Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
okanogur biraderim senin şu aksesuarcıya benim karakaçana göre (sl 150) sissibarı varmı uygun fiyatlı bide onu sorabilirmisin be hocam saygılar sevgiler......
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
okanogur biraderim senin şu aksesuarcıya benim karakaçana göre (sl 150) sissibarı varmı uygun fiyatlı bide onu sorabilirmisin be hocam saygılar sevgiler......

dosrum arka yaslanma demirinden bahsediyorsun değilmi.

Ben bu hafta sonu oraya gidip istediğim parçaları alıcam. olmaz ise bütün parçaların resmini çeker koyarım buraya.

hafta sonu bir gelsinde bakalım artık.

Kazazız sürüşler dilerim herkeze.
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
okanogur arkadaşım nerede oturuyorsun ben istanbuldayım eğer gideceğin yer istanbuldaysa adresi verirsen sevinirim hatta gideceğin zaman haberleşebilirsek beraber bile gidebiliriz
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
18
Arkadaslar selam
İlk motorumu almak icin araştırma yapıyorum, yaklaşık 1 ay kadar Tiger forumunda dolaştıktan ve bu forumu okuduktan sonra SS almaya karar verdim, anladığım kadarıyla Çin'lilerle arasında dağlar var, performans iyi uzun yolda sorunsuz 2 kişi çekişi rahat ve genelde sorunsuz bir motor ( genelde 2 kişi ve uzun yol düşünüyorum zira) beni tatmin etti, benim size tek sorum yani kafama taktığım tek sıkıntı motorun ebatları, boyum 1,90 bacaklarım da nispeten uzundur, motorun üstünde sırıtır mıyım yada motor altımda kaybolur mu diye çok düşünüyorum (ilk önce Tiger'a bakma sebebim de bu ayardaki motorların en cüsseli olanı olması idi ama allahtan vazgeçtim), bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim bu 190 cm boy ve uzun bacaklarla acaba motorun üzerinde düdük gibi kalır mıyım, lütfen samimi cevaplar bekliyorum :)
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
Selam arkadaşlar.

Bizim motorlarında 2. eli ilanlara düştü artık. ancak cok ucuz fiyatlara veriyorlar motorlarını 2900' a satanı bile gordum. malesef bu beni üzdü. şimdi bizde satmaya kalksak o fiyatlaramı vericez motorları. ben şahsen o fiyatlara satmam motorumu. o fiyata vericeğime 2 - 4 yıl daha bunu kullanıp, o süre içinde biriktirdiğim para ile daha büyük motor alırım. bu motoruda geziler için saklarım. 2 motor olmuş olur. benim motora 3500 verdilerde ben satmadım gidip yenisi alalım sana dedim. sonuç olarak bu fiyata satsam bile o paraya alabileceğim daha iyi bir motor yok.

http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=3034970

0km 2007 si 2750 yede var
dahada düşücer gibime geliyor özelikle 2007 de türkiyeye bir çok markaların yeni kasaları giricek regal olsun jinlun olsun kanuni nin falan
o zaman shadowların piyasası epey bir düşer gibime geliyor sadece shadowlar değil çoğu diğer markalarında
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
nedense biz türk milleti aldığımız hiçbirşeyi beğenmez ve hemen değiştirmeyi düşünürüz bunun sebebide alacağımız ürünü alırken ihtiyaçlarımızdan çok gösterişe önem vermemizdir.al beğenmezsen sat başkasıyla değiştir bu tam bir tüketim toplumunun zihniyetidir bu düşünceyi insanları tüketime sevk eden ama üretimi daima arka plana atan bu kapitalist tüketici insan modeli ne yazıkki 1980 den sonra yavaş yavaş kanserli bir hücrenin yayılışı gibi toplumumuza yerleştirildi biz zamanında eski motorlarımızı bile defalarca rektefiye yapıp senelerce kullanmanın yollarını arardık
şimdi bakıyorum daha 1000-2000 km yapmış motorlarımızı çeşitli bahanelerle elimizden çıkarıp yerine yine birsüre sonra başka bir bahane ile değiştireceğimiz başka oyuncaklara yöneliyoruz
arkadaşlar öncelikle alacağımız araçların markası tipi ne olursa olsun ihtiyaçlarımıza cevap vermesi beklentilerimizi karşılaması önemlidir
bundan sonrası ise aracımızı sevmemiz ve onu uzun bir süre nasıl kullanmamız gerektiğini düşünmemiz yeterli olacaktır.
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
sevgili okan bu aksesuarcı anadolu yakasındamı yoksa avrupa yakasındamı aksesuarlarını aldığın yeri öğrenebilirmiyim.birde istanbuldaki arkadaşlardan birbiriyle tanışan yada sezon bitmeden bir araya gelmeyi düşünen varmı .murat 81 vakit bulabilirsem resim göndereceğim.herkeze kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
ben şu ana kadar kimseyle tanışmadım fakat tanışmayı ve bir araya gelmeyi isterim bunun için bir organizasyon yapabiliriz
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
18
Arkadaslar selam
İlk motorumu almak icin araştırma yapıyorum, yaklaşık 1 ay kadar Tiger forumunda dolaştıktan ve bu forumu okuduktan sonra SS almaya karar verdim, anladığım kadarıyla Çin'lilerle arasında dağlar var, performans iyi uzun yolda sorunsuz 2 kişi çekişi rahat ve genelde sorunsuz bir motor ( genelde 2 kişi ve uzun yol düşünüyorum zira) beni tatmin etti, benim size tek sorum yani kafama taktığım tek sıkıntı motorun ebatları, boyum 1,90 bacaklarım da nispeten uzundur, motorun üstünde sırıtır mıyım yada motor altımda kaybolur mu diye çok düşünüyorum (ilk önce Tiger'a bakma sebebim de bu ayardaki motorların en cüsseli olanı olması idi ama allahtan vazgeçtim), bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim bu 190 cm boy ve uzun bacaklarla acaba motorun üzerinde düdük gibi kalır mıyım, lütfen samimi cevaplar bekliyorum :)

arkadaşlar şu soruma bir cevap allahaşkına:( yok mu bir fikri olan?
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
228
Arkadaslar selam
İlk motorumu almak icin araştırma yapıyorum, yaklaşık 1 ay kadar Tiger forumunda dolaştıktan ve bu forumu okuduktan sonra SS almaya karar verdim, anladığım kadarıyla Çin'lilerle arasında dağlar var, performans iyi uzun yolda sorunsuz 2 kişi çekişi rahat ve genelde sorunsuz bir motor ( genelde 2 kişi ve uzun yol düşünüyorum zira) beni tatmin etti, benim size tek sorum yani kafama taktığım tek sıkıntı motorun ebatları, boyum 1,90 bacaklarım da nispeten uzundur, motorun üstünde sırıtır mıyım yada motor altımda kaybolur mu diye çok düşünüyorum (ilk önce Tiger'a bakma sebebim de bu ayardaki motorların en cüsseli olanı olması idi ama allahtan vazgeçtim), bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim bu 190 cm boy ve uzun bacaklarla acaba motorun üzerinde düdük gibi kalır mıyım, lütfen samimi cevaplar bekliyorum :)

Selam arkadaşım.

soruna cavabı ben vereyim bari dedim.

benim bir arkadaşım var. 185 boyunda onada benim motorun aynından alıcaz ve motor altında hiçte ufak durmadı. tatminkardı yani.

motorun cüssesini küçük sanmayın arkadaşlar. dediğim gibi sadece motorun benzin deposu düğerlerinden küçük okadar. diğer heryeri diğerleri ile aynı sayılır.

Aksesuar meselesine gelince.
dediğim yer başkabir markanın servisi idi ancak ben orda benim motora uygun birşery bulamadım. yani sizin anlıyacağınız. yine yattı bu iş.

adamda parça var ancak bizim motora uymuyor.

nerdeyse diğer marka motorların şase demiri tek. bizimkisi ise 2 boru olduğu için uymuyor koruma demiri.

Kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
18
okanogur arkadaşım
teşekkür ederim ilgin ve cevabın için, biraz olsun içimi rahatlattın çünkü ciddi olarak SS almayı düşünüyorum ve sanırım iyi bir başlangıç motoru olacak benim için.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
53
Fark ettinizmi arkadaşlar motomax SL 150 ile SS 250 nin fiyatını aynı yapmış her ikiside 4000 lira:)....
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
112
Hatta SL 150 4.099 YTL, ama bunun sebebi devletin koyduğu o teminat vergisi mi ne var ya işte o. bu fiyattan benim anladığım motomax elindeki SL ları bitirmiş ve gümrükten yeniden mal çekmiş ve bunun sonucunda da doğal olarak o 300 dolarlık teminatı fiyata yansıtmış yani bu demek oluyor ki SS 250 ler bittiğinde tekrar gümrükten yeni mal çekildiğinde onlarında fiyatı artacaktır. Elindeki eski gümrüklü malları bitirmeye başlayan ilk firma motomax oldu herhalde daha diğer firmalardan zam haberleri gelmeye başlamadı ama onlarda stoklarını bitirdiklerinde şu günkü fiyatlardan mal satabilme şansına sahip değiller.
 
Katılım
8 Ağu 2006
Mesajlar
1
herkese merhaba,

Sıkı bi araştırmadan sonra (neredeyse bu formun tüm sayfalarını okuyarak ve SS tarzı motorları test ederek) bende SS almaya karar verdim (umarım çok uzun sürmez).

herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
142
DR_C dostum isabet etmişsin,diğer forumları incelediysen görmüşsündür şikayet ,titreşim ,şurdan ses geliyor, burası koptu ,orası paslandı.bak bizim topicte böyle şeyler yok çiçek gibi.şimdiden hayırlr olsun.
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
motorlar o kadar sorunsuzki topikteki tek şikayet motora yapılacak aksesuarın bulunmaması veya bulunanların fiatlarının çok fazla olması
tabi buyüzden galiba yazacak veya soracak soru bulunmaması sebebiyle topik çok yavaş ilerliyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst