve sl 150 aldım..ne gunlerdi.arasıra ugra abi yanlız bırakma..görusmek uzere:rendeer:
Harbiden heyecanlı, sıcak, umut dolu, cıvıl cıvıl günlerdi... en azından benim için öyleydi. ne hayaller kurardım SL150 için.
almayı bırak, hala selesine bile oturamadım:queen:
yanlış hatırlamıyorsam, SL150'yi TR'de ilk alan sen oldun :) Semih zıplamıştı ilk önce ama, sonra gidip ybr almıştı.
pek çok mesaj silinmiş, o ilk heyecanlı yazışmalar yok. ancak baştan beri takip edenler hatırlar.
buralardayım. bakıyorum ara sıra topike.
görüşürüz inşallah:rendeer:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
42
ortalık geriliyo, insanlar tartışıyo, ben bunlara bi anlam veremiyo. lafı da fazla uzatmak istemiyo. ama (sesli, hatta yazılı düşünüyorum :D) bence tartışmaya yol açan ve cevaben yine tatsızca yazılan yazılar topikten silinmeli. olmuş bitmiş o an yazılmış ama bu topiği takip eden arkadaşların "bu adamlar kendi aralarında çelişiyo, tartışıyo" gibi izlenimlere kapılmalarını istemiyorum ben. neyse efendim.
aitho abicim cc barın (bu dalga nasıl yazılıyo yaw? sisi bar?, cicy bar? ss bar?) tam benim istediğim şekilde. tam benim zevkime uygun. ama totalde 50ytl ye mal oldu diyosun. bana parça fiyatını sööleyebilirsen ben kendim takmayı beceririm diye düşünüyorum.
bende burdan gürzan abime bu topiği açtığı, beni sl150 sahibi yaptığı için teşekkür ederim. :rendeer:

son olarak debriyaj balatası için yaylara dair; dün http://www.motomax.com.tr/iletisim_2.asp (müşteri şikayet formu linki) adresinde boşlukları doldurdum. Notlar kısmına da
"SL150 model aracımın debriyaj balata yaylarının değiştirilmesi için gereğini bilgilerinize rica ederim."
yazdım.
sabah mailbox ımda motomax in cevabı.

Sayın Siner,

Aracınız için gerekli olan balata yayları bugün gönderilecek olup,yarın yetkili servisimiz Petsa'da olacaktır.

Saygılarımızla,

Motomax Motorlu Araçlar A.Ş.
www.motomax.com.tr

aracı hangi bayiden aldığınızı belirtmeyi unutmayın. Gelişmelerden sizi haberdar edeceğim. Acaba servis değişim için ücret talep edecek mi bakalım?
Bol rüzgarlı, dikkatli sürüşler...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siner saol vala bende demıncek cektım msj:) ama sanırım onun takma parası bızden cıkar gbı tahmın edıyorum gercı cıksada sorun degıl yeterkı hıc olmasın bende bazen oluyo cunku, ama hıc olmaması gerekıo sonucta sıfır makına bızım ne gunahımız varkı yanı dımı arklar:mrgreen: hadı ruzgarlar bol olsun :bounce:
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
37
Arkadaşlar benim motorun arkası acayip kayıyor viraşda, ister yavaş gir ister hızlı, ister frene bas yada basma direkt kayıyor .... bizim lastikler çok kötüymuş dediler değiştirmeyi düşünüyorum tubless diye bişey varmış ne olduğunuda bilmiyorum . değiştiren varsa yorumlar rica olunur almaya değermi yoksa çok bişey farketmiyor mu ? yenisi 85 euro muş
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
wildforest' Alıntı:
Herkese selamlar..Daha yeni üye oldum ve motosiklet almayı düşünüyorum uzun zamandır.Doğrusunu söylemek gerekirse pek anlamıyorum.Araştırma safhasındayım henüz.Bana yardımcı olursanız sevinirim.Boy 1.85..kilo 120:)..yamaha ybr ve honda titan baktım ama arkadaşlar bu bedene onların çok küçük kalacağını söylediler...kalitelerine laf yok tabi...ben motoru haftada 1 ve yazları köyde kullanacağım...Baktığım buna benzer diğer modeller (Herk ve Mondial)..Burdaki forumun başlarını okudum ve herkez olumlu düşünceler yazmış.....umarım sizlerde bu düşünceleri onaylarsınız

Görünüşe göre kimse cevap yazmak istemiyor... Bende aynı soruyu soracaktım ..
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
42
bbaday dostum, alanyanın başından sonuna 4,5 dakkada geçebileceğin bi motorun var zaten Honda CBR 1000RR yazıyo resminin altında. cevap yazmaya ne hacet? belliki motordan anlayan birisin. Merak ettiğin bi modelin bin üzerine anla ne olduğunu.:cat:
tembellikten değil ama yaklaşık 10-15 sayfada bi mutlaka zaten kaç km de ne yaktığı, hızı, şusu busu tekrarlanıyo topikte. araştıralım biraz arkadaşlar. ben bu topiği 6 aydan fazla takip ettim motorumu almadan önce...
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
13
sanırım artık bıkmışlardır aynı soruya cevap vermekten...Forumun başlarında herkes memnundu ama sonlarda ne oldu detaylı okumak gerek o zaman
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
siner' Alıntı:
ortalık geriliyo, insanlar tartışıyo, ben bunlara bi anlam veremiyo. lafı da fazla uzatmak istemiyo. ama (sesli, hatta yazılı düşünüyorum :D) bence tartışmaya yol açan ve cevaben yine tatsızca yazılan yazılar topikten silinmeli. olmuş bitmiş o an yazılmış ama bu topiği takip eden arkadaşların "bu adamlar kendi aralarında çelişiyo, tartışıyo" gibi izlenimlere kapılmalarını istemiyorum ben. neyse efendim.
aitho abicim cc barın (bu dalga nasıl yazılıyo yaw? sisi bar?, cicy bar? ss bar?) tam benim istediğim şekilde. tam benim zevkime uygun. ama totalde 50ytl ye mal oldu diyosun. bana parça fiyatını sööleyebilirsen ben kendim takmayı beceririm diye düşünüyorum.
bende burdan gürzan abime bu topiği açtığı, beni sl150 sahibi yaptığı için teşekkür ederim. :rendeer:

son olarak debriyaj balatası için yaylara dair; dün http://www.motomax.com.tr/iletisim_2.asp (müşteri şikayet formu linki) adresinde boşlukları doldurdum. Notlar kısmına da
"SL150 model aracımın debriyaj balata yaylarının değiştirilmesi için gereğini bilgilerinize rica ederim."
yazdım.
sabah mailbox ımda motomax in cevabı.

Sayın Siner,

Aracınız için gerekli olan balata yayları bugün gönderilecek olup,yarın yetkili servisimiz Petsa'da olacaktır.

Saygılarımızla,

Motomax Motorlu Araçlar A.Ş.
www.motomax.com.tr

aracı hangi bayiden aldığınızı belirtmeyi unutmayın. Gelişmelerden sizi haberdar edeceğim. Acaba servis değişim için ücret talep edecek mi bakalım?
Bol rüzgarlı, dikkatli sürüşler...

baba yayları degıstırmek ıcın para almazlar alamazlar cuku garınteden degısen parcalara ıscılık alınmaz bunu bılmıyormusunuz

zeda3000' Alıntı:
Ben genel yine soyleyim benzin deposunda sizinti olan herkez benzin deposunu bosaltiktan sonra celik katalizor yapistiricisi ile aypistirsin 6 saatlik kuruma sonucu deponuz eskisinden de iyi oluyor.Benimde depom sizdirdi bu yapistiricalardan surdum bir daha da hic sorun yasamadim.Masraf 15 ytl max.
depoya gelınce zeda kardesım ugrasmana gerek yok soyle servısıne depoyla ılgılı garantıden degısım yapsınlar hemen1-2 haftaya gelıyor kasmana gerek yok

wildforest' Alıntı:
sanırım artık bıkmışlardır aynı soruya cevap vermekten...Forumun başlarında herkes memnundu ama sonlarda ne oldu detaylı okumak gerek o zaman
kardesım sanada hemen cevap vereyım forum baslarında ben dahıl butun sl150 camıası memnundu halada memnunuz aman sorun su motosiklet oyle bı tutkudurkı hıc bı zaman duramazsın herzaman bı ust modele sonra onunda ustune gecmek ıstersın ılk baslarda aldıgımızda cogumuzun ılk motoruydu zamanla bu motorda pısınce motor bıze yetmemeye basladı buda olmasını bekledıgımız bı olaydı ve motor bıze yetmedıkce elestırı yapmaya basladık ınsanoğlu zaten boyle degılmıdır alana kadar aldıktan sonra hersey degısıyor yanı bı ust modele gecmek ıcın kendımıze zemın yaratıyoruz:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
altyımdaki motor kiralık dostum 1 ay sonra zamanı dolacak o yuzden kendi butceme gore bir motor alacagım ayrıca topici 130 sayfa okumamı beklemiyorsun herhalde rastgele sayfaları açtım motorun teknik bilgileri ile ilgili topicler buldum ayrıca gordugum yazılarda 180cm uzerine konusulmus ben 187 yim 7 cm çok farkeder ayrıca omodelden binebilecegim bir arkadasım yok etrafımda

Ayrica ne yakıtıgı hızını şusunu busunu sormadım ben yazdıgım mesajı dikkatlice incele lutfen :rendeer:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
bbaday' Alıntı:
Görünüşe göre kimse cevap yazmak istemiyor... Bende aynı soruyu soracaktım ..


bilader 185 lik adam değilim o yüzden sende spor dururmu boyunu kısa gösterirmi bilemem bu motorun 150 kg taşıma kapasitesi var benim boyum 1,65 bende ii duruyo ama almadan önce gidip üstüne oturdum, ürünü sende internet sitesinden satınalmayacaksan bi bayinin önünden geçerken iki dakka bi bakarsın boyuna enine olur biter bukadar kasmayın abi, dediğim gibi 1,85 lik pek arkadaş yok aramızda olan varsada aktif değildir cevap yazamaz

diğer arkadaşta memlekette hafta sonları bineceğim falan demiş binersin yani ne diyelim mopet de olur honda shadow da sen binmek istedikten sonra grayder bile olur
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
13
kardesım sanada hemen cevap vereyım forum baslarında ben dahıl butun sl150 camıası memnundu halada memnunuz aman sorun su motosiklet oyle bı tutkudurkı hıc bı zaman duramazsın herzaman bı ust modele sonra onunda ustune gecmek ıstersın ılk baslarda aldıgımızda cogumuzun ılk motoruydu zamanla bu motorda pısınce motor bıze yetmemeye basladı buda olmasını bekledıgımız bı olaydı ve motor bıze yetmedıkce elestırı yapmaya basladık ınsanoğlu zaten boyle degılmıdır alana kadar aldıktan sonra hersey degısıyor yanı bı ust modele gecmek ıcın kendımıze zemın yaratıyoruz:)[/QUOTE]
Teşekkürler...ben şimdilik o kadar hastası değilim..dediğim gibi sadece haftada 1 defa B.Çekmece gölüne ve yazları bir ay köyde kullanacağım....bütçem yalnız bu çin mallarına yetiyor (Herk,Mondial ve Keenway)...bunlardan Keenwayi daha uygun buldum ve sizler kullandığınız için fikir edineyim dedim....ileride model ne olur bilemem:)..ama bütçe meselesi işte:)
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
42
bbaday' Alıntı:
altyımdaki motor kiralık dostum 1 ay sonra zamanı dolacak o yuzden kendi butceme gore bir motor alacagım ayrıca topici 130 sayfa okumamı beklemiyorsun herhalde rastgele sayfaları açtım motorun teknik bilgileri ile ilgili topicler buldum ayrıca gordugum yazılarda 180cm uzerine konusulmus ben 187 yim 7 cm çok farkeder ayrıca omodelden binebilecegim bir arkadasım yok etrafımda

Ayrica ne yakıtıgı hızını şusunu busunu sormadım ben yazdıgım mesajı dikkatlice incele lutfen :rendeer:

bütçeni bilmiyorum ne kadar para ayırırsın ama her halükarda kiralık da olsa o indiğin motordan sonra bizimkiler (ki benim hiç şikayetim yok) sana kağnı arabası gibi gelecektir. bu benim ilk motorum ve sürmeyi öğreniyorum hala. daha sonra (mümkün olursa sl 150 mi satmadan) yüksek kapasiteli motorlara geçiş yapmak istiyorum. senin yaptığın tersine bi hareket olur.

bi de bu sööleyeceğim için de alınılmasın (ne sen ne de başkaları) benim boy şu benim kilo bu altımda iyi durur mu falan filan bırakalım abi bunnarı. şişmanlar reyzing sürmesin mi? yada sıskalar enduroya binmesin mi yani? gönlünüzde yatan marka model, tarz neyse binin üzerine keyif alın yaw. kalkıpta biri "aaa... at bilmemnesine kelebek konmuş gibi olmuşsun" diyecek değil herhalde...

wildforest dostum bence sen git keenway al. bizim keeway ler yaramaz sana...:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
bilader bayiiye gittim fakat su an yok dedi cevabın için saol anlatmak istedigini anladıım görünüşü resimlerden harika görünüyor fiyatıda oldukça uygun zaten bu başlık altında teknik ozellikleri ne kadar yaktıgı konusunda filan gerekli tüm bilgileri öğrendim gerisi motorun buraya gelmesine kaldı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst