Sizin icin sıkıntı yaratacak bir cok faktor var, ama insan yinede keyif aliyor. Ben gecen yil Keeway SL 150 ile kiz arkadasimla beraber Yalova uzerinden Erdek'e gitmi$tim. Kamyon ve otobus gibi buyuk araclari sollarken yada onlar sizi sollarken dikkatli olun, yarattiklari ruzgar etkisi zaman zaman kontrolsuzluge neden olabiliyor. Yollar zaman zaman cok bozuk olabiliyor, ozellikle sizin motorunuzun tekerlek capı daha kucuk oldugundan daha dikkatli olmalisiniz. Titresim yorucu olabiliyor, ama bir yandan da dikkatli olma konusunda sizi bir nevide olsa uyarma gorevini ustleniyor. Kaskiniz fullface degilse, kesinlikle gozluk yada gunes gozlugu takin, kaskin icine sinek arı hersey girebiliyor, ruzgar gozlerinizi rahatsiz edebiliyor, gozluk birazda olsa ruzgara karsi etkili oluyor.. Neden bu gece ruzgara cok takildim bilmiyorum ama, ruzgarli bir gunde yola cikmistim ve beni en cok yoran sey de kendisi olmu$tu.. Simdiden hayirli kazasiz belasiz keyifli yolculuklar
