Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
193
jameika34' Alıntı:
Arkadaşlar, Keeway 150'lerde Kullanabileceğimiz METZELER Marka (Alman Malı) Dubleks Lastiklerin Fiyatları,
110x90x16 (ön dubleks lastik) Metzeler 59S TT ........ 60 EUR
130X90X15(arka dubleks lastik) Metzeler 66S TT ........ 65 EUR
NOT: Ayrıca Uzakdoğu Malı (Çin,Tayvan gibi.) Lastik Fiyatları Gelecektir. Tahmini Fiyatlar en az %50 gibi daha ucuz düşünebilirsiniz. (kalite olarak tabiki Metzeler'le kıyaslanamaz.) Tüm arkadaşların Bilgilerine......:)


Jameika verdiğin bilgiler için minnettarız dostum.

Ehliyet gelene kadar ben de değiştirmek istiyordum lastikleri.

Herhangi bir lastikçi takabilir mi bunları,bir uyum sorunu yoktur dimi.

Bir de kaça patlar arkadaşlar
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
arkadaşlar bende gidonu değiştirme taraftarıyım
biraz daha havalı ve çaylak gidon denen chooper modeline gerçek uyan bi gidon istiyorum mondialın gidonu bile daha güzel görünüyo ve bu gidon benim sırtımı ağrıtıyor
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Hammer' Alıntı:
Jameika verdiğin bilgiler için minnettarız dostum.

Ehliyet gelene kadar ben de değiştirmek istiyordum lastikleri.

Herhangi bir lastikçi takabilir mi bunları,bir uyum sorunu yoktur dimi.

Bir de kaça patlar arkadaşlar


Ben Jantları İncelettirdim. Dubleks Lastik İçin İdeal. Fakat Dubleks lastiklerde kullanılan herkesin bildiği gibi siboplar farklı (Yani Kalın) Keewaylerde kullanılanlar ise iç lastik olduğu için ince bundan dolayı janlardaki sibop delikleri iç lastiğe göre açılmış (yani Küçük)Onun için jantlardaki sibop delikleri matkapla çook kolay bir şekilde genişletiliyor.(Motor Lastikçileri Bilir.)Maliyet olarak değiştirmesi ve delinmesi (iki lastik için) 10ytl.yi geçmez.
Jant Deliği Genişletilmedende çıkan iç lastiğin sibobunu oraya monte edebiliyor lastikçi, isteyen böylede yaptırabilir.
Anadolu Yakasında oturan Arkadaşlar varsa ben lastik konusunda iyi bir usta adreside verebilirim Üsküdar'da bir lastikçi var adresini ancak yarın tam olarak veririm.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
39
aitho;
Dostum, bir an once hallet de kurtulalim su kavramadaki ses probleminden..Anlamadigim,motor sogukken neden yapmiyor o sesi?Dedigin gibi rulman ve mildense,sogukken de yapmasi gerekmez mi?Sevgiler...
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
rebet' Alıntı:
aitho;
Dostum, bir an once hallet de kurtulalim su kavramadaki ses probleminden..Anlamadigim,motor sogukken neden yapmiyor o sesi?Dedigin gibi rulman ve mildense,sogukken de yapmasi gerekmez mi?Sevgiler...
ya su kavramadakı ses dedıgınız benım motordada var dedıgınız gıbı hemen baslarda yok belirli bı km gıttıkten sonra dur kalk yaparken ses gelıyor sansımandan sankı zıncır dıslılerın arasına gırerken zorlanıyor zıncır sesı gıbı gelıyor ama dedıgım gıbı motor belırlı bı km gıttıkten sonra yanı sogukken değil nedendır yav sızdekı problemde aynımı
 
Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
241
Jameik34 arkadaşım merhaba,
Lastiğin modelini bildirebilirmisin. Internetten lastiği ve desenini inceleyip kararımı sana bildirmek istiyorum. Ben avrupa yakasındayım. Bu tarafta jantı düzgün bir şekilde genişletip dubleks lastikleri takabilecek bir adres varmı bildiğin?
Birde lastikleri ne zaman, nasıl ve nereden alabiliriz?
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
bu hafta sonu gezimi resimledim :)

piyer lotti den bir kaç görüntü

bir tane daha






Eyüp camii ni ve Hz. Eyyübü ziyaret,

beşiktaş sahilde bi mola



arkçım fatih kardeş beşiktaşa giderken bana katıldı

beşiktaştan sultanahmede geçtik.


iyice acıktığımızı fark edince zeytin burnuna ollivyuma geçtik ve bi güzel karnımız doyurduk :cherry:

çayı nerede içelim diye düşünürken ataköye gitmeye karar verdik.
hava kararamıştı artık. sıcasık şöminenin karşısında çaylarımızı içerken koyu bir sohbete dalmışız hatta ışıklar söndürülünce içerde birkaç kişi dışında kimsenin kalmadığını fark ettik.

 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Can.' Alıntı:
Jameik34 arkadaşım merhaba,
Lastiğin modelini bildirebilirmisin. Internetten lastiği ve desenini inceleyip kararımı sana bildirmek istiyorum. Ben avrupa yakasındayım. Bu tarafta jantı düzgün bir şekilde genişletip dubleks lastikleri takabilecek bir adres varmı bildiğin?
Birde lastikleri ne zaman, nasıl ve nereden alabiliriz?


İyice okursan model'leri yazıyor.
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
52
KEEWAY SL 150 yardımcı olursanız sevinirim bende almaya karar verdim

selam arkadaşlar ben tekirdağ çerkzköyden caner ben de internet üzerinden yaptığım araştırmalar sonucu sl150 yi almaya karar verdim bana yardımcı olursanız sevinirim burda yaniş çerkz öyde bu motorlardan satılırmı servisi varmıdır bi servis için150 200 km yol yapmayalım burada çorlu tekirdağ tarafında oturan arkadaşlar varsa lütfen yardımcı olsunlar şimdiden teşekkürler msn adresimide veriyim [email protected]
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
jameika34' Alıntı:
Ben Jantları İncelettirdim. Dubleks Lastik İçin İdeal. Fakat Dubleks lastiklerde kullanılan herkesin bildiği gibi siboplar farklı (Yani Kalın) Keewaylerde kullanılanlar ise iç lastik olduğu için ince bundan dolayı janlardaki sibop delikleri iç lastiğe göre açılmış (yani Küçük)Onun için jantlardaki sibop delikleri matkapla çook kolay bir şekilde genişletiliyor.(Motor Lastikçileri Bilir.)Maliyet olarak değiştirmesi ve delinmesi (iki lastik için) 10ytl.yi geçmez.
Jant Deliği Genişletilmedende çıkan iç lastiğin sibobunu oraya monte edebiliyor lastikçi, isteyen böylede yaptırabilir.
Anadolu Yakasında oturan Arkadaşlar varsa ben lastik konusunda iyi bir usta adreside verebilirim Üsküdar'da bir lastikçi var adresini ancak yarın tam olarak veririm.

baba yav sen ekzost olayını vede su gıdon olayını halledıcektın ne oldu degıstırebılfınmı?
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
arkadslar SORUMU CEVAPLAMADININZ HİÇ BİRİNİZ 2000 KM DE DEĞİL MI YOKSA.....TEKRARDAN SORUYORUM KULAK WERIN LUTFEN 2000 KM BAKIMINDA MOTORSİKJLETLERIMIZE HANGI İŞLEMLER YAPILIYOR VE BAKIM ÜCRETİ NE KADAR???????
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Gidon görüntü itibari ile değişmeli ama genel olrak motorsikletin ve oturma pozisyonunun uzun gidonlara pek uymayacağını düşünüyorum. Özelliklede koltuk pozisyonu kısa gidona göre ayarlanmış olabilir..

ilk aldığımda muhakkak değişmeli diyordum ama şimdi o değişirse bütün kablolar falan değişecek ayrıca sonuç nasıl olur bilemiyorum yapan varsa incelemek lazım
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
44
Aynalarımın resmini en yakın zamanda siteye göndereceğim. Gerçekten çok fonksiyonel. Elinde varmı bilemiyorum. Sizlerle paylaşmak için elinde olup olmadığını sordum. Bunun üzerine "ilk senin motoruna denedim, böyle cukk diye olacağını bilseydim bolca alırdım" dedi. Ama rahatlıkla tedarik edebileceğini söyledi. Bu ayna herhangi bir marka motora ait değil, Standart bir ayna .

İçerenköyde bulunan servisi tam olarak şöyle tarif edebilirim. Bostancı köprüsünden, yukarı doğru çıkıyorsunuz. yol bittiğinde yol hafif sağa doğru kıvrılıyor sol tarafınızda mezarlık kalıyor. 150 m kadar yolu takip edin. camiyi geçtikten hemen sonra sol tarafta bir sokağın başında rakkas sokak diye yazıyor. Bu sokakta göreceksiniz . Kaybolanlar için tel no 0216 577 34 90. Yer çok kolay ama birine sorarsanız hemen gösterirler. Ayna konusunda önceden telefon ederseniz daha iyi olur.
 
Katılım
26 Tem 2005
Mesajlar
103
Ya bitane sl 150 gördüm krem rekti, yazıları silmiş bmw stiker yapıştırmış ,sesi de baya iyiydi (egsozun içine baktım baya bi delik açmış)görüntü çok güzeldi....
Arkadaşı tebrik etmek lazım baya güzel yapmış:cat:
 
Katılım
12 Tem 2004
Mesajlar
170
Orjinal hali...
dscn38869rb.jpg
[/URL][/IMG]

Buda koltuk değiştirilmiş, amortisör alçaltılmış ve kırmızı çizgiler çekilmiş hali...
dscn3886copy8gn.jpg
[/URL][/IMG]

Plaka yan tarafa alınmış dolayısıyla arkadan gorunmuyor, ayak pedi parmak şeklinde yapıldı, ön sinyallerde alt tarafa alındı... direksiyonuda düz ve zigzag seklinde iki ayrı sekilde yapıcaktım ama cok uykum geldi artık onları sonra yaparım.. şimdilik bu kadar.. bu ay sonuna kadar motoru bu hale getirmeye calısıcam. bakalım nasıl olacak...
dscn38861copy9im.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
Ceko dostum elin değmişken bilgisayarda diroksiyonla ayak pedinide değiştirseydinde baksaydık.Koltuk basık güzel duruyor bu arada yaptırmak lazım.:cat:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
7
köpeklere dikkat

arkadaşlar sl150 yi otoparka park ederken otoparkın motorculara kıl köpeği ayağımı ısırdı. ne alaka derseniz bu köpek bir kerede yolda giderken yanımda koşturuyordu. bazı piskopat köpekler bu şekilde atlıyor arada arkanıza aman dikkat edin diyorum!!
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
lubimaya54' Alıntı:
arkadslar SORUMU CEVAPLAMADININZ HİÇ BİRİNİZ 2000 KM DE DEĞİL MI YOKSA.....TEKRARDAN SORUYORUM KULAK WERIN LUTFEN 2000 KM BAKIMINDA MOTORSİKJLETLERIMIZE HANGI İŞLEMLER YAPILIYOR VE BAKIM ÜCRETİ NE KADAR???????


Dostum dur kizma cevapliyorum iste:p 2000 km bakiminda ozel bir sey yok bujiyi degistir , hava filtresini temizlet , zinciri yaglat ve gerdir (eger gerekli ise) , vidalari siktir genel olarak , yagini degistir. Malzemeler icin 25 ytl belki odersin o kadar icilik serviste yapiliyor sa odemezsin. 4000 km arka balatiyi kontrol ettir. Bundan baska bir sikayetin var ise baktir hazir gitmisken. Yani 2000 km cok bi sey degil o yuzden korkma ben su an 5000 km geliyorum.Ilk defa balata degistirdim.:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst