Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki nerde taktırdın ve kaça mal oluyo bilgilendirirsen sevinirim

harbiden role ne kadar kardeş yaw benim sislerde iş görmüyo çok sönük kalıyo

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 PM ----------

arkadaşlar oncelikle değerli bilgilerinizden dolayı hepinize teşekkurler!2 hafta once bende bir sl aldım fakat 2 tekerleğin dilinden anlamadığım için oncelikle motordan emin olup yola çıkabilmem için ne yapmalıyım ?yağı ve debriyaj balatası yeni.giderken bir sorun gözükmüyor ama bi tamirciye götürüp baştan aşşağı baktırmalımıyım?birde eksozlar açık ve aşırı ses yapıyor özellikle uzun zaman sonra başım ağrıyor normaş eksoz fiyatı nedir?teşekkürler

normal egsoz fiyatı 150 lira civarı.içi full açıksa ucunu kapattır benim full açıktı kapattırdım güzelleşti.
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
bendede aynısı olmustu sorun aküde degil konjektördedir. bu arada ekstra sis farı yada elektirikli bir aksesuar aldıysan keewayin aküsüde elektirik tesisatıda buna dayanmıyor...

Haklısın kardeş, sorun konjektördenmiş. Değiştirdim rahatladım ama hala deneme safhasındayım.
Badtothebone, teklifime ne diyosun. Bu haftasonu değil öbür hafta sonu turlayalım mı?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Bakiyorum burada eskiden oldugu gibi bir SL kardesligi yavas yavas baslamis. Turmalar, organizasyonlar vs. Ne guzel :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:30 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:26 AM ----------

Arkadaşlar öncelikle merhaba keeway bu modeli çok hoşuma gitti.Size bir kaç sorularım olacak:
1.Ben şu an Kütahyadayım yedek parça sıkıntısı yaşarmıyım?
2.Motosikleti 2.el almayı düşünüyorum ve temiz bir motor aldıktan sonra çok hasar çıkarır mı problem yaşarmıyım?
3.Bu motor v motormu?
4.Keeway Superlight 150 modeli ile Supershadow 250 modeli arasında gidip geliyorum sizce bu modellerden hangisi alınmalıdır hangisi daha az hasar çıkarır?
Arkadaşlar bu soruları cevaplarsanız çok sevinicem.Tüm motorcu arkadaşlarıma selamlar:rendeer:

Eger ikisinden birini sececeksen, bende SS i oneririm arkadasim. 150 cc lik bir motor, ozellike Superlight kesinlikle seni belli bir zaman sonra tatmin etmeyecektir.
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
Haklısın kardeş, sorun konjektördenmiş. Değiştirdim rahatladım ama hala deneme safhasındayım.
Badtothebone, teklifime ne diyosun. Bu haftasonu değil öbür hafta sonu turlayalım mı?

ayıpsın :bounce::bounce: izmrli keewaciler olarak boy göstermemiz şart piyasa japocunların eline geçmiş:):) şaka bi yana gezelim artk tek başıma sıkıldım motrdan hafta içi msnde görüşüp gün ayarlarız
saygılar...
 
Katılım
20 May 2009
Mesajlar
3
facia kardeş nası kapatıyolar eksozun ucunu?bi tarif edermsn bende ona gore anlatiim ustaya?
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
facia kardeş nası kapatıyolar eksozun ucunu?bi tarif edermsn bende ona gore anlatiim ustaya?

kardeş uç tarafını kapatacak kadar yuvarlak bi teneke kesiyo. yani teneke değil de yuvarlak bi düzlem diyeyim sana. içine sokuyo onu kenarlarından egsoza kaynak yapıyo tamamen.egsozda hiç delik kalmıyo onu kaynak yapınca. sonra o kaynak yaptığı parçanın ortasını deliyo. onlarda ole malzemeler var ateşle yok ediyo resmen:) yani deliğin büyüklüğüde 50 kuruş bozuk para büyüklüğünde olsa yeterli. iki egsozu da bundan yaptır. ama kaynak yaparken şunu unutturma: ıslak bi bez koysun egsozu sarsın bezle ve kaynak yaparken adam sende o bezi hep ıslat ve soğuk tutmaya çalış. kaynak yaparken egsozun rengini nikelajını attırmaması için. inşallah açıklayıcı olmuştur:)
 
Katılım
20 May 2009
Mesajlar
3
kardeş uç tarafını kapatacak kadar yuvarlak bi teneke kesiyo. yani teneke değil de yuvarlak bi düzlem diyeyim sana. içine sokuyo onu kenarlarından egsoza kaynak yapıyo tamamen.egsozda hiç delik kalmıyo onu kaynak yapınca. sonra o kaynak yaptığı parçanın ortasını deliyo. onlarda ole malzemeler var ateşle yok ediyo resmen:) yani deliğin büyüklüğüde 50 kuruş bozuk para büyüklüğünde olsa yeterli. iki egsozu da bundan yaptır. ama kaynak yaparken şunu unutturma: ıslak bi bez koysun egsozu sarsın bezle ve kaynak yaparken adam sende o bezi hep ıslat ve soğuk tutmaya çalış. kaynak yaparken egsozun rengini nikelajını attırmaması için. inşallah açıklayıcı olmuştur:)

eywallah adamım ya.
 
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
14
arkadaşlar bende umarım en yakın zamanda arıza katılcam okuyorum şuan aydında normalde sakaryadayım yazın çalışıp ikinci el bi Keeway Superlight 150 almaya çalışcam birinin tavsiyesi ile bu modele yöneldim aklıma takılan birçok şey var ama forumu okudukça zaten aklıma takılanların soruldugunu görüyorum onun için şuan motoruda almadıgım için sadece okumakla yetiniyorum ama sanki motoru aldıhımda sizin karşılaştıhınız problemlerle karşılaşınca her gün karşılaşıyormuşum gibime gelcek gibi bütün yazdıklarını evde zevkle okuyorum arkadaşlar umarım en yakın zamanda aranıza bir Keeway Superlight 150 sahibi olarak katılırım herkeze saygılarımla...
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
Alican öncelikle hoşgeldin. Umarım istediğin gibibi motor bulursun. Aldıktan sonra buradaki yazdığımız sorunlardan en az 1 tanesini yaşayacaksındır o muhakkak (inşallah öyle bi problemin olmaz demek isterdim ama maalesef diyemiyorum:) ) ama sorun ne olursa olsun bu motora binmekten her zaman çok çok çok zevk alacaksın ona garanti veririm. Paranın son kuruşuna kadar karşılığını alırsın.
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
Ben motorumu ne kadar çok seviyomuşum ya 1 hafta ayrı kaldımm rüyalarıma girdi walla
 
Son düzenleme:
Katılım
2 May 2009
Mesajlar
14
saolun inş bakalım bu krizde yazın iş bulabilirsem bütün paramı biriktirip almayı düşünüyorum :p
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Arkadaslar selamlar,

Dun aksam ustu, saat 7:30 sulari gibi, Bostanci Vatan Bilgisayar'a gittim. Orada, asagida ki kapali otoparkta iki tane superlight gordum. Ozellikle krem rengi olanin on camina hayran kaldim. Ikiside gicir gicilardi masallah. Krem rengi oranin arka camurlugunda, MT sticker'i vardi. Herhalde buralardan bir arkadasin motoru idi diye dusunuyorum :)
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
bütün sl ailesine slm
hafta sonu ortak neddle benm nacizane çabalarım sonucu izmir turu yapıcaz şimdiden 3 sliz gelmek isteyen izmrli arkadaşlarımız buyursun gelsin çay kahve şirketten:mrgreen:
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
Evet arkadaşlar hafta sonu tur var. İzmirdeki ve diğer şehirlerdeki tüm arkadaşlarımız davetlidir. Çay sevmeyenlere gazoz da ikram ediyoruz :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst