- Katılım
- 7 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,052
Motor gerçekten çok güzel görünyor.Peqi bu hale gelmesi için üzerine ne kadarlık bir masraf yaptın?
arkadaşım motorunu övmek için bazı markaları kötüleyip bazı insanlara salak deyip bir yere varamassın motor gerçekden güzel bunu daha iyi bir üslüpla anlatabilirdin
arkadaşlar ben 15gündür araştırıyorum bir arkadaşım tavsiye etmişti ama sadece resmini görmüş. bende kahramanlarda motomax ın yerine gittim süperlight için ama ellerinde sergi için yoktu fiyatı 2.990 YTL kampanyası varmış 2.590YTL 1 hafta sürmüş bitmiş. çok üzüldüm tabi. motorun orijinalini göremedim. galeride süper shadow vardı heybetli duruyor kırmızı ve siyah rengi vardı fena değildi ben çok beğendim. süpershadowun fiyatı 3.990YTL onunda kampanyadaki fiyatı 3.590YTL imiş. tabi kampanya çoktan bitmiş. bana çok uygun gelmişti. galeri sahiba bayan bana iyibir marka olduğunu son çıkan markalardan daha iyi olduğunu söyledi. mondial kullanan başka bir arkadaşım keeway in mondialden çok daha iyi olduğunu söylemişti. tabi bu fikirlerden birisi satıcıya diğeride bu motoru kullanmamış bir sürücüye aitti. bende iyice heveslenmiştim. aysonu yeni motoruma kavuşacaktım. para işlemlerine başladım günlerce heyecandan uyuyamadım. görüntü süper (süpershadow için) ikisi içinde fiyat süperdi. ama gelgelelim 3-4 gün önce bütün hayallerim suya düştü. mesaide olduğum birgün pencereden bakarken acilin önünde park etmiş bir süperlight gördüm. heyecanla koşakoşa motorun yanına gittim sahibide gitmek için hazırlanıyordu. yanına gidip keeway marka motor almak istediğimi bu motordan memnun olup olmadığını sordum bu aradada motoru ince ince süzdüm galeride görememiştim çok merak ediyordum. işte bütün hayallerimi yıkan cümleleri duymaya başladım. motorun çok kalitesiz olduğunu yedek parçasının bulunmadığını bir sinyal lambasını 6 aydır beklediğini 4aydır bozuk olan göstergenin henüz parçasının gelmediğini ve 90la bile gitmeye kalkarsam motorun üzerinde duramayacağımı vs....... saydı saydı tabi ben çok üzüldüm. motora sahip olma hayallerim suya düşmüştü ve motoru incelediğimde hiçte öyle resimlerinde göründüğü kadar güzel ve kaliteli olmadığınıda farkettim yani anlayacağınız ben tecrübe edinen bir arkadaştan pek iyi şeyler duymadım hevesim kırıldı tabi bunlar benim yaşadığım şeyler sizinle paylaşmak istedim sizde bu motoru almayı düşünürseniz lütfen iyice araştırın ve bizi bilgilendirin. evet fiyat çok ucuz ama bizi yarı yolda bırakmamalı hayatımızı tehlikeye atmamalı bulunmayan yedek parçalarıyla sinirlerimizi harab etmemeli diye düşünüyorum şimdi ne yapacağım diye kara kara düşünüyorum. ve üzülüyorum