okanogur biraderim senin şu aksesuarcıya benim karakaçana göre (sl 150) sissibarı varmı uygun fiyatlı bide onu sorabilirmisin be hocam saygılar sevgiler......
Selam arkadaşlar.
Bizim motorlarında 2. eli ilanlara düştü artık. ancak cok ucuz fiyatlara veriyorlar motorlarını 2900' a satanı bile gordum. malesef bu beni üzdü. şimdi bizde satmaya kalksak o fiyatlaramı vericez motorları. ben şahsen o fiyatlara satmam motorumu. o fiyata vericeğime 2 - 4 yıl daha bunu kullanıp, o süre içinde biriktirdiğim para ile daha büyük motor alırım. bu motoruda geziler için saklarım. 2 motor olmuş olur. benim motora 3500 verdilerde ben satmadım gidip yenisi alalım sana dedim. sonuç olarak bu fiyata satsam bile o paraya alabileceğim daha iyi bir motor yok.
Arkadaslar selam
İlk motorumu almak icin araştırma yapıyorum, yaklaşık 1 ay kadar Tiger forumunda dolaştıktan ve bu forumu okuduktan sonra SS almaya karar verdim, anladığım kadarıyla Çin'lilerle arasında dağlar var, performans iyi uzun yolda sorunsuz 2 kişi çekişi rahat ve genelde sorunsuz bir motor ( genelde 2 kişi ve uzun yol düşünüyorum zira) beni tatmin etti, benim size tek sorum yani kafama taktığım tek sıkıntı motorun ebatları, boyum 1,90 bacaklarım da nispeten uzundur, motorun üstünde sırıtır mıyım yada motor altımda kaybolur mu diye çok düşünüyorum (ilk önce Tiger'a bakma sebebim de bu ayardaki motorların en cüsseli olanı olması idi ama allahtan vazgeçtim), bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim bu 190 cm boy ve uzun bacaklarla acaba motorun üzerinde düdük gibi kalır mıyım, lütfen samimi cevaplar bekliyorum![]()
Arkadaslar selam
İlk motorumu almak icin araştırma yapıyorum, yaklaşık 1 ay kadar Tiger forumunda dolaştıktan ve bu forumu okuduktan sonra SS almaya karar verdim, anladığım kadarıyla Çin'lilerle arasında dağlar var, performans iyi uzun yolda sorunsuz 2 kişi çekişi rahat ve genelde sorunsuz bir motor ( genelde 2 kişi ve uzun yol düşünüyorum zira) beni tatmin etti, benim size tek sorum yani kafama taktığım tek sıkıntı motorun ebatları, boyum 1,90 bacaklarım da nispeten uzundur, motorun üstünde sırıtır mıyım yada motor altımda kaybolur mu diye çok düşünüyorum (ilk önce Tiger'a bakma sebebim de bu ayardaki motorların en cüsseli olanı olması idi ama allahtan vazgeçtim), bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim bu 190 cm boy ve uzun bacaklarla acaba motorun üzerinde düdük gibi kalır mıyım, lütfen samimi cevaplar bekliyorum![]()