Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
biraz uğraştım ama değdi galiba

28032009447.jpg

28032009446.jpg



yorumlarınızı beliyorum..
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu ne abi??

arkadaşlar aranızda genel bi bakım yaptıran oldu mu motoruna? buji yağ filtresi falan deiştiren? ne kadara genel bi bakım yaptırılabilir?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
chopperrider emektarı sattın demek. sl yeri anılarımızda bambaşka olarak kalacak. :cat:
 
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
174
Selam arkadaşlar, motorum 3bin de daha yeni aldım sayılır, bakıma götürmedim daha bostancı ve çevresinde götürmeyi düşünüyorum..

Motor yağı ve hava filtresi temizlencek başka bişeye gerek yok sanırım?


Kadıköyde keewayi de yapan bi servis var ama 45TL dedi. Kendi eski motorcumda yaptırsam 30TL daha mantıklı dimi yada sizin gittiğiniz bostancı tarafında önereilceğiniz motorcu var mı?



Bide motor yağını kendim alıcam castrol 10/40 yarı sentetik mi almalıyım??

http://www.senturkotoaksesuar.com/castrol-magnatec-10w40-1lt.html (Bu yağ olur dimi?)


.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Yağı kendin al 10/40 sentetik.

çek evin onune motorun altına bir kap koy üstten yağ kapağını aç alttan tıpayı sök elin kolun biraz yağa bulansın yağ boşalınca kaba tıpayı kapat elini temizle yeni yağı yavaşca koy kapağı kapat benzin istasyonuna git hava filtresini sök hava tut. Toplam maliyet 15tl yağ parası.
 
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
174
Yağı kendin al 10/40 sentetik.

çek evin onune motorun altına bir kap koy üstten yağ kapağını aç alttan tıpayı sök elin kolun biraz yağa bulansın yağ boşalınca kaba tıpayı kapat elini temizle yeni yağı yavaşca koy kapağı kapat benzin istasyonuna git hava filtresini sök hava tut. Toplam maliyet 15tl yağ parası.

Evet mantıklı daha öncede eski motorumda ben değiştiriyodum.. Motorun bütün gevşeyen parçalarını kendim sıktım hallettim. :)

Yanlız ne kadar yağ koycağımı unuttum =) Yağ çubuğunda en üst çizgide olacak dimi bide aşağıdaki yağdan alıcam yada ne önerirsiniz??

http://www.senturkotoaksesuar.com/castrol-magnatec-10w40-1lt.html


Bide hava filtresine sadece hava mı tutucam yıkamam gerekmiyo dimi?


.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Bu yağ guzel bende kullanıyorum.

Sanırım 1 lt yetıyor iki çizginin arasına gelmesi yeterli.

Hava tut bolca yıkamaya gerek yyok
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yanlız alt taraftaki tıpa dediğiniz yeri ilk önce sana usta göstersin,doğru olarak takılmama ihtimali çokmuş.

1lt de tam olarak yetmiyor bu arada... biraz daha eklemek gerekiyo.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
174
5 TL ye usta değiştiririm dedi hiç uğraşmıcam götürcem =)

1lt yağ alıcam onu koycak e e yetmiyorsa ustanın kendi kullandığı yağdan az koysak olmaz mı? :cherry:


Bide son olarak bayrak takma aparatını en ucuz istanbul anadolu yakası/bostancı,kadıköy çevresinde nerede bulabilirim??



.
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
66
arkadaşlar bi yardımcı olursanız sevirim,şu debriyaj balatasını deiştircem ben, hangi markanınkini taktırcam fiyatı nedir??? bi bilgilendirirseniz??

yaw arkadaşlar biriniz bi yardımcı olun jameika34 hakan abiyede msj atılmıyo çaresiz kaldım

dostum aylardır girmiyodum gecenin bi varkti gireyim dedim senin umutsuz haykırışlarına rastladım bilirsin ben acemiyim daha ama geçen dolaşırkenn youtube de şöle bi yoruma rastladım bi bak doğruysa bundan taktır

http://www.youtube.com/watch?v=28Pa1...rom=PL&index=5
 
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
174
Arkadaşlar sağ kapağın üzerine japon yapıştırıcı bulaştı yanlışlıkla bunu nasıl çıkarabilirim??? (Benzin denedim olmadı) :silent:



.
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
izmirli keewaycilerin dikkatine

İzmirde bulunana arkadaşlarım eğer sizde istersensiz şehir dışı veya şehir dışı geziler düzenleyebilriz ilgilenen arkadaşlarım yazarlarsa sevinirim.

saygılarımla...
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
26
Selam arkadaşlar..

Selam arkadaşlar ben murat bende 1 hafta önce SL mı aldım sonunda ve artık aranıza katılma zamanımın geldığını hıssettım :) Herkese sevgıler saygılar..:wiinkk::)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst