Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
Aitho arkadaşımızın sorunu gewrcekten üzüntü verici.

Ben bir kaç hafta önce motomax ın serviste yaşadığı ve yaşadığı sorunlarla alakalı bir kaç şey yazdığımda(ki hiç bir art niyetim de yoktu,ben de bu motorun kullanıcısıyım) bir kaç arkadaşımız ve büyük bir motomax servisi durumun böyle olmadığını en gec üç gün içinde her türlü parçanın bulunup, her arızanın giderilebileceğini benim abarttığımı söylemişlerdi.

Aitho dostum sen bu servise de başvurdun mu?Şimdi onlar için laf değil icraat zamanı.Ayrıca takip edebildiğim kadarıyla başka bir arkadaşımız da fren telinin koptuğundan ve servisin bulamadığından şikayetçiydi.Acaba o ne yaptı?

Biz bu olumsuzlukları kendimize saklar burada paylaşmazsak hep pembe gözlüklerle bakarsak ithalatçı firma da haklı olarak rehavete kapılır ve bizi "sallamaz".

Bu motor hakkında bu topic altında ben de dahil hepimizn yazdığı sayfalar dolusu olumlu yazı var.Bu kadar eleştiri de tuzu biberi olsa gerek.

Pazar günkü sınav için bize 8.30 da sınav yerinde olun dediler.
İçerenköyde Nuri Cıngıllıoğlu Lisesi.

Yerini bilen varsa E-5 den geliş için biraz tarif edebilir mi?
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
42
locco' Alıntı:
arkaadasım motorun sağ tarafındaki kapağının içinde(selenin hemen altındaki) anahtar takımının yeri var.cantda değilse orada olabilir bence bi kontrol et.gerci anormal dandik bir anahtar takımı ama iş goruyor.hayırı olsun bu arada.kazasız beelsız kullanırsın inşallah.aidikurta bilgilerini evrdinmi sl 150 fun club için.?
tekrar hayırlı olsun.

Teşekkürler locco. O kapak olayını bilmiyodum. DÜn akşam getirdik motoru, ne sürmeye ne kurcalamaya doğrudürüst vakit bulamadım. sl 150 fun için aidikurt a bilgilerimi mail attım. ama alıp almadığını bilmiyorum. Gözden kaçıracağını sanmıyorum.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Blacat' Alıntı:
Locco Kardeş bu kavrama olayı alaşağı edilebilecek bir problem değil mi? :pale: kavrama sorunu hakikaten ayyuğa çıkmış.. bu arada bahçelievlerde tekay suzuki var arkadaşlar oldukça ii bi servis hem de motomax bayisi.. haberiniz olsun denedinz mi bilmiyorum ama denemediyseniz bi bakın derim:cat: ... bu arada ramak kaldı ya keeway sl150 ya da zealsun cruiser... tavsiyeniz nedir arkadaşlar?:silent: :silent: :silent:
zealsuna girme derim.bence kaltesiz işciliği var o motorların.kkeway sl 150 veya regal raptor dusun bence.eger uyarsa can'ın sl 150 si var cok temiz motoru 200 km de falan.aksesuarlı da bence kaçınrılmaz fırsat.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
siner' Alıntı:
Teşekkürler locco. O kapak olayını bilmiyodum. DÜn akşam getirdik motoru, ne sürmeye ne kurcalamaya doğrudürüst vakit bulamadım. sl 150 fun için aidikurt a bilgilerimi mail attım. ama alıp almadığını bilmiyorum. Gözden kaçıracağını sanmıyorum.
valla nereye attın bılgılerını bana burdan ozelden mesj gonder motosıklet net uzerınden cunku sadece gunduzlerı bılgısayar basındayım burdanda hotmail yahoo maillere bakamıyorum o yuzden sen bana ozelden at bılgılerını
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Dostlar 3 gundur Hem motomax a hem Antalya Nebiogullari ile telefonda gorusmekten sikildim.Tek sordugum beyin fiyati yok bilgisayar arizali yok o kisma bakan adam yemekte , yerinde degil simdi gelecek sonra ara. Yaa motorum ii ama ana servisi (diger servisleri suclamiyorum) berbat tek kelime ile.Sordugum bir fiyat ne siparis ne baska bir sey 3 koca is gunu veremediler.Antalya daki dostlar icin soyluyoum Nebiogullarinin servisi berbat tek kelime ile.Motomaxin zaten umrunda degil.Yazik yaa.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadaslar valla benım motorun 2.bakımı geldı 2000 bakımı yanı ama bız hala goturcez anasını satım 2480 km fln geldım:queen: bıran once goturmem lazım sanırım:).. unspoken sanda helal olsun kardesım vala bı seferde anladık bızım motorun guzellıgını senın sayende tamam kalıte olarak belkkı bı adım gerı attın ama onada deger bence, ben cok bındım arkımda var cbr 125 altımda oyuncsak gıbı duruyo bıde egılmen fln gerekıo arkadakı kısı rahatsız oluyo aynı zmanda hıc gorunuste yok neyse dostum tebrıkelr iyi bı secım yaptın rahat ol:cat: .. saygılar..:bounce:
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
54
slm millet nasılsınız can dostum sen nasılsın senden bir ricam var bu ayna kollarını gösteren bir resim vardı ya sayfa 66 da yada 78 deydi o resimlerin arasında bir sissy bar gördüm çok hoşuma gittim onu nerden almışlar yoksa o sissybarın aynısı sende varmı onu nasıl bulabiliriz birde bu kanuninin sissy barı hangi modelin onu bir arkadaşlar söyliyebilirlermi rica etsem
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
87
evet 1555km ulaştık her 500km de yağ değişimi ni gercekleştirdiğim halde viteslerde sorun başladı ve gitikce artmakta ama ısındıktan sora başlıyor vites sorun yaratmaya bilginize arkadaşlar

 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
GURAY' Alıntı:
slm millet nasılsınız can dostum sen nasılsın senden bir ricam var bu ayna kollarını gösteren bir resim vardı ya sayfa 66 da yada 78 deydi o resimlerin arasında bir sissy bar gördüm çok hoşuma gittim onu nerden almışlar yoksa o sissybarın aynısı sende varmı onu nasıl bulabiliriz birde bu kanuninin sissy barı hangi modelin onu bir arkadaşlar söyliyebilirlermi rica etsem
Güray selam,
78 nci sayfadaki sisyden bahsediyorsan (SOD'unki) benimkinin aynısı.
Sisy barı çağlaya nHürriyet mah.Arslan ustadan temin edebilirsin. Daha önce adres ve telefon detaylarını foruma yazmıştım. Şimdi yanımda olmadığı için tekrar yazamıyorum. Aynaları da aynı yerden temin edebilirsin. Sisy peşin para 100 USD sanırım. Cobalt sormuştu. ben yediğim kazığı öğrenmemek için sormamıştım ama cobalt sağolsun öğrendim:)
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
54
tamam sağol can dostum tşk ben z.burnundan aldım motormu bana hediye ettiler sissya barı ama pek içime sinmedi bir ara resmini yollarım birde sanki kanuninki biraz hoşuma gitti gibi o güzelmiş ama kanuninin hangi modelin acaba o sissy bar bilmiyorum onu öğrenmem lazım ee can dostum senin motor nasıl gidiyor bir problem varmı
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
39
Aitho,nasilsin arkadasim :)
Bu bizim kroniklesen konu ile ilgili ne gerekiyorsa yapalim.Avukatsa avukat...Bizimkilerden baska bir tane daha kavrama problemi olan motora rastlamadim.....Bunlarin bu problemin kaynagini bilmediklerini sanmiyorum..Fakat sattiklari yuzlerce makinenin toplatilip duzeltilmesi bayaa maliyet gerektirdigi icin salaga yattiklarina eminim....Bence sirketin kendi icinde bir sorun war..Yarin oburgun Motomax'i ortada bulamazsak sasirmiyacagim gibi bir hisse kapildim artik.. Dedigin gibi Motomax'a kalacak olursa bu da Landcrusier'le Supershadow'un hikayesine donecek...5-6 ay'dir parasi elinde o motorlari bekleyenler taniyorum...Ben de onlardan biriydim,SL'm eskidi neredeyse, hala getirecekler...Bugun son bir mail daha yazdim Motomax'a,onun sonucuna gore harekete gecelim derim artik..Sevgiler:) promethe76; dostum sana da selam:p
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
arkadaşlar,

motoru orta sehpaya kaldırıyoruz tamam daaa yan ayaklığa güvenen var ı aranızda iki kez yattı motor durup dururuken oysa son yattığında o kadarda kontrol etmiştim ama yinede yattı. Bu konuda bi değişikliğe giden oldumu :silent:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
61
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
287
Topiği okuduktan sonraki bu 2 saatimi aldı açıkcası almayı düşünüyodum ama soğudum arkadaşlar ne kadar ekmek okadar köfte diyen olabilir ama para kolay kazanılmıyor heyecanla bu motoru alırım beğendim derken böle hataları çıkartması üzdü beni ben şimdi ne alacam ya:salut:
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
GURAY' Alıntı:
tamam sağol can dostum tşk ben z.burnundan aldım motormu bana hediye ettiler sissya barı ama pek içime sinmedi bir ara resmini yollarım birde sanki kanuninki biraz hoşuma gitti gibi o güzelmiş ama kanuninin hangi modelin acaba o sissy bar bilmiyorum onu öğrenmem lazım ee can dostum senin motor nasıl gidiyor bir problem varmı
Güray benim motor 200 km.de duruyor. Kendime Bir de Regal Raptor aldım.
SL'i satacağım için artık binmeyide düşünmüyorum. Km.az kalsınki daha rahat satabileyim.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
39
Strateji;
Arkadasim,motoru yan ayakliga birakirken muhakkak vitesi de 1'e tak.Boylece arka tekerlek kilitlenecegi icin motorun hareket edip dusmez..Tabi yan ayakliginda bir sorun yoksa..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst