Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Murat kardeşim,daha önce 4 somun hakkında uyarmıştım hepinizi. Serviste vida dişlileri üzerine ustam oje şişesine benzer bir sıvı sürüp sıkıştırmıştı bir daha gevşeme olmadı.
Yarın bizleri bekleyen parça sıkıntılarına karşı honda gibi kaliteli marka parçalarından ss 250 ye uyan aksamları paylaşırsanız not edelim derim. Saygılarımla. :cat:
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
3
ARKADASLAR ARTİK PARÇA SORUNU YAŞİYCAZMİ BİLMİYORUM AMA BİZİM MOTORUN AYNISINI LEBOV 250 OLARAK BUGÜN GÖRDÜM GÖZÜMÜ ALAMADIM AYNISININ TIPKISI YALNIZCA TEL JANT VE ARKA STOP LAMBASI BUYUK GERİKALAN KISMI AYNISI HADİ BAKALIM HAYIRLISI KOPYANIN KOPYASI GİBİ BİŞİ Mİ OLUYO BU :):mrgreen:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Murat kardeşim,daha önce 4 somun hakkında uyarmıştım hepinizi. Serviste vida dişlileri üzerine ustam oje şişesine benzer bir sıvı sürüp sıkıştırmıştı bir daha gevşeme olmadı.
Saygılarımla. :cat:

locktite olması lazım, ama onlarında numaraları var, bilinçli bir satıcı doğru numaralı olan ürünü verirse çok güzel bir ürün, biz soğutma işinde içinde 10 barda gaz/sıvı olarak akan freon akışkanı için bu ürünü kullanıyorduk, iyi sonuçlar aldık, elinle vidalıyorsun, fazla sıkmaya teflona vs gerek yok, 30 dk kadar beklersen yapışıyor, çıkarmak istersen alet edavatla çıkıyor...
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Bizim motorun aynısı rusyada da var. Tanıtımı mankenler yapıyor. :p



Böyle bir koruma demiri bulamadım yahu...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
:)manken arka görüşü için değilde, saçını düzeltmeye kullanmış sağ aynayı :mrgreen:
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
hocam mct250 nin koruma demiri ona çok benziyor sadece alt bağlantıları ile oynamak gerekebilir.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Sağol taylo bir araştırayım. Ben kendim koruma demiri zorla icat ettim sözde ama pedallar ile demir arası dar olduğundan rahatsız bir sistem yaratmış oldum. Özellikle uzun yol gezilerinde ayak bileklerim yoruluyor. :bounce:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Akadaşlar 650 cc veya 1100 cc dragstar alacak olsam,biliyorsunuz ki bu modeller hava soğutmalı. Şehir içi 40-50 km/h şehirler arası 70-80 km/h hızlarında tedbirli ve müdafacı bir sürüş ile motoru yakarmıyım akdeniz sıcağında! Cevabınız evet ise super shadow'a devam diyeceğim. Bir ihtimalde super shadow'u elde tutup şehir içinde kullanmak diğerini özel zaman ve şehir dışında kullanmak olabilir. Bu motorların vergilerini biliyormusunuz nekadardır?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
Bizim motorun aynısı rusyada da var. Tanıtımı mankenler yapıyor. :p



Böyle bir koruma demiri bulamadım yahu...
o motor sizinkinden değil dostum.benim motordan.jantlara dikkatli bak:bounce:
271af7.jpg
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Motopirate dostum öyle olsun. :) Arada en azından görünüş olarak jant farkı olsun bari.
Yazılarında tel jantı daha çok tutuğunu yazıyorsun (süspansiyon açısından)
Benim fikrim ise,tel jant dubless lastiğe geçişe izin vermez ve sürekli tel ayarı ister. Bu bence dez avantajdır. Dubless lastiksiz ve orta sehpasız bir 145 kiloluk motorun patlamış lastiği ile yolda kalmayı hayal bile etmek istemem. Helede arka lastik. Alaşıma gelince; biliyorsundur ki birden fazla metalin yüksek sıcaklıkta birbiri içerisinde homojen karıştırılması ile elde edilir. Isıya ve darbeye daha dayanıklı bir özellik kazanmış olur böylece. (Sözüm döküm jantların dışında, onlar darbede kırılır.) Yukarıda yazdığım açıklamalar sanki kaliteli bir çelik yada alaşım jantın,tel janttan daha sağlıklı olduğu hissini uyandırıyor bende. Saygılarımla. :bounce:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
vıceroy;758182' Alıntı:
Motopirate dostum öyle olsun. :) Arada en azından görünüş olarak jant farkı olsun bari.
Yazılarında tel jantı daha çok tutuğunu yazıyorsun (süspansiyon açısından)
Benim fikrim ise,tel jant dubless lastiğe geçişe izin vermez ve sürekli tel ayarı ister. Bu bence dez avantajdır. Dubless lastiksiz ve orta sehpasız bir 145 kiloluk motorun patlamış lastiği ile yolda kalmayı hayal bile etmek istemem. Helede arka lastik. Alaşıma gelince; biliyorsundur ki birden fazla metalin yüksek sıcaklıkta birbiri içerisinde homojen karıştırılması ile elde edilir. Isıya ve darbeye daha dayanıklı bir özellik kazanmış olur böylece. (Sözüm döküm jantların dışında, onlar darbede kırılır.) Yukarıda yazdığım açıklamalar sanki kaliteli bir çelik yada alaşım jantın,tel janttan daha sağlıklı olduğu hissini uyandırıyor bende. Saygılarımla. :bounce:
döktürdün yine.yaw konuyu nerden nerey getirdin.ne diyim.
jant muhabbetini roadstar topiiğinde bitirdik sanıyodum.
tel jantın periyodik olarak ayarlanması gerekir doğru.ama alüminyum alaşımlı
janta göre dada dayanıklıdır.buda doğru.orta sehpa olayına gelince bizim motorlarda sehpa takmak için aparat var ve bir arkadaşımda orta sehpa ekledi motoruna.yani onunda çözümü var.ahada resmi var aşağıda
260fx7.jpg

buda roadstar ama takılan parçalar sonucunda roadstardan başka herşeye benziyo.ah murat abi kulakların çınlasın.
219tc9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Dostum millet tatilde heralde ne zaman girsem kimse yok. Maksat muhabbet olsun. :)
Orta sehpanın takıldığı yer olduça ince bir çıkıntı saç. Bana çok sağlam gibi gelmiyor ama hiç yoktan kesinlikle iyidir.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
Dostum millet tatilde heralde ne zaman girsem kimse yok. Maksat muhabbet olsun. :)
haklısın dostum.resimdeki motor güzelmi sence.bende eksozları öyle uzatmayı düşünüyorum.bu arada tatil demişken.1 hafta sonra resimdeki roadstarın sahibiyle motorlara atlayıp silifkeye gidebiliriz.haftaya izne ayrılcam inşallah.
bende gitmek istiyom biyerlere.bunaldım ankarda.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Standart donanım bence ideal tadilata pek gerek yok. Amerikada satılan bile bizimki ile birebir aynı. Tatil bencede şart. Silifkeden de taşucuna geçersiniz,balık ekmek yersiniz. Motor sürmek için yollar ideal. Ama dikkat edin trafiğe. :cat:
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
99
sevgili viceroy motorların vergisini somuşsunuz.
yamaha dragstar:130ytl
honda shadow ise 328ytl senelik vergisi var.
dragstar bana kalırsa süper bir alet olmasına karşın şehir içinde özellikle yazın yüzünüze alev vurmakta (shadow da bile rahatlıkla hissediliyor)
bu yüzden honda shadow fiyat performans ve teknik özellik bakımından öne çıkıyor. tabi birde estetik açıdan hangisi hoştur onu bilemem ben tercihimi selesi kısa(65cm) uzun(2550mm) shadowdan yana kullandım.
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
15
Arkadaşlar, benim motor biraz hızı biraz zorladığım zaman, yani gaza asıldığımda, kısa bir süre sonra teklemeye başlıyor ve stop ediyor. yani motorla TEM yolunda hafif aşağı meyilli yolda bile tam gaz gidemiyorum. Acaba motor neden stop ediyordur bilginiz varmı?
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Marcos iyiki varsın,teşekkürler. :)
Teknik bilgiler kısmında,yolda giderken stop ediyor başlığı ile yazan arkadaş ile servis-usta destekli yazıştık. Beyin yanmış garantiden değişti.
Arkadaşın yazısından alıntı aktarıyorum aşağıya...

Benim yeni servis aslında Suzuki Servisi ...
** Karburatorüm orijinal Mikuni (Yamaha - Suzuki vb. gibi pahalı 250 cc'lik motorların birebir aynısı ) ve performans karbüratorü olarak anılıyormuş ...
** Beyin kesinlikle ve kesinlikle Suzuki ve Yamaha'nın 1100'lük motorlarına bile taktığı orijinal Japon ve en kalitelisi ...Gözümle Suzuki 1000'lik Racing üzerinde gördüm aynı beyini serviste ve hatta benim beyin sıfır Suzuki'den sökülüp takıldı ...Garantiden yeni beyin gelince o Suzukiye takılacak...
**CDI ünitesi Suzuki - Yamaha ve Kymco Venox ile aynı marka ve seri ...
** Tek kötü tarafı şanzıman maalesef buz gibi 100% Çin ...
Arkadaşlar bizim motora uyan kaliteli (honda,yamaha,suzuki..) parçaları bu sayfada toparlayalım derim. En azından Motomax artık getirmediğine göre bize kaliteli parça alternatifleri doğar bu vesile ile.
Bujileri kesinlikle 7 numara NGK iridyum veya platin ile değiştirin arkadaşta farkı farketti. Artık çekiş düştü,yakıt arttı veya arada stop ediyor derdiniz biter. :cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst