- Katılım
- 21 Mar 2010
- Mesajlar
- 15
sanırım artık super shadow üretimi ve satışı yok, aynı özelliklerde Cruiser modeli var. o yüzden bu topikte sordum, cruiser'a ait topik bulamadım.:queen:kardeş burası super shadow topiği yanlış adrestesin.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:50 ----------
yelken 786; 3.6lt/100km:bounce:üzerindeki makina aynı teknik bilgilerini bilmiyorum ama ben daha yeni kastamonudan geldim 9 litre ile 250 km 2006 model ss
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:04 ----------
geçen pazar 40 liralık benzinle 390 km yaptım uzun yolda
2.7lt/100km:cat:
seninki daha yeni herhalde...