Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
66
2. el alırsam keeway almayı düşünüyorum bi motor buldum işte 1300 km de 2008 model 2000 ytl ye veriyo iyi mi sence o?

dostum izmirdemi bi sahibinden deki linki koysana bende izmirden bi motora bakmıştım ama motor kazalıymış oda ailem istemio felan diodu belki aynı çocuktur sakata gelme sonra. . .
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
arkadaşlar ben direksiyonu uzatıyorum kablolar yetmiyor:mrgreen:nasıl uzatırız bi bilginz warmı:cat:
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
arkadaşlar ben direksiyonu uzatıyorum kablolar yetmiyor:mrgreen:nasıl uzatırız bi bilginz warmı:cat:

kardeş jameika hakan abiye bi sor o hallediodu o işleri, ama kendinde motor parçası satan herhangi bir yerden tedarik edebilirsin kanuni tiger, regal raptorunn kablolar falan olur sanırım
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
56
Hocam diğer forumda da uyardı arkadaşlar bi kendini tanıt kimsin nesin?Tamam anladık SL arıyosun...
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
sevgili kardeşelrim bu kablo sorununu hala halletmiş diilim elektrik ve debriyaj neysede ön freni nasıl halledicem bilen varmı:cyclopsan
 
Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
337
dostum izmirdemi bi sahibinden deki linki koysana bende izmirden bi motora bakmıştım ama motor kazalıymış oda ailem istemio felan diodu belki aynı çocuktur sakata gelme sonra. . .

http://www.sahibinden.com/motorsiklet_zevki_bu_makina_ile_cikar-02WQQaXQQ10200971WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/super_makina-07WQQaXQQ13034810WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/1100km_bi...lik_motor-02WQQaXQQ10162345WQQpXQQdisplayitem


3 ilan da aynı motora ait senin gördüğün kazalı motor bu mu?
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
56
SL Gidon

Derim ki hiç bulaşma verim alamazsın çook uğraşırsın çook para harcarsın...Ben yaptırdım verdiğim parayı ben bilrim :queen:
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
70
zinki kardeş direksiyonu yaptım kendim iş sadece kablolarda onlar fazla bi para tutmaz diorum ama gene de girdik işin içine:pr:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
56
Sl

Hocam ben motoru bıraktım elemana yapsın die sonra geldiğimde bütün sele depo gidon elektrik tesisatı darmadağındı.Adam bütün tesisatı sökmek zorunda kalmıştı sonra kabloları uzattı işte bunlar sana belki bişeyler anlatır :)
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harbiden ses seda yok ne zamandır:) ya bişey sorcam arkadaşlar,bu ön cam hıza etki yapar mı? yani rüzgarı kırdığı için bize çarpıp yavaşlatan rüzgar yukarı doğru kırıldığı için etki yapar mı ki?? birde fiyatları ne kadar bilen varmı acaba?
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
Ben geçen ay camı servise sormuştum 50 tl dedi bağlantı ayakları hariç. Hıza da etkisi (pek fazla olmasa da) olur gibi. Ama en önemli faydası göğsümüze gelen rüzgarı kesmesi bence.
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
40
üstadlarım uzun zaman sonra merhaba :)... sl sini muayeneye götüren oldu mu hiç? benim egsoz açık ona problem çıkarcaklar herhalde. serviste orjinal egsoz fiyatını bilen var mı? ya da başka çözüm önerisi? havalar düzeldi ama ben hala binemiyorum :(
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
8
Arkadaşlar uzun zamandır motor almak istiyordum çok uygun bir fiyata super light buldum 2006 model 10000 km de almayı düşünüyorum ama motor hakkında pek bilgim yok kimi macar diyo kimi çinden ithal eden macarlar bize satıyomuş falan filan bana bir yardımcı olun lütfen motoru kullananlar tavsiye edermisiniz?forumlara baktım 90 dan sonra titreme yapıyor deniyor yakıtı iyimiş galiba
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar uzun zamandır motor almak istiyordum çok uygun bir fiyata super light buldum 2006 model 10000 km de almayı düşünüyorum ama motor hakkında pek bilgim yok kimi macar diyo kimi çinden ithal eden macarlar bize satıyomuş falan filan bana bir yardımcı olun lütfen motoru kullananlar tavsiye edermisiniz?forumlara baktım 90 dan sonra titreme yapıyor deniyor yakıtı iyimiş galiba

zaten 90-90 gitmen en ideali bu motorla arkadaşım,bence kaliteli bi motor,uygun fiyata bulduysan al derim. çin mi macar mı sorusuna tam olarak yanıtı bende bilmiyorum ama macar olması büyük ihtimal,yanlız kaliteli bi motor çin çan çun denilen makinelerden deildir bilgin olsun..

arkadaşlar hani bizim motorların kronik debriyaj balatası sorunu var ya, 5 bacaklısı takılıyomuş da düzeliyomuş hani, onu bana bi anlatabilirmisiniz? yani neresi değişiyo balatanın,birde bana çıkaracağı fiyat ne olur ortalama?? ( bugün yokuş yukarı durdum motorla,dik bir yerdi,kalkarken sanki zincir kopacakmş gibi oldu çok sinirim bozuldu acilen düzeltmem gerek)

Ben geçen ay camı servise sormuştum 50 tl dedi bağlantı ayakları hariç. Hıza da etkisi (pek fazla olmasa da) olur gibi. Ama en önemli faydası göğsümüze gelen rüzgarı kesmesi bence.

bağlantı ayakları dediğin şu direksiyona doğru inen 2 tane demir değilmi arkadaşım? onlar var bende takılı ama cam yok,birde camı takarken hani vidalanacak ya cam,camın dış tarafında camı o ayaklara tutan 2 tane nikelajlı bir şey var hani,(cam tutacağı diyiyim) onlarda dahil mi fiyatın içine?
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
62
Hayır o ayaklar da dahil değil. Benim sorduğum sadece camın fiyatı. Sen üzerine camla ayakları tutturan parçaları da alacaksın o zaman. Bende bütün parçalar olduğundan sadece camın fiyatını sormuştum.
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tutup bi 20 lira da ona istemezler demi nedd?? biliyomusun fiyatlarını?? birde şu balata fiyatını bilen varmı??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst