Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
144
Arkadaşlar bi sorum olcak ben benm sl ye perf. havafiltresi aldım pipercross marka orjinal filtre ve kutuyu çıkarıp filtreyi takıcam fakat ara filtreye uyan boru karbratöre uymuyo o yüzden araya aparat aldım fakat bu sefer kıvrım veremiyorum filtreye bilen arkadaşlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
derin vaybee

merhaba derin sen beni hatırlarmısın ? karagöl gezisi desem hatırlarsın herhalde

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:41 PM ----------

:):):)
:)
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
merhaba derin sen beni hatırlarmısın ? karagöl gezisi desem hatırlarsın herhalde

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:41 PM ----------

:):):)
:)

Kardeşim sen de gelsene bizimle hafta sonu (c.tesi diye başladık) derin'le birlikte Ayvalık gezisine sabah gidip akşam dönücez bedtothebon ile birlikte. :queen:
 
Katılım
28 May 2009
Mesajlar
40
Arkadaşlar 2006 hazirandan beri kullanıyorum benim bir problemim olmadı ve on numara bence 115 km ye kadar çıkıyorum ben motorumla zaten 5000 kmdaha..ama şu an siboblar vuruyor su sesi gibi ses geliyor bu çok problem yaparmı sizce..._?_
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
bakıyorum sıkıntısı olan varsa yardımcı olayım diye.Bana kalsa ilk sıkıntıda benzin döküp yakarım.(yapmadığıma pişmanım)

Cok sert oldu abi bu soz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:58 PM ----------

Arkadaşlar 2006 hazirandan beri kullanıyorum benim bir problemim olmadı ve on numara bence 115 km ye kadar çıkıyorum ben motorumla zaten 5000 kmdaha..ama şu an siboblar vuruyor su sesi gibi ses geliyor bu çok problem yaparmı sizce..._?_

Bence daha fazla 115 km ye cikma :bounce:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Motorda 90 km/s giderken bile devir saati bayagi yukselmeye basliyor, titresim artiyor. 115 km/s giderken ki titresimi, deviri tahmin edebiliyorum. Bu da motorda ki her turlu aksani, vidalari, somunlari bozmaya. Sonucta motor, o suratleri yapmak/kaldirmak icin yapilmis degil. Dikkatli olmak lazim.
 
Katılım
28 May 2009
Mesajlar
40
peki hangi yağ kullanılmalı ben prısta leader td 10w-40 koydum bu yağ uygunmudur..veya bana önerceğiniz yağ hangisidir..
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
En iyi yağ Castrol bence.10/40 biraz paraya kıyıp bundan koymakta fayda var. Kösedereli, karaburundan mısın?
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
Aslen Karaburun İskele. Ama iş yüzünden ancak haftasonları gidebiliyorum. Karaburun'da Albatros Restorant var,İskele'de yazlık onun üstünde.Denk gelirse beklerim,çekinme. Bu tüm arkadaşlar için gecerli :)
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
merhaba derin sen beni hatırlarmısın ? karagöl gezisi desem hatırlarsın herhalde

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:41 PM ----------

:):):)
:)

Hatırlamaz mıyım, biz seni öldün falan sanmıştık... :) Hala duruyor mu Superlight?
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
Kösedereli biz her sene geliriz sizin köye yağ almaya. Yurtalan var orda tanırsın belki.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
evet arkadaşlar 2006 nisan trafiğe ilk çıkışım SL 150 ile. bu 3 senelik periyodda en fazla 20-30 gün binmemişimdir. hergün işe bile SL ile gidiyorum. yaz kış demeden. neler değişti derseniz bir defa debriyaj balatalarım bitti, bir kezde vites dişlilerini değiştirdim. ön koruma demiride artık ömrünü tamamladı onu da keyfe keder değiştirdim. SL 150 lerin standart sıkıntısı olan depo altından benzin kaçağı yaşadım. ufak bir kaynakla bitti. titreşimden kaynaklanan vida değişimlerimde oldu. mekanik olarak bakımlarını düzenli yaparsanız ve titreşimi çok görmezseniz diyebilirim ki çok gaddar bir motosiklet. ama hız beklemeyin. yakıtta da çok cimri. söylemeyi unutmuşum 60.000 kmleri çoktan devirdim.
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
İlkerle aynı sokakta oturuyoruz. Mehmet abiyi de tanırım. Gelirsem uğrarım sana da. Ben de izmire beklerim. Hatta badtothebone ile yarın tura çıkıcaz gelirsen seni de bekleriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst