- Katılım
- 14 Mar 2006
- Mesajlar
- 193
Aitho arkadaşımızın sorunu gewrcekten üzüntü verici.
Ben bir kaç hafta önce motomax ın serviste yaşadığı ve yaşadığı sorunlarla alakalı bir kaç şey yazdığımda(ki hiç bir art niyetim de yoktu,ben de bu motorun kullanıcısıyım) bir kaç arkadaşımız ve büyük bir motomax servisi durumun böyle olmadığını en gec üç gün içinde her türlü parçanın bulunup, her arızanın giderilebileceğini benim abarttığımı söylemişlerdi.
Aitho dostum sen bu servise de başvurdun mu?Şimdi onlar için laf değil icraat zamanı.Ayrıca takip edebildiğim kadarıyla başka bir arkadaşımız da fren telinin koptuğundan ve servisin bulamadığından şikayetçiydi.Acaba o ne yaptı?
Biz bu olumsuzlukları kendimize saklar burada paylaşmazsak hep pembe gözlüklerle bakarsak ithalatçı firma da haklı olarak rehavete kapılır ve bizi "sallamaz".
Bu motor hakkında bu topic altında ben de dahil hepimizn yazdığı sayfalar dolusu olumlu yazı var.Bu kadar eleştiri de tuzu biberi olsa gerek.
Pazar günkü sınav için bize 8.30 da sınav yerinde olun dediler.
İçerenköyde Nuri Cıngıllıoğlu Lisesi.
Yerini bilen varsa E-5 den geliş için biraz tarif edebilir mi?
Ben bir kaç hafta önce motomax ın serviste yaşadığı ve yaşadığı sorunlarla alakalı bir kaç şey yazdığımda(ki hiç bir art niyetim de yoktu,ben de bu motorun kullanıcısıyım) bir kaç arkadaşımız ve büyük bir motomax servisi durumun böyle olmadığını en gec üç gün içinde her türlü parçanın bulunup, her arızanın giderilebileceğini benim abarttığımı söylemişlerdi.
Aitho dostum sen bu servise de başvurdun mu?Şimdi onlar için laf değil icraat zamanı.Ayrıca takip edebildiğim kadarıyla başka bir arkadaşımız da fren telinin koptuğundan ve servisin bulamadığından şikayetçiydi.Acaba o ne yaptı?
Biz bu olumsuzlukları kendimize saklar burada paylaşmazsak hep pembe gözlüklerle bakarsak ithalatçı firma da haklı olarak rehavete kapılır ve bizi "sallamaz".
Bu motor hakkında bu topic altında ben de dahil hepimizn yazdığı sayfalar dolusu olumlu yazı var.Bu kadar eleştiri de tuzu biberi olsa gerek.
Pazar günkü sınav için bize 8.30 da sınav yerinde olun dediler.
İçerenköyde Nuri Cıngıllıoğlu Lisesi.
Yerini bilen varsa E-5 den geliş için biraz tarif edebilir mi?
