Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
aehuhaue bende mayıstan beri 10,000 yaptım işte acemi merakıyla işemeye bilem motorla gittim :queen: hergün herkes sürüyo da maks 1 2 defa daha süpershadow gördüm yollarda bu ne yaman çelişki :salut:



doğrudur iridyum platin dediktensonra fiyat şişiriolar sirkecide.
nerden alabiliriz yardımcı olurmusunuz.

Şirinevler Aydın Motor sanırım yamaha servisi idi. 7 TL
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
31
bizim motorlara iridyum fln pek bişi değiştirmez ki zaten kaç cc ne performans farkı bekleyebilirsin ki. bu yüzden pahalıya kaçmakta bi fayda yok(benim şahsi fikrim)

ayrıca deliricem devamlı bir sorun olmaya başladı bende her ay 200 300 gidio valla
dün yağmura yakalandım akü yeni almıştım o bitti şarj etmio motorum tamire verdim gene beddua mı etti biri anlamadım yaw

bakalım sırada ne var :queen: seviyorum keratayı
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
85
statör arızalanmıştır..ayrıca haklısın,geçen yazdan beri 1000 liradan aşağı değildir yaptığım masraf..performans tatmin ettiği için,nazını çekiyorum..yoksa ateşe vermiştim çoktan..hayırsız hain evlat gibi yani..
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
arkadaşlar ben bu motorda 18.000 yaklaştım ve marş motorunun çevirdiği dişli arızasından başka büyük bir arıza yaşamadım ama gördüğüm kadarı ile sıksık sorun yaşayan arkadaşların yanında bu motora sorunsuz binen çok kullanıcı arkadaşımızda var.ben herzaman söylerim elektronik alet, motor ve kadın şans işidir.
bazı arkadaşlarımız şansız olarak sorunlu motorlara düşmüşler veya sorun çıktığında kötü ustalar yüzünden çözüm yerine yeni sorunlarla karşılaşmışlar.Doğru ustayı bulmak çok önemli çünki birçok tamircı bizim v motorlardan anlamadan yapmaya çalışıyorlar çünki çoğu kurye motoru dediğimiz 125 lik makinalı tamir ediyorlar ki bu motorlar bizim motorların çalışma sistemine göre çok daha basit bir sisteme sahiptirler.
Ben motorumdan çok memnunum ve daha yıllarca binmeyi düşünüyorum.Sanmayınki japon motorlar daha sorunsuz .2000 yılında suzuki 250 lik bir motor almıştım ve çıkardığı sorunlardan o kadar bunaldımki neredeyse motora binmeye tövbe edecektim.
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
31
arkadaşlar ben bu motorda 18.000 yaklaştım ve marş motorunun çevirdiği dişli arızasından başka büyük bir arıza yaşamadım ama gördüğüm kadarı ile sıksık sorun yaşayan arkadaşların yanında bu motora sorunsuz binen çok kullanıcı arkadaşımızda var.ben herzaman söylerim elektronik alet, motor ve kadın şans işidir.
bazı arkadaşlarımız şansız olarak sorunlu motorlara düşmüşler veya sorun çıktığında kötü ustalar yüzünden çözüm yerine yeni sorunlarla karşılaşmışlar.Doğru ustayı bulmak çok önemli çünki birçok tamircı bizim v motorlardan anlamadan yapmaya çalışıyorlar çünki çoğu kurye motoru dediğimiz 125 lik makinalı tamir ediyorlar ki bu motorlar bizim motorların çalışma sistemine göre çok daha basit bir sisteme sahiptirler.
Ben motorumdan çok memnunum ve daha yıllarca binmeyi düşünüyorum.Sanmayınki japon motorlar daha sorunsuz .2000 yılında suzuki 250 lik bir motor almıştım ve çıkardığı sorunlardan o kadar bunaldımki neredeyse motora binmeye tövbe edecektim.

aslında sorun yaratmıyo ikinci el aldım ve neyin ne kadar eski olabileceğini tahmin edemedim şu anda 22,000e geldim ve artık parçalar yavaş yavaş değişiyor. yakında motor yenilenicek nerdeyse :queen:
en azından yazı problemsiz geçireceğiim işte:bounce:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
85
SAYKEM,sen ustanı bulmuşun herhalde,yada hiç ihtiyacın olmadı..bana yakınsın bende Sefaköy'deyim..varsa güvendiğin bir ustan,görüşelim..ayrıca genelde sana katılıyorum,şans önemli oda bende olmadı..
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
Bu arka takozlardan şikayetci olan arkadaşlara benim önerim tornacıda teflon denen sert plastik bir malzeme var takoz bulamayanlar tornacıda yaptırabilir ben yaptırdım 20 ytl verdim.Çok da güzel oldu diyebilirim.Uzun zaman kullanmak isteyen ve dert eden arkadaşlara duyurulur.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
85
dediğin plastik malzemenin haricinde başka pul,segman vs.ekstra birşey kullandınmı?..çünkü arka dişlide bir miktar esneme gerekli sanırım,öyle olmasa neden plastik takoz var..arka dişlinin hiç kıpırdamasını istemeyen arkadaşların dikkatine..

arkadaşlar,geçen sezon artçı ile beraber epey bir uzun yol yaptım..en büyük sıkıntım rüzgarın sürekli olarak ön tekeri tokatlaması olduki epey bir sıkıntı olmuştu benim için..benim tespitim şu; yükün tamamına yakınını arka teker çekiyor,ön teker çok önde ve fazla bir yük basmıyor yere,motorun kendiside hafif olunca,rüzgarla bir savaş başlıyor..bu konuda uzun yolcu arkadaşların bir fikri varmıdır acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
31
dediğin plastik malzemenin haricinde başka pul,segman vs.ekstra birşey kullandınmı?..çünkü arka dişlide bir miktar esneme gerekli sanırım,öyle olmasa neden plastik takoz var..arka dişlinin hiç kıpırdamasını istemeyen arkadaşların dikkatine..

arkadaşlar,geçen sezon artçı ile beraber epey bir uzun yol yaptım..en büyük sıkıntım rüzgarın sürekli olarak ön tekeri tokatlaması olduki epey bir sıkıntı olmuştu benim için..benim tespitim şu; yükün tamamına yakınını arka teker çekiyor,ön teker çok önde ve fazla bir yük basmıyor yere,motorun kendiside hafif olunca,rüzgarla bir savaş başlıyor..bu konuda uzun yolcu arkadaşların bir fikri varmıdır acaba?

arada bana da oluyodu sonra farkettim ki arkadakiyle birlikte bende baya bi arkaya yaslanmışım. yani sen sanırsam gereğinden fazla arkada duruyosun. yapacağın tek şey öne yatmak olacaktır.akradakini de az öncde durursa öle bi sorun olcaanı sanmam. motor zaten 150 kilo sende sanırsam en az 80varsın arkadaki de öleyse motorun ağğırlığını geçmiş oluyosunuz haliyle sen düşün moment dence lise zamanları :queen:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
54
Hala bir beyin alıp takamadım. Daha doğrusu burada denizli de bir tek yetkili bayisi var onun da elinde beyin yok. bugün ist den araştırdı ama bulamadılar. Elinde fazla beyini olan var mı ? :)
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Piyasadak mevcut ss lerin en yenisi 2007 model olunca 2 yılda ister istemez üzerindeki aküler niyadını doldurmaya başladı anlaşılan. Kolçak şansı olmadığından değiştirmek ve yeni aküyüde şarzlamadan takmamak lazım derim.
Sayfaları inceleyerek, bu motosiklet hakkında fikir sahibi olmak isteyenlere yardımcı olabilmek adına...
*100 km de 3.2 litre yakıyor.
*son hızı (pek yapmasam da düz yolda) 130 km/h
*v- motoru sayesinde 100 km/h hıza kadar titreşim yok denecek kadar azdır.
*ön farın aydınlatma kapasitesi zayıf.(Rolesiz olduğundan ampuller patlıyor!)
*sürücü koltuğu rahat,artçı koltuğu pek değil.
*Macar patentli olup,çinde üretilenlerin CE belgeli modelidir.
*Ön lastik 3.00-18 olup, bozuk satıhlarda tepkisi yüksek değildir.
*Yol tutuş anlamında fiziksel hesaplarını viragoda da ispatlamış olup dengelidir.
* Karburatör orijinal Mikuni (Yamaha - Suzuki vb. gibi pahalı 250 cc'lik motorların birebir aynısı ) performans karbüratorü olarak anılıyor ...
* Beyin kesinlikle Suzuki ve Yamaha'nın 1100'lük motorlarına taktığı orijinal Japon ve en kalitelisi (Çelik motorun beyni de uyum sağlıyor)
*CDI ünitesi Suzuki - Yamaha ve Kymco Venox ile aynı marka ve seri ...
*Şanzıman 100% Çin ...
*Bujileri kesinlikle 7 numara NGK iridyum veya platin ile değiştirilmeli.(CR7HIX 7544 NGK IRIDIUM IX)
*Lastikler suda yere sağlam basmadığından, dubless metzeller doğru tercih olacaktır.
*Yağ filtresi olarak suzuki Burman ile uyumludur.(virago 250cc de uyuyor)
*Arka dişli takozları zamanla özelliğini kaybederse,mct 250 takozları ucuz ve uyuyor.
:bounce:

Bu aralar aramıza pek katıl/a/mayan Viceroy adlı değerli dostumuzun yazısında aradığın bilgi yazıyor kardeşim.. :p
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
oraya roadstarı ekle bence çünkü roadstarla supershadow aynı motorlar lifan nın aynı motorları onunda beyni bence %99 uyar
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
oraya roadstarı ekle bence çünkü roadstarla supershadow aynı motorlar lifan nın aynı motorları onunda beyni bence %99 uyar

Haklı olabilir ve belkide haklısın bile. Fakat viceroy'un bu yazdıkları bizzat kendisi tarafından, denemiş ve uyumlu olduğu kesinleşmiş bilgiler olduğundan, yardım isteyen arkadaşı riske atmadan, en doğru bilgiyi vermek istedim. Üstelik oraya birşeyler eklemek bence yazanın yani Viceroy'un işidir.

Saygılar.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
anladım benimkide bilgilendirme olsun o zaman sizin motorlarla roadstarların parçaları %99.9 uyar nedenide aynı motorlar olması farklı değil yani ikinizinkinide lifan üretiyor diye biliyorum keeway çelik jantlı sipariş vermiş bisan orjinal telli lifanınki olarak alıyor tek farkı o diye biliyorum.. o yüzden motor beyin parçalarının fazlada kesin konuşmamakla beraber %90 uyucağını düşünüyorum siizn bu motorlardan o açıdanda parça sıkıntınız olmaz çünkü keeway in stokları bitse bisanınkinide kullanabilirsiniz onunki bitse yamahanın kini kullanırsınız bu motorların bu yanı güzel parçada asla sıkıntı yapmaz..

çelik uyuyorsa demek çeliğinde motoru lifandan çıkmadır o zaman büyük ihtimal..
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
31
Hala bir beyin alıp takamadım. Daha doğrusu burada denizli de bir tek yetkili bayisi var onun da elinde beyin yok. bugün ist den araştırdı ama bulamadılar. Elinde fazla beyini olan var mı ? :)

istanbulda v motorcycle var netten telefonunu bulabilirsin
yüksel ustayla bir konuş. ben oradan almıştım.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arkadaşlar sayfanın ön plana düştüğü her yazılanı severek okuyor,takip ediyorum. Ben ss250 yi dayıma satmadım hediye verdim,kısacası herzaman gözümün önünde. :)
Motorun dış görünümündeki tüm parçaları bisan lifanla aynı,değişim yaparken risk yok. Fakat motor bloğu içindeki dişli ve eksantrik zinciri lifandan farklı. mantıklı sebeb ise keeway parça konusunda kazancını kopyası olan modellerle paylaşmak istemeyişidir. :rendeer:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
85
Hala bir beyin alıp takamadım. Daha doğrusu burada denizli de bir tek yetkili bayisi var onun da elinde beyin yok. bugün ist den araştırdı ama bulamadılar. Elinde fazla beyini olan var mı ? :)

kardeş,senin beyin sorunundan sonra ben benimkini elektronikçi arkadaşımla beraber söktüm spiral makinayla yanlarını ve üstünü kestik inceledik,toplam en fazla 30 lira maliyeti var..yanlız adamlar polyester akıtmışlar özellikle entegrenin üzerine..ancak dikkatli bir şekilde kazınarak ve/veya ısıtılarak hangi özelliklere haiz bir entegre olduğunu tespit edebilirsin belki,gerisi kolay..zaten elindeki beyin ölü,dene bence zararın olmaz..ben sağlam beyni riske attım parçalaya parçalaya çıkarttım neredeyse tekrar yerine topladık lehim falan izole bant yerine oturttuk..eğer ölü bir beynim olsaydı kapsamlı bir ameliyattan geçirmiştim..
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
9342949_694075_ke82039.JPG

keeway-supershadow-250-ld6.jpg

11701319_699094_yuo6257.jpg

sss2uc3.jpg

Keeway_Supershadow_250_2006_1_image.jpg

3320629_496535_gcio789.JPG



http://www.bikez.com/motorcycles/keeway_supershadow_250_2008.php
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst