pitoresk35
Depoyu düzelttirirken boyada cok fazla deformasyon oluyormu benim deponun diz hizasına gelen gri bölümünde bir göçük var ve ben sırf bu yüzden depoyu komple boyatmak istemiyorum gri bölgeyi boyatarak kurtarabilirsem yaptıracağım. tecrübenden faydalanmak istiyorum.
saygılarımla...
şöyle bir durum var eğer depodaki çökük keskin hatlara sahip değilse yani örneğin bir diz darbesiyle yamulan sac gibi ise bunu silikonla çekmek mümkün oluyo ve şansın yaver giderse silikon boyayı kaldırmadan ki büyük ihtimalle kaldırmaz kurtarıyorsun ama çökükteki hatlar keskinse örneğin alan küçük ve derinse taş eziği gibi silikon malesef işe yaramıyo ve kaynakla çektirmek zorunda kalıyorsun ve buda bariz izler bırakıyo kesinlikle boyamnması gerekiyo ben önce silikonla denedim büyük oranda düzeldi ama dediğim gibi o keskin hatları çekemedik adam at bişeyler dedi 5 lira verdim ama içime sinmedi götürdüm bi arkadaşın tanıdığı kaportacı vasıtasıyla kaynak kullanarak çektirdim saolsun para istemedi sonra ufak tefek pürüzleri macun çektirip komple boyattım ama boa işine gireceksen şu çok önemli ilk sorduğumda boya için 175 lira istediler ben 40 a yaptırdım tabi tanıdık olmanında etkisi var aradaki farka bakarak boyanın hakkının nekadar olduğunu siz düşünün ben komple siyah yaptım çok hoş oldu değşiklik istiyorsanız tavsiye ederim...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:49 ----------
bu arada kaynakla çekme işinde şole bi detayda var o işlem yapılmadan önce depo komple boşaltılacak içi deterjanlı ve basınçlı suyla temizlenecek (bi oto yıkamacısı bunu halleder basit bi işlem deterjanı koyup su basılcak bunu anlatılyorum çünkü kimse bunla uğraşmak istemiyor siz yapmak zorunda kalıyosunuz. çok aşıkrı deterjan kullanmayın arınması zor olur 2 defa sudan geçirdikten sonra tabi 2 diyorum ama arınana kadar olmalı ben 2 defa da arındırdım içindeki suyu boşaltıp ki en zor kısmı bu kompresörle hava tutup kurumaya bekletmelisiniz ama o su hiçbirzaman tam olarak boşalmıyo ben içine kocaman bi bezle tampon yapıp suyu o şekilde emerek çıkarttım) aksi halde kaynaklı çekerken depo havaya uçar

üsttede belirttiğim gibi kesinlikle ama kesinlikle ama kesinlikle ama kesinlikle deponun altındaki benzin çıkışını sağlayan alüminyum parçaya dokunmayın sadece hortumlarla muhattap olun yoksa şakır şakır benzin gider

saatlercede onla uğraşırsını ayarı bi kaçtımı eyvah ki ne eyvah

tecrübe konuşuyo...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:58 ----------
ama şuda varki sadece gri kısmı boyatırsan çok sırıtır yinede tercih senin.