Keeway Land Cruiser 250 mı? Kanuni Tiger 250 mi?

Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Ben Keeway derim.
1. Efsane Motor, muhattabın kuvvetli
2. Tam olarak çin değil, dizayn proje Macar..
3. Görüntü olarak tam cruiser, Tıger gibi enduro cruıser kırması değil
4. V motor ve çift silindir Cruıser tip motor titreşim daha azdır. Tek silindir daha çok enduorlara özgüdür.
5. Forumlarda tıger dan daha çok şikayet var AMA bu keeway cruıser yeni olmasından kaynaklı olabilir.
6. Sele Keeway de daha alçak
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
selka kardeş sana katılıyorum hyosung gv250 ile keeway 250 land cruiser arasında baya bir gidip geldim zor karar verdim ama 0 km 250cc lik bir motorsiklete 8000 tl. vermek bana akıl karı gelmedi o yüzden 5000 tl olduğu için keeway ı tercih ettim
 
Katılım
4 Şub 2009
Mesajlar
36
keeway i deneme şansım oldu arkadasım ancak tiger 250 ye binme şansım olmadı ancak keeway daha klasik duruyor çift silindir v motor kanuni ise düz motor ve tek silindir yanini titreşim olucak dogal olarak bana kalırsa kesinlikle keeway al derim
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
v motor oldukça avantajlı ve farklı geçtiğimiz hafta sonu keeway ı yakından inceleme fırsatım oldu resimlerde göründüğünden çok daha güzel vites pedallar direksiyon kısaca komple çok uyumlu dizaynı var
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Arkadaşım sitede herkes kendi tecrübe veya görüşlerini anlatmış. Herkese eyvallah. ! Ömrü binek arabalardan tırlara kadar, buna çeşitli motosikletlerde dahil yaşı 50 olmuş ve hala motosikleti bir aşk olarak gören ağabinden tavsiye... İkametim ve ve mekanım B.Çekmece gelme imkanın varsa gel makinayı yerinde incele.. Bunu aklından asla çıkartma ki periyodik bakımı zamanında yapılmayan tank bile olsa randıman vermez. Bende ayrıca 2 yaşına gelmiş iş makinası var. Fabrikadan bakıma gelen servisler makinanın diriliğine inanamayıp fotoğrafını çekiyolar. Sonuçta bu makına taş toprakla boğuşmasına rağmen mükemmel bakımı sayesinde hep gözde. Aynı markanın 21 saat iş yapmışı neredeyse hurda görünüm almış olduğunu söyleyende servis yetkilileri. Atalarımız ne demiş. Bakarsan bağ, bakmazsan dağ olurmuş. Son söz; Kanuni Tiger 250 parasına, yedek, yedek parçasına ve servis ağına göre mükemmel alet.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
keeway s.l 150cc sahibiyim aslına bakılırsa vibrasyon dışında hiçbir şikayetim yok. beni hiç üzmedi bakımlarını düzenli yaptım yağmurda çamurda yola çıkmadım hor kullanmadım vb. yani düzgün kullandım oda beni üzmedi ne parçası değişti nede yolda tekledi kalmadı bugüne kadar 4motor sahibi oldum yanında başka markalarda kullandım ama ençok bu markadan memnunum oyüzden inşallah çok yakında keeway landcruiser alacağım
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
41
keeway land cruiser pahalı geldi bana çokistiyodum ama supershadow almaya karar verdim,hem daha yakışıklı gözüküyo virago gibi:)
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tiger belki de kanuninin en iyi motoru. Çok kalıplı. Land cruiser çok pahalı çıktı o yüzden pek tutmadı.

Hyosung gv250 lere bir bakmanı tavsiye ederim. En azından bir fikir olur.

doğru söze ne denir mesajını okudum bende tam böyle bir cevap yazacaktım.:cat:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
82
arkadaşlar iyice düşündüm son zamlarıda gördüm kendi sl ımı modifiye edicem cruiser keyfini böyle sürdürücem artı 2. el tourring tarzı büyük bi makine almaya karar verdim umarım firmalarda satışlarındaki hayal kırıklığına devam ederler
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
şimdiye kadar mutlaka defalarca yazılmıştır ama doğru bilginin tekrarından ziyan gelmez.
land çift silindirdir ayrıca V motordur. her şeyi bir yana bırak sırf bunlar yüzünden keeway
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
arkadaşım biri tek silindir digeri v motor çift silindir kanuni kullanan baya var onlarada bir sor land cruiser fazla kullanan yok daha yeni efsane motor getirdi kullanıcı yorumları nasıldır bilemem motor güzel heybetli ve en azından efsane motor varken başın ağrımaz
 
Katılım
25 Şub 2009
Mesajlar
175
Keeway Land cruiser 250 yi inceledim...ve kişisel zevkim hiç hoşuma gitmedi... boyum 1.80 ve bu motorun üstünde sıpaya binmiş gibi durdum belkide bana öyle geldi ama yani chopper/cruiserların o heybetli havasından çok yoksun bi motor gibi algıladım...

0 km fiyatı 5.500 tl seviyelerinde...bence bu motorun sıfırını almaktansa biraz daha para harcayıp çok daha kaliteli güvenilir ve şık görünüşlü dragstarın ikinci eli tercih edilebilir...
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
kanuni tiger kullandım 2 yıl kadar kesinlikle 250 cc klasmanında tek geçilecek bir motor. parça bol ve ucuz, arıza çıkarma yok ve ben 32000km de motor yaptırdım çok çok memnun olduğum bir makina keeway ise bilmediğim makina yorum yapamam.
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
tiger kullanan tigeri keeway kullanan keewayı savunmuş bi kişide çıkıp doğru düzgün artılarını eksilerini saymamış ki :silent:

bakarsan bağ bakmazsan dağ olur seçimini sen yap :)

ben tiger diyorum :)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Ben Keeway derim.
1. Efsane Motor, muhattabın kuvvetli
2. Tam olarak çin değil, dizayn proje Macar..
3. Görüntü olarak tam cruiser, Tıger gibi enduro cruıser kırması değil
4. V motor ve çift silindir Cruıser tip motor titreşim daha azdır. Tek silindir daha çok enduorlara özgüdür.
5. Forumlarda tıger dan daha çok şikayet var AMA bu keeway cruıser yeni olmasından kaynaklı olabilir.
6. Sele Keeway de daha alçak

1. Efsane motor keeway'i bırakmış ...
2. Pek çok motorun üretim yeri Çin, bu da Çin işte :)
3. Zevkler renkler tartışılmazmış:) Tiger Suzuki gn250 kopyası mı yoksa sadece motoru mu öyle diye sorasım geldi ...
4. Titreşim olarak V motor tartışılmaz ama Tiger da ön dişli değişimi ile epey azalıyormuşmuşmuş...
5. Tiger ların elektrik tesisatları, arka tekerdeki saplamaları için çok yazıldı çizildi ama motorlarına laf söylenemiyor, yeni çıkan Tiger S lerde bu sorunlar giderilmiş diyordu
6. Zevkler renkler meselesi ...

bende tip olarak keeway'i beğeniyorum ama 3. distribütör değişimi oldu, artık bana pe güven vermiyor, halbuki dünyada tanınan bir motor, kullanıcısı da çok, regal raptor gibi olacak bu gidişle :pr:
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
60
Arkadaşlar merhaba skygo 250cc motorum vardı sıfır almıştım defalarca istanbul - eskişehir arası yol yaptım ve hiç sorun çıkartmadı servise hiç götürmedim buji karbüratör yağ değişim vs hepsini kendim yaptım bayada ömrü vardı bir kaç ayda 5000km yaptım BAKARSAN BAĞ BAKMAZSAN DAĞ sözüne tamamiyle katılıyorum.. Bir hata yaptım ve sattım arasıra motoru görüyorum yazık olmuş diyorum vuruk kırık dökülüyor acıdım motora. Tekrar 250cc almayı düşünüyorum fiyat, tip, özellik olarak keeway LC250 hoş görünüyor. 2.el alıcam motoplus da sıfır tahmini fiyatlar ne civarda olur bilgisi olan paylaşırsa sevinirim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst